X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פרסום ראשון: השחקן שוחרר לאחר חודש וחצי
▪  ▪  ▪
באומן. רומן קצר מאוד בצפון (אלן שיבר)

חודש וחצי אחרי שחזר לישראל, הפועל גלבוע גליל החליטה לשחרר את ברנדון באומן. בקבוצה טוענים שהשחקן הגיע לאחר שעבר ניתוח ארטרוסקופיה לאחרונה, ניתוח עליו דיווח רק שבועיים לאחר שכבר היה בישראל. כמו כן, טוענים במועדון שהוא לא נמצא בכושר משחק.

הפורוורד היה חלש במשחקים האחרונים ובגלבוע רצו לשחרר אותו כבר לפני כשבוע, החליטו לתת לו עוד צ'אנס נגד הפועל ת"א אבל לאחר שרשם רק 2 נקודות ב-12 דקות, הוחלט היום סופית להודיע לו על שחרורו המיידי כשהדבר נעשה בשיחת טלפון על ידי עוזר המאמן ברק פלג.

מדובר בשחקן השני שהקבוצה משחררת העונה לאחר שברנדון האנטר, שפתח את העונה עם הקבוצה, שוחרר עקב חוסר שביעות רצון. "אנחנו כקבוצה וכקבוצות בכלל תמיד דואגות לשחקנים", אמר הבעלים חיים אוחיון, "אנחנו תמיד משלמות, אבל צריך לדעת שיש כאן גם צד נוסף. אנחנו מרגישים שלא נהגו איתנו בתום לב".

"השחקן הגיע לא מוכן ולא יכול להיות שהוא לא אומר לנו שהוא עבר לאחרונה הליך ניתוח", המשיך אוחיון, "במשך שלושה שבועות אנחנו מבקשים ממנו את מסמכי הניתוח בצורה פורמלית, ולא מקבלים אותם. נתנו לו מספר צ'אנסים אבל הסיטואציה לא מתקבלת על הדעת והחלטנו להיפרד".

"הגעתי לכאן כשיר", אמר באומן לאחר ההודעה, "אם לגלבוע גליל היתה בעיה, אז יכלו לבצע בדיקות נוספות. עובדה שהייתי חודש וחצי כאן, כנראה שהם במצב לא נעים ומחפשים אשמים. אני עברתי בנובמבר את הניתוח ומדובר בהליך פשוט. דווין סמית' עבר את התהליך הזה לפני תחילת העונה, חזר מהר וכולם רואים את היכולות שלהם. אני מקצוען ושאף אחד לא יגיד אחרת". 

תאריך:  19/02/2013   |   עודכן:  19/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דניאל שחק וענבל ששון
בלאט לא באמת יכול לחלק כוחות, הפועל עדיין מדשדשת
אלעזר לוין
ההתייקרות לעומת 2011 - 5%    התייקרויות של 4% ברבעון בהרצליה, בראשון לציון וברחובות    רק בתל אביב, באילת ובאשקלון נרשמה הוזלה - 1%    תל אביב ממשיכה להיות היקרה ביותר - 2.5 מיליון שקל ל-4 חדרים
איתמר לוין
ביהמ"ש המחוזי ביטל כמעט לחלוטין את חיובו של דניאל מורגנשטרן לפצות את תאגיד איסוף מיכלי המשקה בגין ביקורתו עליו וקבע שהתאגיד ישלם לו הוצאות
איציק וולף
היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה דחתה את בקשת תנועת אומ"ץ להקים ועדת חקירה שתבחן את פרשת המסמך המפוברק שבה מעורבים אהוד ברק וגבי אשכנזי    "ועדת חקירה ממלכתית לבחינת הפרשה אינה הכרחית לשם קיום בדיקה יסודית וראויה"
איתמר לוין
ביהמ"ש קובע: הכנסה בסך 19 מיליון שקל שרשם שגב כדיבידנד - הייתה למעשה שכר טירחה מחברת מול הים    השופטת: הסבריו של שגב לצורת רישום התקבול אינם סבירים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il