X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המשחק ה-1: הקטלונים רוצים לקחת תוצאה טובה לגומלין
▪  ▪  ▪
מסי וניימאר, ישתפו פעולה בקלדרון? (gettyimages)

מחזור הפתיחה כבר מאחורינו, אז הגיע הזמן לחלק את התואר הראשון של העונה בספרד. מחזיקת הגביע אתלטיקו מדריד תארח הלילה (חצות) את האלופה ברצלונה למשחק הראשון ביניהן בסופר קאפ ויחס ההימורים נוטה בבירור לטובת ליאו מסי וחבריו.

"התואר הזה יותר חשוב לברצלונה מאשר לנו כי היא חייבת לזכות בו", ניסה מאמן אתלטיקו דייגו סימאונה להלחיץ את היריבה. "בארסה פייבוריטית כי זו הקבוצה הטובה בעולם, יש לה את השחקן הטוב בעולם והיא גם החתימה את זה שהולך להיות הכי טוב בעולם".

"ברצלונה גורמת לאוהבי המשחק ליהנות והיא תעלה מולנו עם כל כלי הנשק שברשותה", החמיא-עקץ סימאונה. "הם משחקים עכשיו עם יותר שחקנים בכנפיים, מנסים להפתיע אותך עם לחץ כמה שיותר גבוה ואנחנו נצטרך למצוא פתרונות".

ליאו מסי, שירד לספסל ב-0:7 על לבאנטה, צפוי לפתוח בהרכב של חרארדו "טאטה" מרטינו. ניימאר? עדיין לא ברור. "נדע מה קורה איתו רגע לפני המשחק", הסביר מרטינו. "אני יודע מי אמור לשחק אצלי ומטעמים מקצועיים אודיע רק ברגע האחרון".

המחזיקה הנוכחית של הסופר קאפ הספרדי היא ריאל מדריד, שגברה על ברצלונה בזכות שערי חוץ. בארסה זכתה בתואר יותר מכל קבוצה אחרת (10 פעמים), הבלאנקוס עשו זאת 9 פעמים ואתלטיקו מדריד זכתה רק פעם אחת והפסידה שלוש פעמים. הניצחון היחיד של הקולצ'ונרוס הגיע ב-1985 מול אותה ברצלונה עם ניצחון 1:3 והפסד 1:0. אגב, מלך שערי כל הזמנים במפעל הוא ליאו מסי עם 10 כיבושים, לפני ראול (7).

תאריך:  21/08/2013   |   עודכן:  21/08/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק דנון
בעלי צימר ומגיש תוכנית ספורט בערוץ ONE תובעים פיצויים בטענה להכפשתם והוצאת דיבתם רעה    הערוץ שידר פער בין תמונות הצימרים שלהם למציאות בשטח
איציק וולף
גורמי אופוזיציה מדווחים על כ-1,300 הרוגים בפגיעת רקטות בעלות ראש נפץ כימי בשכונות מגורים בדמשק    סוכנות הידיעות הסורית: הדיווחים חסרי בסיס לחלוטין
יפעת גדות
צריכה גבוהה של פירות יכולה לעזור למנוע מחלות וסקולריות רבות ומחקר מגלה גם כי סיכון נמוך למפרצת באבי העורקים הוא בין היתרונות הרבים שלה
איתמר לוין
ביהמ"ש העליון מפרסם את נימוקיו לאישור השתתפותה של חנין זועבי בבחירות לכנסת ה-19: למרות מעשיה על סיפון ה"מרמרה" - לא הוכחה המסה הקריטית הדרושה לפסילת התמודדות
מיכל רז-חיימוביץ'
כרטיסים לאתרי בילוי בשליש המחיר, 20% הנחה בקניות ברשתות המזון, 25% הנחה על ציוד לביה"ס ושורת הנחות בתחום התיירות    כיצד אפשר לחסוך בהוצאות החגים וסוף החופש באמצעות הטבות שמועדוני הצרכנות מעניקים לעמיתיהם?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il