X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זוכתה על השלט "פניני לגז", תוכל לארח בבלומפילד
▪  ▪  ▪
אוהדי הפועל ת"א. קיבלו תרומה

למרות הסערה הציבורית סביב האלימות במגרשי הכדורגל, בית הדין העליון החליט לזכות היום (חמישי) את הפועל תל אביב בגין השלט "פניני לגז" שנתלה במהלך המשחק מול מ.ס. אשדוד בחוץ. כזכור, האדומים ספגו מבית הדין המשמעתי עונש של שלושה משחקי רדיוס עם קהל וקנס כספי בסך 30 אלף שקלים, אך ערערו על כך לעליון בטענה כי העונש לא מידתי ולא צוין בדו"ח וכי מדובר באוהד בודד שתלה את השלט. המשמעות של הזיכוי היא כי האדומים יוכלו לארח גם את שלושת משחקי הבית הקרובים שלהם באצטדיון בלומפילד.

"מבלי לגרוע מחומרת המעשים המיוחסים לאוהדיה של המערערת, החלטנו - ולא בלי היסוס, לקבל את הערעור ולזכות את המערערת מחמת הספק מהעבירה המיוחסת לה", נרשם בהחלטה של בית הדין העליון. גורם בהתאחדות הגיב לביטול העונש ואמר: "זה פשוט הזוי, שערורייה. מדובר בהחלטה תקדימית ומסוכנת".

אגב, יממה אחרי העונש הראשוני של בית הדין המשמעתי כתובת "פניני לגז" רוססה על קיר המשרדים של מכבי תל אביב בכדורסל.

בעניין אחר, חיזוק לא צפוי לעמותת האוהדים של הפועל תל אביב. מנצ'סטר יונייטד העבירה במפתיע סכום של 3,000 שקלים לעמותה שמחזיקה במניות בבעלות של המועדון הישראלי. נציגי הקבוצה הישראלית פנו לקבוצה האנגלית כדי לבדוק אם מדובר בטעות וגילו כי אכן, השדים האדומים עומדים מאחורי ההפקדה.

מחלקת הדוברות במנצ'סטר הסבירה להם כי ערוץ הטלוויזיה הרשמי של יונייטד, שצילם לאחרונה סרט תיעודי על אריק דג'מבה-דג'מבה והפועל תל אביב, עומד מאחורי הרעיון.

"אנשי הצוות שלנו חזרו הביתה וסיפרו לנו על עמותת האדומים", אמרו אנשי היונייטד, "כולנו התרשמנו מהתשוקה של האוהדים התל אביביים שהחליטו להתגייס למען הקבוצה שלהם, והחלטנו להביע את תודתנו והערכתנו לשדים האדומים מתל אביב".

הסרט התיעודי על אריק דג'מבה-דג'מבה והפועל תל אביב צפוי להיות משודר לקראת חג הפסח הקרוב בערוץ של המועדון שנצפה ע"י מיליונים ברחבי העולם. הסרט מספר את סיפורו של השחקן הקמרוני ששיחק בעבר תחת שרביטו של אלכס פרגוסון, ונחת הקיץ בתל אביב.

הסרט צולם בימים שלפני ואחרי המשחק האחרון בבלומפילד נגד בית"ר ירושלים על רקע ההתמודדות הזו צולמו בין היתר מפגשים ספורטיביים בין ילדים פלסטיניים וישראלים מטעם ארגון מפעלות החינוך. כמו כן רואיינו לסרט חבר הנהלת הפועל תל אביב מושיק תאומים, רה"מ לשעבר אהוד אולמרט, ח"כ דב חנין, העיתונאי אבי מלר ואנשי עמותת "האדומים".

תאריך:  21/02/2013   |   עודכן:  21/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב ארד
התצוגה להנצחת 1,300 החללים נבנתה בבית איל שבקיבוץ אשדות יעקב מאוחד ביוזמת אורנה שמעוני שבנה נפל בלבנון    העלות: 31 מיליון שקלים מכספי תרומות
איתמר לוין
היו"ר היוצא של הוועדה לביקורת המדינה הוציא אשתקד 90,807 שקל    כל חברי הכנסת עמדו במגבלת ההוצאות המותרות    בני בגין ואהוד ברק לא השתמשו כלל בתקציב הקשר
יפעת גדות
חוקרים ערכו מחקר מקיף וגילו קשר בין צריכת קפה לתמותה מגורמים שונים
איתמר לוין
ביהמ"ש קובע, כי אין די בכך שבני משפחתו של עציר מביעים חשש שהוא יתאבד, כדי להטיל אחריות על השב"ס במקרה שבו הוא אכן מתאבד
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון שב וקובע, כי מצוקה כלכלית אינה עילה להימנעות מתשלום מס ואף אינה סיבה להקל בעונשו של עבריין מס    החלטתו של לדור בגיבוי מזוז בנושא עו"ד יחזקאל ביניש הייתה הפוכה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il