X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
גארד מכבי ת"א סובב את הקרסול ויעדר (שידור חי באתר)
▪  ▪  ▪
רוט. לא ישותף מול סיינה

מכבי ת"א תפגוש הערב את סיינה במחזור הראשון בסיבוב השני של הטופ 16. זהו המפגש הרביעי בין שתי הקבוצות האלה השנה, כאשר מכבי ניצחה בשניה האחרונה בהיכל נוקיה בשלב המוקדם, והפסידה פעמיים באיטליה, בשלב המוקדם ובפתיחת הטופ 16. הקבוצה לא נקלעה לביש מזל מבחינת התוצאות, אלא גם מבחינת הסגל, מורן רוט נפצע אמש ולא יתלבש למשחק הקרוב.

אתמול בערב לקראת סיום האימון, מורן רוט סובב את הקרסול בצורה חדה ופונה לבית החולים לטיפול. בדביקה התגלה כי אין לו שבר, אלא נקע חמור מאוד והוא לא יתלבש היום למשחק. ליאור אליהו שמחלים גם הוא מפציעה גם לא יתלבש, כך שלרשותו של דייויד בלאט יעמדו רק 9 שחקנים בכירים.

אצל סיינה, תומאס רס סובל מבעיה ברגל, הוא הגיע עם הקבוצה לארץ אבל אתמול הוא לא התאמן. היום הוא יתלבש אבל כנראה ישחק מעט מאוד אם בכלל.

הקבוצה של לוקה באנקי היא אחת מהפתעות היבשת. היא חולקת את המקום הראשון בבית עם ברצלונה ומחזיקה מאזן מדהים של 6 נצחונות מול הפסד בודד (מול ברצלונה בחוץ). ללא ספק סוד ההצלחה של האיטלקים אלה האחוזים מקו ה-3. למעלה מ-40 אחוזים עונתיים, כשבמשחק האחרון מול קאחה לבורל, סיינה קלעה ב-57 אחוזים מעבר לקשת.
 
בלאט התייחס אתמול לנתון המדהים במשל הג'ירפות. "למה הג'ירפה אוכלת מצמרות העצים?" שאל. "כי היא יכולה", ענה. כך גם סיינה. למה היא זורקת כ"כ הרבה שלשות? כי היא קולעת אותן, וכי זה עובד. מי האמין שהאיטלקים שפתחו את היורוליג עם 3 הפסדים רצופים בבית המוקדם, לאלבה ברלין, מכבי ת"א ולמלאגה, ירוצו אח"כ למאזן חיובי של 3:11. שאפו.
 
בובי בראון היה מועמד למכבי ת"א אחרי ששיחק באולדנבורג הגרמנית ולפני שנחת בסיינה. אמש הוא אמר: "מכבי ת"א תמיד הייתה במקום גבוה בסדר העדיפויות שלי". בראון, שמרגיש נוח בהיכל נוקיה, ואפילו לבש טייץ' צהובים של מכבי לאימון המסכם אולי ימצא את עצמו במכבי בעונה הבאה אם הצהובים יכניסו את היד עמוק לתוך הכיס, כשללא ספק מדובר בשחקן הבולט העונה באירופה עד כה. הוא פקטור אדיר בהצלחה של לוקה באנקי. הגארד שלא מגיע ל1.90 מ', קולע במהלך הטופ 16 בלמעלה מ-42% מקו ה-3, ותפר 19 שלשות ב-7 משחקים בטופ 16. אפשר להעריך שמכבי ת"א תשמור לא מעט הגנה אישית הערב כדי להידבק לקלעי החוץ, אבל לא בטוח שזה יעבוד. 

אחד מהשומרים הטובים של מכבי העונה, יוגב אוחיון נדרש לסוגייה: "סיינה קבוצה מאוד קשוחה. הם קולעים הכי הרבה שלשות באירופה באחוזים מצויינים והמטרה שלנו היא להוריד את כמות הזריקות הנוחות שלהם מקו ה-3". זאת אומרת, לרווח את המשחק, לצאת חזק לקלעים, ולקוות ששון ג'יימס יסתדר עם החדירות, וישנה זריקות כמו שהוא יודע לעשות.
 
במשחק הערב יש אלמנט מנטאלי חשוב. הצהובים עומדים על מאזן גרוע של 5:2 בסיום השלב הראשון. אף אחד מהשחקנים לא רוצה להיזכר כחבר בקבוצה שהפכה את נוקיה להיכל מסביר פנים לאורחות שמגיעות לשחק בו. אף אחד לא רוצה לרשום לחובתו הפסד בית רביעי, כשאנחנו בסך הכל לאחר המשחק הראשון של הסיבוב השני.
 
"המחשבה על נקודה שחורה בקריירה פחות מעניינת אותנו", אמר אוחיון בנוגע לנתונים הרעים, "מה שכן מעניין זה מה שאנחנו רוצים להשיג וזה שעדיין יהיה לנו את סיכוי העלייה לשלב הבא. אנחנו הולכים צעד אחר צעד והמשחק הזה הוא בראש ובראשונה הוא MUST".

אז איך עוצרים את בובי בראון? "מאמץ קבוצתי, הוא שחקן מוכשר וסקורר אדיר". במכבי כבר חושבים על העונה הבאה. אמרנו כבר שמכנסי הטייץ של בראון צהובים, אתמול אמרו אנשי המשק לגארד שהוא יכול לשמור אותם לעצמו, בתנאי שהוא מגיע לנוקיה בעונה הבאה. "אין בעיה", צעק בראון מגרם המדרגות בדרך לחדר ההלבשה. אנשי המשק עשו את העבודה, וסגרו עיסקה ראשונה לעונה הבאה.

תאריך:  21/02/2013   |   עודכן:  21/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
המדינה: דניאל דרבקין גנב מעשרות לקוחות כספים שהופקרו בידיו והוחזקו בחשבונות הנאמנות שניהל, ולאחר מכן נמלט לרוסיה
עופר וולפסון
למשרד המבקר הגיעו מספר תלונות הקשורות לפרקטיקת העסקת קרובי המשפחה והמקורבים בנמל, והפעלת לחצים למינויים שכאלה    בקרוב: דוח המבקר על נושאי רכש והתקשרויות בנמל
איתמר לוין
ש"ד: פירוט השעות של אורי שטרית היה פיקטיבי    דוחה את טענתו של שטרית לפיה הילווה לו - ולא נתן כשוחד - 105,000 דולר לצורך כיסוי חובו לבנק הפועלים
מירב ארד
171 אלף תיירים הגיעו לחיפה ליום אחד או ליומיים במהלך 2012    עלייה של 5.5% ביחס ל-2011 ו-110% ביחס לשנת 2010
איציק וולף
הפיצוץ - סמוך למטה מפלגת הבעת' השלטת    הטלוויזיה הסורית האשימה 'טרוריסטים' בפיצוץ ודיווחה על לפחות ארבעה ילדים שנפגעו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il