X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
בדרך לברזיל: צמד להיגוואין. 0:5 ענק לקולומביה
▪  ▪  ▪
מסי התקרב לדייגו. נתראה במונדיאל (gettyimages)

היו ימים בהם הבית הדרום אמריקאי היה צמוד כל הדרך למונדיאל. היו גם ימים שבהם נבחרת ארגנטינה הזיעה עד שזכתה בכרטיס הנכסף. הימים האלה חלפו ובאו אחרים במקומם, קלים ונוחים הרבה יותר. האלביסלסטה עשו עוד צעד ענק לעבר הגביע העולמי בעוד שנה וקצת בברזיל, עם 0:3 משכנע בבית על ונצואלה. מסי והיגוואין (צמד) סידרו ניצחון 7 ב-10 משחקים ושמרו על הפסגה.

נבחרת קולומביה ממשיכה גם היא לדהור. החבורה המוכשרת של חוסה פקרמן לא ספרה גם את בוליביה החלשה והביסה אותה 0:5 בדרכה לעוד שלוש נקודות, שהעלו אותה למקום השני בביצ\ת ומקרבות גם אותה להבטחת המקום בטורניר הגמר היוקרתי ב-2014.

ארגנטינה - ונצואלה 0:3

מי יעצור את התכולים-לבנים בדרך למונדיאל? כנראה שאף אחד. בואנוס איירס בטח ראתה קרבות קשה יותר, כי הפעם זה הלך חלק. שילוב כוחות של ריאל מדריד וברצלונה סידר עוד 3 נקודות חשובות בבית, אותו מוליכה ארגנטינה עם 23 נקודות, 11 יותר מהמקום ממנו לא עולים. ראשון היה זה גונסאלו היגוואין שבדקה ה-29 העלה את המארחת ליתרון 0:1, אחרי מסירה של ליאו מסי, שבדקה ה-45 הכפיל את התוצאה עם פנדל מדויק.

14 דקות בתוך המחצית השניה, לחלוץ שרואה העונה בעיקר ספסל אצל מוריניו היה צמד. שוב היה זה מסי עם הבישול, והיגוואין ירה פנימה וחתם את התוצאה על 0:3 חד צדדי. השער של מסי, אגב, העלה את מאזנו בנבחרת ל-32, רק שני שערים פחות מדייגו מראדונה שמדורג שלישי בכל הזמנים, אחרי גבריאל באטיסטוטה (56) והרנן קרספו (35). ונצואלה, שמעולם לא העפילה למונדיאל, נותרה במקום החמישי, והיא עדיין בתמונת ההעפלה.

קולומביה - בוליביה 0:5

מאז 1998, הצהובים-אדומים-כחולים לא העפילו דרך הבית הדרום אמריקני לחגיגת הכדורגל הגדולה בעולם, אבל עושה רושם שבקמפיין הזה שום כח בעולם לא ימנע זאת מהם. הקלומביאנים עקפו את אקוודור וטיפסו למקום השני עם 19 נקודות, במקרח של 7 מהמקום ממנו לא עולים אוטומטית לגביע העולם.

הכוכב הגדול רדאמל פלקאו פתח בהרכב וראה את יתר חבריו דורסים: מקנלי טורס פתח את החגיגה כבר בדקה ה-21 ומשם המקומיים לא הביטו לאחור. שער של קרלוס אנריקה ואלדס קבע 0:2 בדקה ה-50 ואנטוניו גוטיירס נעץ את השלישי (62).

פלקאו התקנא בחבריו ולא באמת נתן למשחק לעבור בלי שהוא יכבוש גם כן: בדקה ה-87 חלוץ אתלטיקו מדריד הבקיע ופאבלו ארמרו התכבד לחתום ממש בדקה ה-90. וכך, שבעה משחקים לסיום הקמפיין, נדמה שקולומביה בדרך הנכונה. בוליביה, מנגד, נותרה עם 8 נקודות בלבד וכבר לא תהיה בגביע העולם.

תאריך:  23/03/2013   |   עודכן:  23/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רועי גלדסטון, שליח אתר ערוץ הספורט לאתונה
מאמן מכבי שיחרר כמה חיוכים. אוחיון: "זה קאמבק ענק"
מערכת אתר ערוץ הספורט
ניצחון על בשיקטאש עשוי להספיק כדי להשלים קאמבק ענק
נדב נוימן
(עדכון) - ראשי המפלגות בקפריסין מתכנסים כדי להגיש תוכנית מעודכנת לפרלמנט    סגן יו"ר מפלגת השלטון: "קרובים לפשרה"    דובר הממשלה: "יהיו היבטים כואבים להחלטות, אך יש להציל את המדינה"    הפגנות במספר מוקדים
עופר וולפסון
המחלוקות סביב היחס לאסד ולסוריה מחריפות    ייתכן והפרלמנט יבחר ראש ממשלה אחר כבר בשבוע הבא, אך הקמת ממשלה חדשה בלבנון עשויה לקחת זמן רב בגלל המתחים הפוליטיים הכבדים בין הפלגים השונים
מערכת אתר ערוץ הספורט
הישראלי הפסיד לאחר שעה ו-14 דקות. יתקדם בדירוג
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il