X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הקשר צימק את הפער מבאיירן חזרה ל-15. לברקוזן ניצחה
▪  ▪  ▪
רויס ופיסצ'ק, פירקו את פרנקפורט (gettyimages)

יום אחרי שבאיירן מינכן ניצחה את וולפסבורג (0:2) והגדילה עוד קצת את הפער בפסגה, לברקוזן הכניעה את אאוגסבורג והתקרבה מעט למוליכת הבונדסליגה. זה לא אומר שהיא נותרה במקום השני. מרקו רויס הפגיז שלושער מול הקהל הביתי ועם 0:3 על פרנקפורט האלופה חזרה לעמדת הסגנית. מיינץ סיימה בתיקו עם שאלקה, המבורג גברה על מנשנגלדבאך.

דורטמונד-פרנקפורט 0:3
אחרי ה-2:2 בחוץ מול שחטאר דונייצק, האלופה הגרמנית חזרה הביתה ורמסה את היריבה מהצמרת. והעובדה שהיא שיחקה כמעט שעה בפיגור מספרי, אחרי שיוליאן שייבר הורחק (31), לא הפריעה יותר מדי למרקו רויס.

הקשר הצעיר הנפלא של בורוסיה הפציץ שלושער אישי (8, 9 ו-65), שניים מתוכם מבישולים של מריו גצה, וצימק בחזרה את הפער מהמוליכה ל-15 נקודות. טקאשי אינוי, היפני של האורחים, הורחק אף הוא בדקה ה-74. אליפות כנראה לא תהיה ליורגן קלופ, מקום שני כנראה שכן.

לברקוזן-אאוגסבורג 1:2
אחרי 4 משחקים רצופים בלי ניצחון בכל המסגרות, באייר חזרה למסלול הנכון וצימקה מעט את הפער העצום מהמוליכה באיירן מינכן. שטפן קיסלינג כבש את השער הראשון בדקה ה-26 ובישל ללארס בנדר את השני (75). השער המצמק של סשה מלדרס לא שינה הרבה (89). אולי הסיכוי לזכות באליפות קלוש, אבל שחקניו של סשה לבנדובסקי לפחות מתקדמים יפה במירוץ לאירופה.

מיינץ-שאלקה 2:2
30 אלף צופים ראו את הקבוצה הביתי מוליכה פעמיים, אבל עדיין לא מצליחה לנצח את החבורה של יינס קלר. אנדראס איבנשיץ האוסטרי כבש (27) ובישל למגן הצ'כי זדנק פופץ' (63). למזלה של שאלקה, היא צירפה לאחרונה את מישל באסטוס ומגן ליון לשעבר עשה את העבודה. בדקה ה-41 הוא איזן בפעם הראשונה, בדקה ה-82 חתם את תוצאת המשחק.

המבורג-מנשנגלדבאך 0:1
אחרי 3:3 מול לברקוזן הגיע גם 3:3 דרמטי נגד לאציו בליגה האירופית, וכנראה שבכך תמה מכסת השערים של בורוסיה. רפאל ואן דר וארט הכניע את מארק-אנדרה טר שטגן הצעיר בדקה ה-24 והמבורג נכנסה למירוץ אחר הכרטיס לאירופה.

תוצאות נוספות: ורדר ברמן-פרייבורג 3:2 (פטרסן 39 ו-64 / קרוזה 36, קליגיורי 54, גינטר 71), פורטונה דיסלדורף-גרויטר פירת' 0:1 (בלינגהאוזן 18).

תאריך:  16/02/2013   |   עודכן:  16/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יואב יצחק
כך אומר גורם בכיר מאוד מאנשיו של נתניהו    מסביר: פועלים להקמת קואליציה חלופית של מעל 70 חברי כנסת; "יש מו"מ מכפר המכבייה. ויש מו"מ מתחת לרדאר"    טוען: לפיד מספר על פוליטיקה חדשה. אבל נוקט באותה פוליטיקה ישנה - פסילה מצד אחד. תרגילים מצד שני
מירב ארד
סגן שר החוץ לשעבר מבהיר: ליברמן לא זכה לאמון הקהילה הבינלאומית, ועל כן עליו לשמש כשר אוצר    הוסיף: לא מוצא סיבה עניינית להדחתי    מותח ביקורת על דרישת מצרים לפיצויים: דרישה מופרכת
מירב ארד
אסטרואיד שגודלו כ-45 מטר חלף מעלינו במרחק של כ-28 אלף קילומטרים ונראה בשמי הארצות ברחבי העולם, וגם בשמי ישראל    ברוסיה נפצעו כ-1,000 איש מפגיעת מטאוריט מעל אזור הרי אורל
עופר וולפסון
ההפגנות הגדולות ביותר מזה שנים פרצו בכמה מקומות בגדה המערבית בין כוחות הביטחון למפגינים פלשתינים שהפגינו לאות סולידריות עם אסירים שובתי רעב בבתי הכלא בישראל
עובד קראוס
בניהול נכון, הטניס בארץ מתקדם. ענף הכדורגל, היזהר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il