X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
העמותה העבירה את המניות לבעלים. האוהדים פרצו לדשא
▪  ▪  ▪
טסט ראשון לבית"ר (ברני ארדוב, וואלה!)

עם משכורות, בלי משכורות. בית"ר ירושלים ערכה משחק הכנה ראשון לקראת העונה הקרובה, כאשר מעבר לפינה כבר מחכה מחנה האימונים בברלין. החבורה של אלי כהן התארחה אצל הפועל ראשון לציון, כאשר מהסגל נעדר חן עזריאל וניצחה 1:3 משערים של רועי זכרי, טל משעלי וסטיבן כהן. חוסיין צימק בפנדל.

עשרות האוהדים שהגיעו למתחם בו נערך המשחק התרגשו מאוד ואף פרצו לכר הדשא עם העלייה למחצית השנייה. המחצית השנייה נפתחה באיחור ולכן גם קוצרה ושוחקה 20 דקות בלבד. אלי טביב, שהיום המניות של הקבוצה הועברו לידיו, הגיע למגרש וניסה לבקש מהאוהדים לפנות את כר הדשא: "זה בסדר מבחינתי. צריך לתת להם לשמוח אחרי כל מה שהם עברו. מגיע להם לשמוח אחרי שהם סבלו בעונה שעברה. אני מאמין שהם ישמחו במהלך העונה. צפויים לנו הרבה שינויים, אני אופטימי. הדברים מתחילים לזוז, יהיה בסדר".

אחרי השער של סטיבן כהן, אוהדים פרצו למגרש שנית והיה נראה כי המשחק יופסק, אבל השופט, דניאל בר נתן החליט לתת לשחקנים 10 דקות נוספת. בתום 70 דקות החליט השופט לסיים את המשחק, השחקנים רצו להמשיך ועוד היתה התלבטות קלה, אבל בר נתן פשוט עזב את כר הדשא והכריע את הכף.

לגבי עזריאל, הקבוצה הגיעה לסיכום עם מכבי חיפה על רכישתו במיליון ש"ח, אלא שהחלוץ הודיע למועדון כי הוא רואה בהצעה שקיבל מעליבה ואינו מתכוון להמשיך להתאמן בשורות הצהובים-שחורים. בנוסף, גם שלומי אזולאי באוהת סירה, שכן הירוקים הסכימו להשאילו עבור 150 אלף ש"ח, אבל השחקן לא סיכם דבר. יתר השחקנים ששקלו להחרים את האימונים ימשיכו בפעילות בתקווה שנושא חוסר הוודאות במועדון תחת אלי טביב יתבהר בהקדם. מי שבוודאות לא יהיה בבית"ר הוא חיים מגרלשווילי, שסגר את תנאיו בלרנקה וימריא ביום חמישי לקפריסין על מנת לחתום רשמית.

"זה המשחק הראשון שלנו, ראיתי כמה דברים טובים אבל יש לנו עוד דרך ארוכה", אמר המאמן אלי כהן, "אנחנו נמצא את השחקנים הנכונים ונבנה קבוצה טובה. הבסיס שלנו טוב מהשנה שעברה אבל יש לנו מגבלות של תקציב ולכן זה לוקח זמן. יש פה רצון אמיתי לבנות קבוצה טובה. יש הרבה שחקנים עומדים על הפרק, שלומי אזולאי, חן עזריאל, קובי מויאל ועוד שמות. יש לנו עוד יום אחד ומחר טביב יישב עם שחקנים וייתכן ששחקנים יצטרפו. אני מאמין שבמהלך היומיים-שלושה הקרובים יחתמו שחקנים ויצטרפו אלינו".

עומר אצילי, שחקן ראשל"צ שנמצא בתוכניות של בית"ר ירושלים, לא שותף במשחק. ע"פ אנשי ראשל"צ, הוא עובר סדרת חינוך קטנה, בראשל"צ טוענים כי הראש שלו לא בכדורגל והמעבר שלו די סגור, אך התעוררה בעייה בדמי ההעברה ואם המשפחה תפחית בדמי ההעברה, השחקן יעבור. אייל לחמן אמר עליו: "הוא נמצא בצומת דרכים ואם הוא לא יודע להתמודד עם זה, אז הוא לא מתאים לרמות הגבוהות, למרות שלדעתי הוא כן מתאים".

