X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
האדומים יילכו לקראת החלוץ, עליו מופעל לחץ להצטרף
▪  ▪  ▪
שכטר, יחזור לחגוג באדום?

הפועל תל אביב לא מוותרת כל כך מהר על איתי שכטר. אחרי שהחלוץ דחה בתוקף את ההצעה לחתום לעונה אחת בלבד, נראה כי האדומים מוכנים ללכת לקראתו ולהציע לו חוזה ל-5 שנים. על שכטר מופעל לחץ כבד להצטרף מצד האוהדים, שכבר גייסו סכום מסוים עבור העסקה. שכטר, כידוע, מנהל משא ומתן עם מכבי חיפה ומכבי תל אביב, אבל בהפועל ת"א מקווים כי יסכים להתפשר ולהצטרף למועדון בו פרח לפני שיצא לאירופה.

כפי שפורסם באתר ערוץ הספורט, עמותת האוהדים הציעה לרמון להעלות את מחירי המנויים בעשרה אחוז כשההפרש יופנה למימון העסקה להבאת שכטר. רמון מקציב מיליון וחצי מתקציב המועדון בכל עונה והיתר יגוייס מאנשי עסקים אוהדים. בעל המניות עידו חג'ג' הוא זה שמרכז את הנושא.

במקביל לשכטר, המאמן החדש של הפועל תל אביב, רן בן שמעון, שוקד בימים אלה רבות על בניית הקבוצה ונראה שהאדומים מתחילים לקבל צורה לקראת העונה שבפתח. היום (חמישי) חתמו בקבוצה שני הבלמים ברנקו איליץ' הסלובני בן ה-30 ויורגן קולין ההולנדי בן ה-32 ששיחקו בעונה החולפת באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית.

איליץ', שחקן נבחרת סלובניה שמשחק גם בעמדת המגן הימני שיחק בעבר בבטיס הספרדית ובקבוצת הפאר הרוסית לוקומוטיב מוסקבה. בעונה האחרונה שיחק באנתורסיס הקפריסאית.  יורגן קולין ההולנדי החל את הקריירה בקבוצת הפאר פ.ס.וו איינדהובן ושיחק גם בנוריץ' סיטי האנגלית, אייאקס וספורטינג גיחון הספרדית. ב-2010 הוא הצטרף גם כן לאנותרסיס. קולין נחשב לשחקן הגנה מגוון ומהיר, שיכול לשחק היטב גם בעמדת המגן הימני ובעת הצורך אף כקשר אחורי. השניים מצטרפים לבריאן גרזצ'יץ' מקרית שמונה, הרכש הראשון של רן בן שמעון.

"הבנתי שאוהדי הפועל מחכים לי וזה משמח אותי לשמוע", אמר קולין לאתר ערוץ הספורט, "אני מאוד שמח להגיע לישראל ואני נרגש להגיע למועדון גדול כמו הפועל ת"א". קולין ואיליץ' צפויים להגיע ארצה בתחילת השבוע הבא.

תאריך:  06/06/2013   |   עודכן:  06/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איציק וולף
המורדים הסורים השיגו רצף טריטוריאלי מצפון לדרום    צה"ל אסר על חקלאים ישראלים מרמת הגולן להתקרב לשטחיהם הסמוכים אל הגבול בשל קרבות עזים בין צבא סוריה לבין המורדים
איתמר לוין
בית המשפט דחה תביעה בסך 1.5 מיליון שקל שהגישה אישה נגד גבר בטענה להפרת הבטחת נישואין: "טענה להבטחת נישואין צריכה להיות מעוגנת בראיות נסיבתיות וחיצוניות"
מירב ארד
לפי החלטת היועץ המשפטי לממשלה, ועל דעת ראש השב"כ, פרקליט המדינה ומנכ"ל משרד המשפטים, הועבר תפקיד מבקר תלונות נחקרים בשב"כ למשרד המשפטים. עתה, הושלמו ההליכים לאיוש התפקיד
איציק וולף
תנועת אומ"ץ פנתה אל המבקר שפירא בבקשה שיבדוק את מכלול הקשרים שבין נשיא המדינה למרכז האקדמי ברחובות שהוקם בעבר כמכללה פרטית למטרות רווח    "הסכמתו של פרס שהמרכז האקדמי ייקרא על שמו הינה תופעה פסולה כשלעצמה"
מחלקה ראשונה
מסלול PrePaid, מאפשר לראשונה בישראל גם ללקוחות ה-Pre-Paid וללקוחות ללא כרטיס אשראי ליהנות ממחירים זולים - ללא תשלום חודשי קבוע וללא התחייבות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il