חברת פוינטר משיקה בימים אלו את ה-Point 2 Point - שירות חדש וייחודי של מידע והכוונה, באמצעות הטלפון הסלולרי.
השירות החדש מאפשר לכל לקוחות הסלולר להתקשר למוקד פוינטר ולקבל ממוקדן החברה מידע חיוני בתחומים נרחבים, לרבות מידע על מיקום תחנת הדלק הקרובה (והכוונה מדויקת אליה), מיקום והכוונה לתחנת המשטרה או מד"א, מיקום נקודת הכספומט הקרובה, מידע על תחבורה ציבורית, רכבות, אוטובוסים.
כמו כן, מספק השירות מידע גם בתחומים מגוונים אחרים כגון המראות ונחיתות של חברות התעופה, כתובות של בתי עסק, מספרי טלפון חיוניים, שעות ומיקום הקרנת סרטים ומופעי בידור, מסעדות, מלונות, בתי הארחה, שירותי דרך ועוד והכל בשיחת טלפון עם מוקדן.
לצד שירותי המידע, מאפשר שירות ה-Point 2 Point של פוינטר לנהגים לקבל שירותי הכוונה מנקודה לנקודה בדרך הקצרה והמהירה ביותר. השירות ניתן בליווי מוקדן של חברת פוינטר, בהתאם לנתונים עדכניים על מצב עורקי התנועה המרכזיים, תאונות, מחסומים ופקקים המתקבלים באופן שוטף במוקד החברה.
גיורא ענבר, מנכ"ל פוינטר, מציין כי לשירות החדש יתרון נוסף עבור לקוחות פוינטר וללקוחות פלאפון המנויים לשירות לחצן המצוקה הסלולרי - 007 של פוינטר. זאת בשל היכולת של מוקד פוינטר לאתר בעת הצורך את מיקומם המדויק, לצורך הכוונה או סיוע במקרי מצוקה.
השירות החדש יתאפשר ללקוחות כל חברות הסלולר בתשלום חודשי של כ-7 דולר לחודש עד 10 שיחות ו-12 דולר לחודש ללא הגבלה. לקוחות פוינטר, אשר ברכבם מותקנת מערכת האיתור והמיגון של פוינטר, יוכלו להצטרף לשירות החדש בעלות חודשית של כ-3 דולר לחודש ל-10 שיחות ו-5 דולר לחודש ללא הגבלה.
חברת פוינטר
פוינטר מתמחה במתן שירותי איתור, מיגון ושירותי מידע מתקדמים. החברה הוקמה בשנת 1999 ומחזיקה היום בנתח שוק של כ- 40% בהתקנות החודשיות בכלי רכב הדורשים איתור. החברה נמצאת בבעלות פלאפון תקשורת, פולאר, אי.די.בי, מטרוקום ונקסוס.