מהלך המשחק
מלבד חן עזריאל, גם קובי מויאל לא נכלל בסגל מאחר שטרם סיכם את תנאיו. דוד רביבו תפס את העמדה במרכז הקישור, כאשר רועי זכרי, טל משעלי ומתנאל בן סימון קיבלו גם הם הזדמנות בהרכב של אלי כהן. בדקה ה-7 הגביה רביבו כדור עומק נהדר לרחבה, אבל נגיחת ההמשך הלכה ימינה והחוצה.

בדקה ה-16 הגיע השער הראשון. רועי זכרי הצעיר קיבל כדור מימין ובעט באלכסון לפינה השמאלית התחתונה של יוסי שקל. 0:1 לבית"ר. בדקה ה-28 הגביה רביבו כדור קרן מסובב מימין למרכז הרחבה, טל משעלי זינק מעל כולם ונגח בעוצמה למרכז השער. שקל לא הצליח למנוע את ה-0:2.

בדקה ה-59 סטיבן כהן חטף כדור בהתקפה, רץ כל הדך וכבש 0:3 לבית"ר ירושלים. בדקה ה-65 סיידוף הכשיל את חוסיין ברחבה, האחרון ניגש לבעיטת 11 מטרים וכבש, 3:1.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש; אלי דסה, מתן בראשי, ניסו קפילוטו, צחי אליחן; דריו פרננדס, דוד רביבו, אופיר קריאף, רועי זכרי; מתנאל בן סימון, טל משעלי.

המניות עברו לידי טביב
בינתיים, עמותת אוהדי בית"ר חתמה על ההסכם המעביר את שטרי הבעלות לרשות אלי טביב. כעת כעת נותר למסור את המסמכים וחתימות למען העברת זכויות החתימה לזכותו של טביב, דבר אותוח הגדירו במועדון ככרוך בפרוצדורה שתיקח כמה ימים.

מבית"ר נמסר כי "הנהלת המועדון בראשות טביב מאמינה כי רק שיתוף פעולה עם קהל האוהדים הגדול והנאמן יביא את בית"ר חזרה למקום לו המועדון ראוי. בשנה האחרונה נגרם נזק תדמיתי עצום לבית"ר ולקהל שלה וזה הזמן ללכת יד ביד בדרך הנכונה והטובה ומכאן לצאת גם לדרך חדשה, גם מבחינה כלכלית. עכשיו הבעלים החדש יתפנה לעניין המשכורות לשחקנים ולאנשי המנהלה".

אלי טביב עצמו מסר את התגובה הבאה: "אנחנו יוצאים לדרך חדשה. נעמיד קבוצה איכותית וטובה, אבל סבלנות היא מילת המפתח".

תאריך:  17/07/2013   |   עודכן:  17/07/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עידן יוסף
החסימה תהיה בשני הכיוונים    רכבת ישראל תפעיל שירות הסעיות ללא תשלום לנמל תעופה בן-גוריון - רק מתחנות עיקריות
עידן יוסף
בעקבות הקשיים הטכניים ייתכן שמספר המועמדים לרב האשכנזי יקטן מ-6 ל-4    מספר המועמדים לרב האשכנזי - 4
עידן יוסף
נחתמה האמנה הפלשתינית השוללת את קיום מדינת ישראל
עירית אבישר
לבנון כיהנה בתפקיד 7 שנים ומשכה שכר של כמעט 10 מיליון שקל ב-5 שנים    בין לבנון ליו"ר הבורסה סם ברונפלד נוצרה לאחרונה מתיחות    מחזורי המסחר בבורסה בת"א ירדו בעשרות אחוזים בשנים האחרונות
אלעזר לוין, איתמר לוין
בעלי הקרקעות בגוש הגדול ישלמו 20 מיליון שקל והמדינה תשלם את 210 מיליוני השקלים הנותרים    ביהמ"ש: מנהלי הגוש היו רשאים לחתום על ההסכם המשרת את האינטרסים של הבעלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il