X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מתחקיר צה"ל עולה, כי מחבל שעמד בהתקהלות של אנשים פתח באש לעבר כוח צה"ל שהיה במקום; נעצר פעיל תנזים שהיה אחראי לביצוע פיגועי ירי, בהם נפצעו 8 ישראלים
▪  ▪  ▪

מקורות פלשתינים מדווחים, כי במהלך חילופי האש עם כוח של צה"ל בג'נין נהרג ילד בן 10. על-פי הדיווחים, כוח נכנס בשעות הבוקר בליווי נגמ"ש לאחת השכונות בעיר ונתקל בחמושים מגדודי אל-אקצא של הפת"ח.
במקום התפתחו חילופי אש במהלכם נהרג הילד, איברהים ג'לאמנה, שהיה בחצר ביתו. מתחקיר ראשוני של צה"ל עולה, כי מחבל שעמד בהתקהלות של אנשים פתח באש לעבר כוח צה"ל שהיה במקום. הכוח השיב באש אחד ופגע בילד והרגו.
אחר הצהריים הותר לפרסום, כי משטרת מחוז ש"י והשב"כ עצרו פעיל תנזים שהיה אחראי לביצוע ארבעה פיגועי ירי, בהם נפצעו שמונה ישראלים.
חוקרי הפח"ע של משטרת מחוז ש"י, בפיקודו של מרקו דהן, בשיתוף עם אנשי השב"כ, עצרו את עבדל ראוף מחמוד אנג'אס, תושב מחנה הפליטים אל-עמרי שברמאללה, בן 23. בחקירתו, הודה אנג'אס כי במסגרת השתייכותו לגדודי חללי אל אקצא, היה אחראי ל-4 פיגועי ירי לעבר רכבים ישראלים באיזור דולב ולפיד-מנורה שבגזרת מטה בנימין, כאשר בפיגועים אלה נפצעו 8 ישראלים, בהם אנשי הביטחון של היישוב לפיד-מנורה, שלעברם נפתחה אש בעת שהיו בסיור עם רכב הביטחון על גדר היישוב.
לדבריו, את פיגועי הירי ביצע יחד עם מחבלים נוספים, באמצעות שני רובי קלצ'ניקוב ו-MP-5, שהועברו לאחר הפיגועים לחוליית הטרור של חאפז בורנאטי, שנעצר ונחקר בזמנו על-ידי משטרת מחוז ש"י והשב"כ ובאמצעות אותם נשקים, רצח במרס 2002 את אייל ליברמן ז"ל ביישוב קריית ספר.
כמו כן, הודה החשוד כי למד להכין מטעני חבלה דרך האינטרנט ואף שלח מספר דוגמאות חיות למפעיליו לצורך בדיקת איכות. כמו כן, הוא אימן בירי מנשק מסוג M-16 והכשיר פעיל נוסף לצורך פיגועי ירי, אסף כדורים חיים שנשארו ממטווחים של צה"ל, אותם מכר ורכש בכסף ציוד לחוליה.

תאריך:  23/11/2003   |   עודכן:  23/11/2003
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
זאת כמילוי חלק מדרישות החוטפים; שניים מהחטופים צפויים להשתחרר מחר; עדיין לא ידוע מתי ישתחררו 5 החטופים הנוספים
רועי כוכבי
בית המשפט דחה את עתירת החברות המפעילות את כלובי הדגים במפרץ אילת נגד החלטת העיריה לנתק את כלובי המריבה מהתשתיות, לפי חוק התכנון והבנייה; "היקף החריגה בבנייה רב ביותר. למעשה הוא אבסלוטי. אין היתר בכלל. הפגיעה בשלטון החוק בולטת לעין"
מירב לוי
בשבוע שעבר התריע ראש המוסד בוועדת החוץ והביטחון כי האיום האירני מהווה סכנה קיומית
גלית יצחק
כך הודיעו עובדי המועצות הדתיות בכנס חירום שנערך בבית ההסתדרות; קוראים לרבנים הראשיים ולכל רבני הערים להתערב מיידית במשבר; המדינה צברה חוב לעובדי המועצה בסך של 300 מיליון ש"ח
גלית יצחק
כך עולה מסקר שנערך על-ידי market watch עבור חברת Backlife; עוד בסקר: 31% מהסובלים אינם מטפלים בכאבי הגב, 27.7% מטפלים בכאב באמצעות תרופות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il