X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מחזור 1 בשוייץ: בכורה לקשר, 36 דקות גם לקדוסי
▪  ▪  ▪
ריקן, פתח עונה בשווייץ (האתר הרשמי של ציריך)

הליגות הבכירות באירופה ייצאו לדרך רק בעוד כחודש, אבל כבר היום (ראשון) ננעל מחזור הפתיחה בליגה הראשונה בשווייץ, בה משחקים העונה שני שחקנים ישראלים, שעבורם מדובר ביציאה ראשונה בקריירה לחו"ל. אבי ריקן פתח ברגל ימין, כשרשם 90 דקות בניצחון הדרמטי של ציריך, 2:3 על ת'ון. "כיף לנצח במשחק הראשון ולהיות שותף לכל 90 הדקות", אמר קשר הנבחרת לאתר ערוץ הספורט בסיום. "היתה חוייה לשמוע את הקהל ומתוק מאוד לנצח בדקה האחרונה". גם אוהד קדוסי טעם טעימה ראשונה כליגיונר, כשנכנס כמחליף ל-36 דקות, אבל לא הצליח למנוע מקבוצתו לוזאן להפסיד 2:0 ללוצרן.

קשה היה להתרשם יותר מדי מריקן, שקיבל את החולצה מספר 18, אבל אם לשפוט לפי המשחק הזה, הליגה השווייצרית היא ליגה חזקה למדי. אקס בית"ר י-ם קיבל אשראי בהרכב הפותח, אם כי תופקד כקשר אחורי, מה שכנראה מנע ממנו לבוא לידי ביטוי יותר מדי. כמו כל חבריו, ריקן היה לא רע ב-45 הדקות הראשונות, שהסתיימו ביתרון המארחת אחרי שער של גרבנוביץ' בתוספת הזמן. משום מה, ציריך לא הופיעה לחצי השני, ובדקות ה-49 וה-58 ת'ון ביצעה מהפך ועלתה ל-1:2.

בזמן שמאמן ציריך ביצע חילופים, ניכר היה שהוא סומך על ריקן, שכן הישראלי נותר על המגרש והשלים 90 דקות כבר במשחקו הראשון. גם המשחק עצמו הותיר לנו אקורד סיום נהדר: ב-10 הדקות האחרונות ציריך התעוררה לפתע, ובדקה ה-85 פדרו הנריקה, המצטיין במגרש, הצליח לאזן. ממש בתוספת הזמן, דג'ימסטי המחליף עלה לכדור קרן ונגח שער דרמטי שקבע 2:3 ו-3 נקודות לציריך.

במקביל למשחק של ריקן וציריך, אוהד קדוסי, חלוץ הפועל עכו בעונה שעברה, פתח את העונה עם לוזאן, שהתארחה אצל לוצרן. הישראלי נותר מחוץ להרכב ועלה כמחליף בדקה ה-54, אבל לוצרן הכניעה את קבוצתו 0:2. את אחד השערים ללוצרן, אגב, כבש אקס מכבי ת"א דמיטאר ראנגלוב.

הליגה הבכירה בשווייץ נפתחה למעשה כבר אתמול (שבת), עם שני משחקים. האלופה מבאזל (יריבה אפשרית של מכבי תל אביב בשלב הפלייאוף של מוקדמות ליגת האלופות) הכניעה 1:3 את אראו, בעוד שיאנג בויז גברה 0:2 על סיון, במדיה שיחק דימיטריס חריסטופי (היה מועמד למכבי חיפה במהלך הקיץ).

 

תאריך:  14/07/2013   |   עודכן:  14/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחלקה ראשונה
המגזין הכלכלי החשוב Euromoney בחר בבנק הפועלים כ"בנק הטוב ביותר בישראל", זו השנה השנייה ברציפות
מערכת שלום טורונטו
חקירה ראשונית העלתה, כי מהנדס של הרכבת לא צייד אותה כנדרש בבלמים ידניים    המהנדס הושעה והוא מצוי בחקירה משטרתית    עד כה נמצאו 20 גופות ועוד עשרות נעדרים
איציק וולף
ראש המועצה המקומית בית אריה-עופרים, אבי נעים, שביצע בביתו חריגות בנייה ניכרות, הוציא צווי הריסה מינהליים נגד תושבים שעתרו נגד המועצה לבג"ץ בגין בנייה לא חוקית שביצעה בשמורת טבע    ספק אם הצווים חוקיים    ובינתיים נמשכת עבודת ההרס בתחום שמורת הטבע שנמצא במחלוקת
איתמר לוין
דוד עמר ורעייתו זומנו לשימוע בטענה שבנו לעצמם וילה בת שלוש קומות בשטח גדול ב-80% מזה שאושר בידי הוועדה המקומית - בה חבר עמר עצמו
מערכת שלום טורונטו
קוראים לממשלה שלא לגרש תושבים פלשתינים מדרום הר חברון ולהימנע מיישום תוכנית פראוור המסדירה את ישוב הבדואים בנגב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il