X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מאמן מכבי: לא סגל לפיינל פור. אוחיון: השלשות הרגו
▪  ▪  ▪
עד הלום. דייויד בלאט ושחקניו (אלן שיבר) צפו בתקציר

מכבי תל אביב כנראה מיצתה את הפוטנציאל שלה, וגם דייויד בלאט הודה בכך הערב (שלישי) אחרי ההדחה מהיורוליג. הצהובים הפסידו 69:57 לריאל מדריד וסיימו את דרכם באירופה בהפסד חלק 3:0 לבלאנקוס בסדרת הרבע הגמר. האלופה הישראלית לא הרשימה במיוחד העונה, אך רצף הניצחונות הגדול והמרשים שלה בטופ 16 סידר לה את הכרטיס להצלבה. ועדיין, הספרדים היו גדולים בכמה מספרים.

"ההתקפה שלנו לא הייתה מספיק טובה. היו לנו הרבה זריקות טובות, אבל לא התעלינו בצד ההתקפי. בהגנה היינו יותר מבסדר, אבל אי אפשר לנצח כשקולעים 57 נקודות", ניתח בקצרה מאמן מכבי ת"א, דייויד בלאט.

על הסדרה בכללותה אמר בלאט: "זה כנראה המקסימום שלנו. אנחנו לא הקבוצה המוכשרת ביותר, היו מוכשרות מאיתנו שלא הגיעו בכלל להצלבה. לא הצלחנו להתעלות נגד ריאל והיא הייתה טובה יותר ועלתה בצדק. עוד נתייחס לעונה כולה, אבל מבחינת היורוליג, לא בנינו קבוצה לפיינל פור. אני גאה במה שעשינו למרות הכל. לא רצינו לסיים את העונה כאן בבית, אבל ריאל טובה יותר וזו התוצאה".

יוגב אוחיון, שקלע 11 נקודות הערב בהיכל נוקיה, הוסיף: "הורדנו את ריאל מהממוצע הרגיל שלה, אבל זה לא הספיק, נעצרנו שוב על 50 ומשהו נקודות. הם נתנו הגנה יוצאת מהכלל ואנחנו לא הצלחנו לקלוע את הזריקות הפנויות שלנו. משחק ההתקפה שלנו בסדרה לא משקף את היכולת שלנו, גם הערב. היו הרבה דברים שפגעו בנו הערב, בעיקר השלשות שחדרו ללב ברגעי מפתח במשחק וזה הוציא הרבה אוויר מהמפרשים".

ניק קיינר מדלי, ששיחק טוב במשחק הראשון במדריד, לא התעלה לרמה גבוהה הערב. ולמען האמת, הזכיר כאן את יכולתו במשך מרבית העונה האירופית. הפורוורד האמריקני סיים ללא נקודות. "ריאל הייתה טובה יותר לכל אורך הסדרה, בכל 3 המשחקים וזה מה שמשנה. אנחנו מאוכזבים כי רצינו לנצח את המשחקים בבית ולהשוות את הסדרה. אני חושב שריאל הייתה טובה מאוד בהגנה והחמצנו כמה זריקות פנויות ולא הצלחנו להגיע ליכולת האמיתית שלנו. האמנתי שיש לנו סיכוי לנצח את המשחק הזה, אבל עשינו כמה שגיאות כקבוצה בדברים הקטנים ואני באמת מאמין שזה השפיע. למרות זאת, זו לא אשמתו של אף אחד".

תאריך:  16/04/2013   |   עודכן:  16/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
שר הביטחון הצהיר כי מערכת הביטחון אינה יכולה שלא "לתת כתף", כלשונו במתן מענה לגירעון התקציבי    קרא להמשיך להשקיע במחקר ובפיתוח גם בעידן של קיצוצים    האיומים לא פחתו, הם רק השתנו והפכו לחמקמקים וחסרי מעצורים    "המשטר באירן לא מתרשם מצעדי המערב"
מערכת אתר ערוץ הספורט
שבוע לברצלונה: הגרמנים שוב דרסו, שלושער לגומז
עידן יוסף
בעקבות פניית עובדים מאורנג' החלו עובדי ההסתדרות הלאומית בתחילת השבוע בגיוס עובדים בעשרות סניפי אורנג׳ ברחבי הארץ. יואב שמחי, יו״ר ההסתדרות הלאומית: ״אנחנו מרגישים ביקוש אדיר בשטח להתארגנות עובדים ומספקים את המענה המתאים לכך״
עידן יוסף
שר החינוך במעמד פרס ישראל: "פחות מטרידה אותי עקירה מן הארץ של איל הון כזה או אחר כמו שמטרידה אותי בריחת מוחות, צמצום האפשרות לפיתוח וטיפוח המחקר, שחיקה במעמד הציבורי של מעצבי הרוח והמדע בישראל"
איתמר לוין
המבקר שפירא אסר על שמעון גפסו לפטר את עופר לוי, לאחר שהלה פעל למנוע שחיתויות ומינהל בלתי תקין    דוחה את טענותיו של גפסו כאילו ביקש לפטר את לוי משיקולים ענייניים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il