X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
סלע וארליך קרסו בזוגות 7:6, 6:1, 6:0 ללודרה ובנטו
▪  ▪  ▪
סלע בצרפת. עכשיו הולכים לפרק ההדחה (gettyimages)

מי שציפה להפתעה במפגש גביע הדייויס ברואן, נחת היום (שבת) בצורה כואבת לקרקע המציאות. אחרי הפסדים של אמיר ויינטרוב לג'ו-ווילפריד טסונגה ושל דודי סלע לרישאר גאסקה, הגיע משחק הזוגות בו קרסו יוני ארליך ודודי סלע 7:6, 6:1, 6:0 למיקאל לודרה וז'וליאן בנטו המקומיים. צרפת השלימה 0:3 קליל בדרך למפגש עם המנצחת בין ארגנטינה לגרמניה (0:2), ישראל תיאלץ להתכונן טוב יותר למשחק ההישרדות בבית העליון, שייערך ב-13-15 בספטמבר.

משחק הזוגות מספק בדרך כלל לישראל נקודה בטוחה בדייויס, כמעט מול כל נבחרת בעולם, אבל באולם שברואן היה זה צמד אחד שניסה להביא את הנקודה. אנדי רם פצוע, ולכן דודי סלע שיתף פעולה עם יוני ארליך. איך זה עבד? לא מספיק טוב.

היריבים, כאמור, היו מיקאל לודרה וז'וליאן בנטו. הראשון שימש לא פעם כבן זוגו של אנדי רם, וגם את יוני ארליך הוא מכיר מצוין. השני (מדורג 38 ביחידים ו-83 בזוגות) הוא שחקן ותיק בסבב ויחד עם לודרה נוצר צמד ששרמס את האופוזיציה הישראלית. סלע וארליך אמנם נתנו פייט רציני ונכנעו רק 7:6 במערכה הראשונה, אבל בשני הסטים הבאים השיגו רק משחקון בודד וחתמו למעשה את המפגש במסגרת הסיבוב הראשון.

מהלך המשחק
4 המשחקונים הראשונים הסתיימו בצורה די מהירה עבור הצד המגיש. במשחקון החמישי, תחת ההגשות של ארליך, השיגו הצרפתים שלוש אפשרויות שבירה, אבל הצמד הישראלי הראה הרבה אופי והצליח להפוך את הקערה ולשמור בדרך ל-2:3. במשחקון הבא גם סלע וארליך השיגו שתי אפשרויות שבירה, אך הגשות מעולות של לודרה הצילו את המארחת. 3:3. סלע וארליך המשיכו להיראות טוב והצליחו לכפות שובר שיוויון, אך בו לודרה ובנטו היו טובים הרבה יותר וניצחו 6:7 את המערכה הראשונה.

במערכה השניה זה כבר ממש לא היה כוחות. לודרה ובנטו שברו פעמיים את ההגשות של ישראל, פעם את ארליך ופעם את סלע, וטיילו ל-1:6 בתוך פחות מחצי שעה של טניס. המצב בסט השלישי היה אפילו גרוע יותר ונראה היה שסלע וארליך רק ממתינים שהצרפתים ישלימו כבר את ההשפלה בצורה כמה שפחות כואבת. אס של לודרה סיפק נקודת משחק ראויה, ושלח את צרפת לשלב הבא.

ישראל, כאמור, תנסה להתאושש בזמן למפגש ההישרדות בבית העליון, שייערך ב-13-15 בספטמבר. שמונה המפסידות של הסיבוב הראשון בבית העולמי יתמודדו מול שמונה מנצחות איזוריות על הכרטיס, כאשר גם מיקום המפגשים ייקבע בהגרלה.

תאריך:  02/02/2013   |   עודכן:  02/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
שתי המטרות שהותקפו: שיירה שהובילה טילים מתקדמים מסוריה לשטח לבנון שיועדו לחיזבאללה; מתקן לאחסנה וייצור נשק כימי וביולוגי בג'מראיה שליד דמשק
עופר וולפסון
מפגינים מצרים וכוחות משטרה מתעמתים ליד ארמון הנשיאות    כשנתיים לאחר המהפכה הם טוענים: "האחים המוסלמים מנסים להשיג מונופול על השלטון"
מיכאל וינסנדט
בלי בן בסט ובקהאם, טולוז ופאריס ייפגשו הערב
עופר וולפסון
קוץ' בן ה-88 הלך לעולמו לאחר מאבק במחלת לב    היה תומך נלהב של ישראל ומתח ביקורת על כל מבקריה    על מצבתו מצוטטות מילותיו האחרונות של העיתונאי דניאל פרל שנרצח: "אבי הוא יהודי, אמי היא יהודיה, אני יהודי"
מערכת אתר ערוץ הספורט
המארחת חזרה מפיגור 3:1 בדקה 82, האורחת איזנה (94)
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il