X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חלוץ מכבי ת"א סובל מקרע חלקי בשריר
▪  ▪  ▪
חודש ביציע. דאבור (צילום: אלן שיבר). צפו בחגיגות של אוהדי מכבי

הכל כבר מוכן: אחרי עשר שנים עקרות, מכבי תל אביב תזכה באליפות ליגת העל ב-2012/13. אם למישהו עוד היה ספק, הצהובים הוכיחו שהעיר - שהיתה אדומה עד לעונה הנוכחית - הפכה לצהובה לגמרי. הניצחון השני ברציפות בדרבי אמש (שבת), 0:2, הביא את אוהדי מכבי לפתוח בחגיגות אליפות מוקדמות וספונטניות בקרית שלום.

כאלף אוהדים נלהבים בצהוב חיכו לשחקנים שחזרו למתחם האימונים בקרית שלום עם האוטובוס, ואף לא נתנו לו להיכנס כשנשאו את השחקנים על הכתפיים. החגיגות הללו הגיעו גם לשעות הקטנות של הלילה בחדר ההלבשה כאשר גם השחקנים הפנימו שכנראה שום דבר לא ייקח מהם את התואר לאחר שפער 10 הנקודות בפסגה נשמר. "זה המשחק הכי קל שהיה לנו השבוע", אמר גורם במועדון לאתר ערוץ הספורט, לאור היכולת החלשה של ההפועל בדרבי, בוודאי ביחס למשחקים מול מכבי חיפה וקריית שמונה.

מעבר לניצחון, חדשות טובות נוספות הגיעו לאזניו של אוסקר גארסיה: מהראן ראדי, שלא שיחק בדרבי, ימשיך בשיקום השבוע וההערכות הן שהוא יהיה כשיר למשחק מול בני יהודה, ממנו ייעדר איתן טיבי בגלל צהובים. אגב, בשל העייפות הרבה של השחקנים, בקבוצה מתכוונים להוסיף לשחקנים יום חופש נוסף. הם צפויים לערוך היום אימון שחרור ולהתחיל בהכנות לקראת הזהובים רק ביום רביעי.

"אנחנו מרגישים את האליפות מתקרבת, צריך להמשיך בדרך הזאת", אמר גל אלברמן בכנות לאתר ערוץ הספורט, ולאחר מכן גם ביקר את סגנון המשחק של הפועל: "משחקי דרבי הם תמיד חמים, אבל חבל שהפועל הרגישה שהיא לא יכולה להפוך את התוצאה ולכן היא נגררה למשחק ברוטאלי. אני שמח שלפחות הצלחנו לגמור בלי פצועים".

הקשר, שהיה נהדר אמש, המשיך: "אנחנו לא מתעסקים בסדר של המשחקים ורק מרוכזים במשימה הבאה שלנו. אנו מסתכלים רק על עצמנו וכל מה שקורה עם חיפה לא באמת מעניין אותנו. אני חייב לומר תודה לצוות הרפואי שהכשיר אותי, זה מסוג המשחקים שעושים הכל כדי להיות בהם על המגרש".

מי שהיה גם כן על כר הדשא וקצר שבחים על תיפקודו היה דור מיכה, שכבש ובישל, אחרי שבכלל לא אמור היה לפתוח. הקשר הצעיר החליף את מואנס דבור, שמתח שריר בחימום שלפני המשחק, ולקח את ההזדמנות כאמור בשתי ידיים. "לא קל לשחקן לשנות פאזה ככה ודור עשה את זה מצוין", פירגנו במכבי. "הוא גם שיפר את הסטטיסטיקה שלו והיה תכליתי כמו שרק אנחנו יודעים שהוא מסוגל להיות".

בצד של החדשות הפחות נעימות, מואנס דאבור, שהיה אמור לפתוח בהרכב אמש אבל נפצע בחימום, עבר היום בדיקות ובהן התגלתה חומרת פציעתו. על פי האבחנה, החלוץ סובל מקרע חלקי בשריר הארבע ראשי ובעקבות כך הוא ייעדר כחודש ימים. בנבחרת הצעירה התאכזבו לשמוע כל כך, אבל לפחות נשמו לרווחה כשהתברר כי הוא יוכל לעמוד לרשותו של גיא לוזון ביורו הנבחרות הצעירות.


בתוך כך, אוהדי מכבי ת"א רכשו 4,500 כרטיסים למשחק מול בני יהודה. הכרטיסים לשערים 8-9 נגמרו,אך עדיין אפשר לרכוש כרטיסים לשערים 10-11 ו-6-7.

תאריך:  07/04/2013   |   עודכן:  07/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
14 שנים מצליח תושב מזרח ירושלים לקיים בנייה בלתי חוקית, למרות שורה של החלטות שיפוטיות בעניינו. אוזלת היד של רשויות האכיפה ובתי המשפט מלמדת, שיש מי ששלטון החוק אינו חל עליהם
איתמר לוין
ועדה שהקים בן-גוריון בשנות ה-50 מעניקה הטבות לפנים משורת הדין למשפחות שכולות - למרות שכבר לפני שמונה שנים קבעו היועץ המשפטי לממשלה ומבקר המדינה, כי אין לה סמכות לעשות זאת בלא חקיקה ראשית
מיטשל א' לוין
הקיסר יוסטיניאנוס פרסם אוסף חוקים שיטתי שהיווה את הבסיס למשפט הקונטיננטלי    עיקרון "שעבוד היהודים" שבו פגע בזכויותיהם המשפטיות בעולם הנוצרי למשך מאות שנים
עידן יוסף
מערכת השולחן החכם שתועמד לרשות שרי הממשלה תחליף את ערימות הניירת
איציק וולף
מחזיקת תיק החוץ באיחוד האירופי הודיעה כי הצדדים נותרו רחוקים זה מזה    ראש המשלחת האירנית: הצענו תוכנית עבודה ונציגי המעצמות ביקשו זמן על-מנת ללמוד אותה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il