X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מכבי תחזיק אצבעות לקטלונים אך הפורוורד פסימי
▪  ▪  ▪
פניני. סומך רק על עצמו (אלן שיבר)

זה קרוב, זה ממש מעבר לדלת, אבל זה עדיין לא סופי. מכבי ת"א עשתה את שלה עם ניצחון ענק על בשיקטאש, 58:101 אבל היא תמתין לתוצאות הערב כדי לדעת האם הקאמבק המטורף שלה בסיבוב השני הושלם עם עליה להצלבה. אם התוצאות לא יאירו לה פנים, הצהובים יצטרכו לחכות לשבוע הבא כשיש לא מעט תסריטים.

בוא נתחיל בתסריט האופטימי. סיינה תארח הערב את ברצלונה וחימקי מוסקבה את קאחה לבוראל. בהנחה שהרוסים החזקים ישמרו על הבית ויגברו על הבאסקים, הצהובים יחזיקו אצבעות לקטאלונים (שכבר הבטיחו מזמן את המקום הראשון בבית) באיטליה. הפסדים של סיינה ושל קאחה יהיו שווים הצלבה עבור מכבי כבר הלילה.

כל אפשרות אחרת תביא איתה אינספור תרחישים כאשר ניצחון של קאחה הערב על חימקי יכול לשנות את כל התמונה. אם היא תחזור לתמונת העליה ותצטרף לטבלת הבית הפנימי (וסיינה תידחק משם, במידה שתפסיד לבארסה) הרי שניצחון הגדול של הצהובים בנוקיה ב-31 נקודות יימחק ויסבך את בלאט.

בבית הפנימי, מכבי מחזיקה במשחק עודף (5:8), בעוד שלחימקי, אולימפיאקוס וסיינה יש מאזן זהה של 7 ניצחונות לעומת 5 הפסדים. במצב כזה, כדי לדעת את הדירוג יש לבדוק את המאזן הפנימי בין כל 4 הקבוצות. מכבי וסיינה הן היחידות ששיחקו 6 משחקים בבית הפנימי, משום שחימקי ואולימפיאקוס (5 משחקים) ייפגשו במחזור הסיום.

למכבי וסיינה יש מאזן של 3:3 בבית הפנימי, חימקי במאזן חיובי של 2:3 בעוד שאולימפיאקוס ב-3:2. חימקי, שהפסידה העונה רק פעם אחת בבית (לאולימפיאקוס), היא המועמדת העיקרית על הנייר לסיים במקום השני בבית ושני ניצחונות יבטיחו לה את יתרון הביתיות בהצלבה. בקיצור כדי לא להסתבך, הצהובים יקוו לתוצאות טובות כבר הערב.

בואו נחזור לחגיגה בנוקיה. הצהובים פשוט התעללו באלופת טורקיה כאשר ההפרש חצה את ה-50 נקודות בשלב מסוים כשלא פחות מ-10 שחקנים קלעו בראשות דווין סמית' וריקי היקמן (16 נקודות כל אחד). גם קיינר מדלי הופיע עם 15 נקודות ומכבי פשוט סיפקה הצגה במשחק הבית האחרון בשלב הטופ 16.

"במשחק כל כך חשוב בחלק כל כך מכריע של העונה באנו ועשינו את העבודה", אמר גיא פניני, "אני מקווה שפיצינו את הקהל על 2-3 הפסדי בית בשלב הקודם. אני לא זוכר כזו פתיחה הרבה זמן. דברים טובים קורים לאנשים שעובדים קשה ואנחנו באים כל יום וקורעים את התחת".

"ככה צריכה להיות קבוצה, שכל אחד יודע את התפקיד שלו ומה הוא צריך לתרום. אנחנו לא סומכים על ברצלונה בלי נבארו ובלי מייקל, ניסע לשם בשבוע הבא ונסמוך על עצמנו". בקיצור, הצהובים בונים על סיבוב שני מושלם לגמרי.

תאריך:  29/03/2013   |   עודכן:  29/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
ביה"ד הארצי לעבודה קובע, כי המבחן לשותפות הוא היכולת לחייב אותה - ולא רק השתתפות ברווחיה    קובע עוד: הצהרות העובד בפני רשויות המס אינן מכריעות לגבי מעמדו אצל המעביד
איתמר לוין
ביהמ"ש ידון בתביעה לפיה החברה גבתה תשלום ממי שטרם השלימו את המעבר אליה ועדיין שילמו לספק הקודם    קובע: לשון החוק ותכליתו מחייבים שהתשלום ייגבה רק מחברה אחת
עופר וולפסון
קוריאה הצפונית הורתה ליחידות הטילים שלה להיכנס לכוננות לקראת תקיפה של בסיסים צבאיים אמריקנים בקוריאה הדרומית ובאוקיינוס ​​השקט
עידן יוסף
מאות הנוסעים בקו נדחקים בתחנה המרכזית בירושלים וממתינים שעה ארוכה להגעת האוטובוס    ואיפה הפקחים של חברת ויאוליה?
רועי גלדסטון
מכבי דרסה 58:101 את בשיקטאש. סמית': "עוד לא עלינו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il