X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פאוול יעדכן את מבוארק בנוגע להאשמות ארה"ב כי סוריה מחזיקה בכספים עירקיים; מקורות בשגרירות ארה"ב בקהיר הכחישו כי ידוע להם דבר בנוגע לאפשרות של פגישה עם אבו עלא
▪  ▪  ▪

מזכיר המדינה האמריקני, קולין פאוול, יוועד (יום ד' 22.10.03) עם נשיא מצרים, חוסני מובארק, בשארם א-שייח'. השניים ידונו במבוי הסתום בתהליך השלום באזור. כך מוסרים מקורות יודעי דבר בקהיר לעיתון "א-שרק אל-אווסט".
פאוול, הנמצא בדרכו למדריד, ביקש להיפגש בדחיפות עם הנשיא המצרי על-רקע ההידרדרות באזור, בעקבות התקפות הישראליות בעזה. השניים ידונו בפרטי תוכנית מצרית חדשה לחידוש הדיאלוג פעם נוספת בין הצדדים הפלשתיני והישראלי, לאחר המגעים האינטנסיביים שקיימה קהיר עם הפלגים הפלשתינים במהלך הימים האחרונים.
על-פי בכירים אמריקנים, המצוטטים על-ידי "א-שרק אל-אווסט", פאוול יעדכן את הנשיא מובארק בדוח מפורט אודות ההאשמות האמריקניות כלפי דמשק, בהן החזקת 3 מיליארדי דולרים מכספי העם העירקי אשר נמצאים בבנקים בסוריה ובלבנון.
בשבוע שעבר דווח, כי משלחת מצרית בראשותו של ראש המודיעין המצרי, עומר סולימאן, אמורה היתה לצאת לארה"ב על-מנת לדון עם הבכירים האמריקנים בדרכים למציאת מוצא מהמשבר בישראל וברשות הפלשתינית. במסגרת זו אמור היה סולימאן להיפגש עם סגן הנשיא, דיק צ'יני, היועצת לביטחון לאומי, קונדוליסה רייס, ומזכיר המדינה, קולין פאוול. השיחות אמורות היו לעסוק הן בפרטי התכנית החדשה לחידוש הדיאלוג והן בסוגייה הסורית.
העיתון הלבנוני "אל-מסותקבל" מסר הבוקר (יום ד'), כי מצרים השקיעה מאמצים רבים על-מנת להסדיר פגישה בין קולין פאוול לבין ראש הממשלה הפלשתיני, אחמד קריע (אבו עלאא') בשארם א-שייח', אולם וושינגטון טרם קיבלה החלטה בנושא.
מקורות בשגרירות ארה"ב בקהיר הכחישו, כי ידוע להם דבר בנוגע לאפשרות של פגישה כזו. לדברי מקור פלשתיני, אבו עלא הגיע באופן מפתיע לקהיר כדי לקיים שיחות עם שר החוץ המצרי, אחמד מאהר, בנוגע להידרדרות המצב באיזור.
בהקשר זה, אמר הבוקר דיפלומט מצרי לעיתון "אל-מוסתקבל", כי הרשות הפלשתינית ביקשה מקהיר להגביר את הניסיון המצרי לפתוח ערוץ הידברות ישיר בין הפלשתינים לממשל האמריקני, ולשכנע את האמריקנים להסכים לקיום פגישה בין פאוול לאבו עלא. על-פי המקור, הפלשתינים הציעו זאת ישירות לאמריקנים במהלך פגישה שהתקיימה לאחרונה בוושינגטון בין משלחת פלשתינית, שכללה את חברי המועצה המחוקקת - קדורה פארס וחאתם עבד אל-קאדר, לבין דיוויד סאתרפילד ממחלקת המדינה.

תאריך:  22/10/2003   |   עודכן:  22/10/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
העירייה מוכנה לספק את פחי האשפה - אך לא את עובדי הניקיון; המקום הוא פרטי עם זיקה ציבורית לכן לא ייסגר; עסקים בורחים מלב תל אביב; עיריית ת"א: מדובר במהלך פוליטי
הדר פרבר
עברו כמעט 40 שנה מאז נרצח נשיא ארה"ב לשעבר ג'ון פ. קנדי אך התאוריות והקונספירציות ממשיכות
גלית יצחק
וזאת מבלי לעלות את הסיכון להחמרה במחלתן; עפ"י המחקר: אחת הדרכים לשימור הפריון היא הפריית מבחנה והקפאת עוברים לפני מתן כימותרפיה
הדר פרבר
סוף ל-27 שנים של טיסות על-קוליות
רועי כוכבי
שב ומאשר פסיקה דומה מלפני כחצי שנה; המבחן הרלבנטי: האם התניה מרתיעה את הלקוח מפני מימוש זכויותיו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il