X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקשר יבדוק גם אופציות באירופה. חנצ'ינסקי התאמן
▪  ▪  ▪
ערן זהבי, הפערים עדיין גדולים (gettyimages)

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף נפגש אמש (חמישי) עם ערן זהבי בנוכחותו של המאמן אוסקר גארסיה ושמע ממנו על דרישות השכר שלו. במועדון הבהירו לזהבי כי ישמחו לראות אותו בקבוצה, אך בשום אופן הם לא מתכוונים לשלם לו 400 אלף יורו בחוזה לארבע שנים. בעיה נוספת היא מכיוונה של פאלרמו, שלא צפויה להוריד בדרישותיה עבורו כרטיסו של השחקן ותבקש לפחות 600 אלף יורו על זהבי, אותו רכשה לפני שנה וחצי תמורת כ-1.4 מיליון יורו.

הבעלים של מכבי תל אביב הבהיר לצוות המקצועי שהוא לא מתכוון להיכנע לדרישות שחקנים שיגרמו שוב למצב של הבדלי שכר בחדר ההלבשה, ובמועדון אמרו גם היום: "שום דבר עדיין לא סגור ויכול להיות שערן זהבי משתמש בנו גם כדי להלחיץ את הפועל תל אביב. אף שחקן לא יקבל סכומים כאלה יותר במכבי תל אביב וכדאי שכולם יבינו זאת".

בתוך כך, במכבי תל אביב יחלו בתחילת השבוע הבא במשא ומתן עם פאלרמו על כרטיסו של ערן זהבי, שבפגישה איתו עם מכבי תל אביב סיפר להם שבמקביל הוא מתכוון לבחון אופציות נוספות באירופה ובכל מקרה יסכם את פרטיו עם מכבי רק אחרי שזאת תסגור את הפרטים עם המועדון לו הוא שייך.

תומר חנצ'ינסקי התאמן היום יחד עם מכבי תל אביב לראשונה וצפוי לחתום בשבוע הבא על חוזה ארוך טווח במועדון אחרי שמכבי כבר סיכמה על רכישת כרטיסו מאורברו השבדית. חנצ'ינסקי הצטרף והספיק כבר לעבור את הבדיקות הרפואיות. במועדון לא פסלו את האפשרות שאם יכולתו תהיה טובה, ייתכן שבעונה הבאה הוא אף יהיה השוער הראשון של הקבוצה.

במקביל, ברק לוי ממשיך להתאמן יחד עם חבריו, אך עדיין לא ברור אם יישאר גם בינואר. השחקן עצמו טרם פנה להנהלה, אך כפי שפורסם באתר ערוץ הספורט נס ציונה מהליגה הלאומית כבר הביעה בו עניין. בסביבתו של השוער סיפרו שלמבד נס ציונה יש לו הצעות נוספות, כשגם מספר קבוצות בליגת העל הביעו בו עניין.

תאריך:  28/12/2012   |   עודכן:  28/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
הודעותיהם במשטרה של הנאשמים בפרשת הולילנד מאפשרות ליצור חמישה מעגלים של קשרים וזיקות, שחלקם הולכים שנים רבות אחורה ומחזירים לזיכרון פרשות קודמות. חלקם כשרים לחלוטין, חלקם גורמים להרמת גבה וחלקם מעוררים חששות
איתמר לוין
מכחיש שביקש מש"ד לעזור לאחיו שנקלע למצוקה כלכלית קשה    אומר שהסתמך על אנשי המקצוע בנוגע לפרויקט הולילנד    "אני תוהה איך משטרת ישראל נפלה בפח של ש"ד"
איתמר לוין
צ'רני העסיק את עוה"ד דורון לוי ואודי ברזילי - שנאלצו לפרוש ממס הכנסה בשל ההטבות שניסו להעניק לו    אפרתי, רבין וצ'רני שקלו לשתף פעולה בפרויקט בשולי מתחם הולילנד
איציק וולף
משרד הבריאות מצא ליקויים חמורים בפעילות בנק הדם הטבורי הפרטי    ביצע פעולות אסורות ללא אישור ואינו עונה לדרישות לקבלת היתר    מנות הדם שהוקפאו עד היום נשמרות במצב סביר ויישארו בהקפאה עמוקה
אלעזר לוין
משרד השיכון עמד למכור ליזם מגרש ל-166 דירות ב-57.4 מיליון שקל, בתנאי שימכור את הדירות בזול לזוגות צעירים    המכרז בוטל בשל התנגדות עיריית ירושלים, והמגרש ישווק בהליך רגיל    הערכה: הדירות יתייקרו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il