חברת נובל הודיעה, כי מיקרוסופט הסכימה להפסיק להפיץ טענות כוזבות על נובל, שהיו במרכז תביעה בנושא אותה הגישה נובל נגד מיקרוסופט בתחילת חודש אוקטובר, ובה היא האשימה את מיקרוסופט בכך ששלחה ללקוחות נובל קופסת דגני בוקר, הקובעת שלמערכת הפעלת הרשת NetWare של נובל יש תאריך תפוגה והיא עלולה להתיישן.
מיקרוסופט הסכימה לשלוח מכתב תיקון לאותם 3,000 לקוחות נובל שקיבלו את חבילת הדיוור הישיר של מיקרוסופט, שבה היא פרסמה טענות כוזבות ומטעות אודות נובל. נובל תמשיך בתביעה בדרישה לפיצויים.
מכתב התיקון כולל את הקטע הבא: "בניגוד להצהרות נובל שפורסמו על חבילות קורנפלקס שנשלחו על-ידי מיקרוסופט, נובל הבהירה למיקרוסופט כי היא מגדילה ומרחיבה את עסקי התוכנה שלה, תוך הוספת משאבים משמעותיים לעסקי שרותי הייעוץ הקיימים שלה. בהתאם לכך, מיקרוסופט מושכת את קביעתה כי נובל לא תתמוך באופן מלא במערכת הפעלת הרשתות NetWare, כי ל-NetWare יש תאריך תפוגה או כי תהפוך לחסרת ערך, וכי תחזוקת NetWare תהפוך ליקרה וגוזלת זמן".
על-פי טענת נובל, מיקרוסופט ניסתה לשים סוף ל-NetWare כדי ליצור פחד וחוסר וודאות בקרב בסיס הלקוחות של נובל, ולהתריע לקוחות עתידיים מעשיית עסקים עם נובל. כך אמר סטיוארט נלסון, סגן נשיא נובל. לדבריו, בעוד אמריקה התאגידית התרגלה זה מכבר לטקטיקות הרודנות העסקית של מיקורוסופט, עם מסע פרסום זה עברה מיקרוסופט את הגבול.