X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אחרי שמז'ידוב ויתר, הבעלים המיועד כבר התחיל לעבוד
▪  ▪  ▪
לצהוב של בית"ר בוזגלו

פרשת "הבמבי" בהפועל תל אביב? הצחקתם אותנו. סאגה יותר ארוכה וסבוכה מסאגת הבעלות על בית"ר ירושלים כנראה שלעולם לא תמצאו בכדורגל שלנו. אחרי אין ספור תהפוכות ושינויי כיוון, נראה שאנחנו סוף סוף עומדים בפני סיומה, כשאם לא יצוצו הפתעות ומכשולים של הרגע האחרון, אלי טביב צפוי להשלים את רכישת המועדון המבירה. אתמול בערב (שלישי) פרסמנו כאן לראשונה כי תמיר מז'ידוב נסוג מהצעתו לרכוש את בית"ר, וכעת הדרך של טביב אל הבירה נסללת באופן סופי.

למרות שהמכשולים העיקריים, בדמות סירובו של גאידמק והצעתו של מז'ידוב, הוסרו מהדרך, זה עדיין לא יהיה קל. בימים הקרובים טביב יצטרך להגיע לוועדה של ההתאחדות שאמורה לאשר את כשירותו לרכוש את המועדון מבחינה כלכלית ומשפטית. אבל עוד לפני כן, הוא זקוק לפסיקת בית המשפט וכמובן לחתימה על הסכם עם עמותת האוהדים. בנוסף, לאותו דיון בוועדה יגיעו גם נציגים של הפועל ת"א, ואלה צפויים לדרוש כספים שלטענתם מגיעים לאדומים מתקופת טביב.

וזה לא הכל: אותה ועדה תורכב מיו"ר הבקרה התקציבית עופר אורליצקי, היועץ המשפטי להתאחדות, עו"ד משה אביבי וכן הסמנכ"ל רותם קמר. אבל בכדי לצלוח את הוועדה טביב מוכרח להמציא אישורים רבים בזמן קצר ובבירה מקווים שלא יתעוררו בעיות. במקביל, איש בבית"ר לא שוכח שהשעון מתקתק לאחור, ובינתיים אין תאריך לתחילת האימונים, אין מחנה אימונים וכמובן שאין עוד מאמן. בתוך כל זאת, יש אור בקצה המנהרה, מאחר שטביב כבר התחייב לשלם את כל החובות (12.5 מיליון שקלים), כולל את משכורות השחקנים ועובדי המועדון על חודש אפריל ומאי.

הדיון בבית המשפט  בנוגע לפניית העמותה יתקיים בכל אופן כרגיל, כך עולה ממכתב שהגיע לעורכי הדין של הצדדים מבית המשפט. ההערכה היא שלאלי טביב תינתן האפשרות לקנות את הקבוצה והמהלך יושלם בפגישה משולשת בין גאידמק, טביב וראש העיריה ניר ברקת בשבוע הבא. בינתיים, שמוליק לוי אמר למקורביו שאחרי שהשיג את המטרה שגאידמק ימכור את המועדון, הוא עשוי לפנות את הדרך בעמותה.

הרכש שעל הפרק
אבל כעת מתברר שלפחות במישור אחד טביב כבר החל לפעול מאחורי הקלעים, ומדובר בגזרה לא פחות
חשובה: גזרת הרכש. לאורך כל השבועות האחרונים, נציג של אלי טביב שמר על קשר עם מספר שחקנים וביקש מהם שלא לחתום בקבוצות אחרות, ברמיזה כי אם טביב ירכוש את בית"ר הם יהיו חזק בתכניות. מדובר בעיקר בישראל זגורי ומאור בוזגלו, שעשויים לקבל פניה רשמית אם וכאשר. בנוסף, גם אקס עכו ובירשחוט גיא דיין בתמונה וגם אביחי ידין, שטביב לא פוסל אפשרות לפנות לחיפה ולנסות להביאו.

לבעלים החדש יש עוד מספר שמות על הפרק, כשגם עמית בן שושן אמור לחתום, וכן אריאל הרוש ואופיר קריאף שיישארו. לגבי קובי מויאל, השחקן זוכה התעניינות בחו"ל ולא יישאר בבית"ר בכל מחיר. בעמדת המאמן, כבר עכשיו ברור שרוני לוי לא יאמן תחת אלי טביב, ומי שמועמד כרגע הוא אלי כהן מהפועל ר"ג, שעל ההתעניינות בשירותיו כבר פורסם כאן באתר ערוץ הספורט. רועי דיין, ששיחק בעונה החולפת בבירשחוט, גם הוא מועמד מוביל לבית"ר ירושלים.

תאריך:  19/06/2013   |   עודכן:  19/06/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
השופט קובי ורדי מציב קני-מידה לקבלה מיידית של צו ביניים למניעת גירוש עד להכרעה בעניינו של הפליט, למקרים בהם העתירה תידחה על הסף ולבחינת מקרים ביניים
איתמר לוין
קובעת ששר הפנים היה רשאי למנוע אזרחות ישראלית מאדם שהורשע בשנת 1997 באוקראינה בניסיון לרצח וריצה מאסר, למרות שבית המשפט שם מחק את הרשעתו
איציק וולף
בדיון סוער שהתקיים לפני שבוע דרש מזכיר המדינה האמריקני להפציץ שדות תעופה צבאיים המשמשים את חיל האוויר הסורי כבסיס להתקפות כימיות    הרמטכ"ל האמריקני התנגד    טען שהמשימה תדרוש לפחות 700 גיחות הפצצה
מערכת אתר ערוץ הספורט
גי'נובילי בהלם. פארקר: "עדיין יש לנו הזדמנות"
איתמר לוין
עורך דין ביקש מבג"ץ לא פחות מאשר לפרק את לשכת עורכי הדין    אלא שביהמ"ש העליון לא התרשם וחשף את המניע האמיתי של העותר: למנוע את השעייתו לשש שנים לאחר שהורשע בדין משמעתי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il