X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כוכב סיטי ואשתו היו נשואים 4 שנים: "שנינו אשמים"
▪  ▪  ▪
קון וג'יאנינה עם היורש, בנחמין ליונל אגוארו-מראדונה (gettymages)

השמועות התרוצצו מסביב עוד בתקופה שדייגו מראדונה היה מאמן הנבחרת, אבל עכשיו זה הפך לרשמי. סרחיו אגוארו וג'יאנינה מראדונה, בתו הצעירה של אגדת הכדורגל, הודיעו על פרידה לאחר 4 שנות נישואים.

על פי דיווחי הרכילות בארגנטינה, ג'יאנינה מראדונה ירשה מאביה אורח חיים נהנתני, אבל גם אפשרות שכוכב מנצ'סטר סיטי בגד בה עם הזמרת המקומית קארינה טחדה עלתה. גם קון וגם ג'יאנינה הכחישו את הפרסומים הצהובים וניסו לשמור על בגרות בהתנהלות מול כלי התקשורת.

"אנחנו פרודים. זאת הייתה שנה קשה ועברנו הרבה שינויים", צייצה בטוויטר ג'יאנינה, בתו הצעירה של דייגו ארמנדו מראדונה. "כשזוג מסיים את הקשר שני הצדדים אשמים בכך. סרחיו הוא האבא של הבן שלי והוא לא מה שאומרים עליו".

על פי הפרסומים, ג'יאנינה מראדונה (23) מתגוררת בימים אלה במדריד עם בנם בן ה-3, בנחמין ליונל. היא לא עברה עם בעלה (24) למנצ'סטר כאשר זה נמכר מאתלטיקו לסיטי, וכעת ליורש העצר הצעיר יש עוד נושא לדבר עליו עם הפסיכולוג המשפחתי.

סרחיו אגוארו פרח בכדורגל הארגנטינאי כילד הפלא של אינדפנדיינטה וכבר בגיל 15 ו-35 ימים ערך את הופעת הבכורה שלו בליגה הבכירה, ובכך שבר את שיאו של חותנו לעתיד דייגו מראדונה. עוד לפני יום הולדתו ה-18 נמכר לאתלטיקו מדריד תמורת כ-23 מיליון יורו והיה שותף לזכיה בליגה האירופית בעונת 2009/10.

ביולי 2011 נמכר קון למנצ'סטר סיטי תמורת כ-45 מיליון יורו, הציג עונת בכורה נהדרת באנגליה וכבש את שער הניצחון הדרמטי שסידר לסיטיזנס זכיה באליפות. עם ארגנטינה הוא זכה פעמיים בגביע העולם עד גיל 20 ובמדליית הזהב האולימפית בבייג'ין 2008. 

תאריך:  04/01/2013   |   עודכן:  04/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רן דגוני
מתוך התקציב שאושר כסיוע ביטחוני לישראל - 211 מיליון לכיפת ברזל    ייתכן קיצוץ של כ-10% בחבילת סיוע זו, בכפוף לקיצוץ רוחבי בתקציבי הממשל שייכנס לתוקף במארס, אם מחוקקים לא יוכלו להגיע לפשרה על קיצוץ הגירעון
איתמר לוין
הפנה את בועז הרפז לעוזרו, ארז וינר, וכך יצר את הקשר הממושך ביניהם    אשכנזי קיבל מידע מהרפז על ברק גם באמצעות אשתו    המבקר: התנהגותו של אשכנזי חמורה; שגה קשות בטיפולו במסמך הרפז
איתמר לוין
ברק לא אישר פקודות ומינויים בכירים בשל מחלוקות עם אשכנזי    עוזריהם של השניים העמיקו את המשבר במקום לשמש כגשר ביניהם    המבקר: לא היו "תוכניות פעולה" לפגיעות הדדיות
מערכת אתר ערוץ הספורט
לאומית: פישביין כבש (42). 0:0 בין נס ציונה לי-ם
איתמר לוין
הרמטכ"ל לשעבר ומי שהיה עוזרו סופגים את רוב הביקורת    גם ברק לא יוצא נקי: עיכוב אישור פקודות ומינויים כדי לפגוע באשכנזי    נתניהו לא פעל ליישוב ההדורים בין השניים    ביקורת גם על המחנאות התקשורתית בפרשה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il