X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן בית"ר ירושלים זעם על שחקני ההרכב השני
▪  ▪  ▪
כהן, עצבני מאוד

יממה אחרי שחזרה מצ'צ'ניה, בית"ר ירושלים שבה היום (שישי) להתאמן לקראת המשחק מול הפועל רמת גן בראשון ובגלל מזג האוויר בבירה, עשתה זאת בראשון לציון. אבל זה ממש לא הסיפור. במהלך האימון התרגז המאמן אלי כהן על שחקני ההרכב השני, שהפסיד 5:0 במשחקון פנימי להרכב הראשון, והטיח בהם דברים חריפים מאוד.

  • כל הדיווחים, החדשות והעדכונים לקראת המחזור הקרוב כאן באזור ליגת העל
  • "אתם משחקים בלי חשק, עושים טובה שמתאמנים. יש פה כמה שעושים שביתה איטלקית, ראו שהם לא בהרכב ועשו פרצופים. מי שיעשה לי את זה, אני אעיף אותו לכל הרוחות", גער המאמן, שהורה לאחר מכן לכל שחקני ההרכב השני לרוץ סביב המגרש בזמן שהיתר הלכו הביתה. בין ההרכב השני היו, בין היתר, אלי דסה, קובי מויאל, אביתר ברוכיאן וטל כחילה. שחקן בהרכב הראשון סיפר: "עשינו להם בית ספר, אבל השחקנים האלה שיחקו לא מעט מול טרק ואולי היו עייפים. אלי היה עצבני".

    בעניין אחר, בבית"ר משוכנעים שהנסיעה לצ'צ'ניה תגרום בסופו של דבר לרוכש פוטנציאלי לקחת את הקבוצה מידיו של ארקדי גאידמק. מי שינסה לתווך בעניין הוא ראש העיר ניר ברקת, שכבר נפגש ברוסיה עם בכירים בקהילה היהודית. ברקת וגאידמק נמצאים בקשרים טובים, למרות שהאחרון ניצח את הבעלים של בית"ר בבחירות לראשות העיר, ונראה כי ביחד הם יצליחו למצוא רוכש או לפחות לגייס תורמות שיסייעו לבית"ר בעתיד. "יש תחושה שהמסע הזה יסייע לנו בסופו של דבר גם כספית", אמר גורם בבית"ר.

    בעקבות הנסיעה לצ'צ'ניה והקירבה המחודשת של גאידמק לשחקנים ולמועדון, אחת השאלות שהעסיקה את השחקנים באימון היא האם גאידמק יחזור לצפות מעתה במשחקי הקבוצה בטדי. "אם זה יקרה, זה יהיה מצוין" אמר אחד השחקנים.

    המאמן אלי כהן ביקש מהשחקנים לא להתייחס יותר למסע לצ'צ'ניה ולהתרכז במשחק ביום ראשון מול הפועל ר"ג בליגה. "אם נפסיד כולם יגידו שהיה אסור לנו לנסוע באמצע העונה למשחק ראווה", אמר אחד השחקנים הבכירים, "אסור לנו לתת לאנשים את התענוג ללגלג עלינו".

    אלי כהן עשוי לפתוח עם אותו הרכב שפתח מול הפועל עכו, כשעמית בן שושן הפצוע ימשיך להיעדר. קפטן בית"ר, הוריד אתמול את התפרים ברגלו אחרי הניתוח שעבר והרופאים שבעי רצון מהחלמתו. את האימון המסכם לקראת המשחק תערוך בית"ר כבר ב-8:00 בבוקר בבית וגן, זאת לאור העובדה כי קבוצת הנוער משחקת במתחם באותו יום.

    בעקבות העלויות הגבוהות הכרוכות בהבאתו, אופציית איבן סנטיני ירדה היום באופן סופי מהפרק. "אנחנו נחפש שחקן אחר", אמר אלי כהן.

    תאריך:  11/01/2013   |   עודכן:  11/01/2013
    מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
    ברחבי הרשת / פרסומת
    רשימות קודמות
    צביקה שרף
    לבלאט מחכה כאב ראש חיובי. צביקה שרף מנתח
    עופר וולפסון
    אישור המיזוג לא כלל את סניף כמעט חינם באלפי מנשה - וכבר הבוקר דיווחה צים שיווק, המפעילה את רשת כמעט חינם, על סיום ההתקשרות עם הזכיין שהפעיל את הסניף    עם המיזוג, יינות ביתן הופכת לרשת הקמעונאית השלישית בגודלה
    עידן יוסף
    שידור השיעור ברדיו קול ברמה נוצל בשבועות האחרונים לתעמולת בחירות עבור שס    על קול ברמה נאסר לשדר את תוכניתו של שלמה בניזרי ולאפשר פרשנות לאיש שס יהודה אבידן
    עידן יוסף
    חברת נ.ת.ע תחל ביום א' הקרוב לבצע קידוחי ניסיון לקו הירוק של הרכבת הקלה בכיכר רבין וברחוב הדסה בתל אביב    הקו הירוק ייצא בשתי זרועות מחולון ומראשל"צ דרך מרכז ת"א מתחת לפני הקרקע    יגיע להרצליה ולקריית עתידים    מתוכנן לפעול בשנת 2021
    איציק וולף
    הכביש הסמוך לגבול עם מצרים נסגר לנוכח התרעות בדבר כוונת ארגוני טרור לבצע פיגועים
    כל הזכויות שמורות
    מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
    עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il