X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
התובע אסף מאות אי-מיילים בעלי תוכן פורנוגרפי, שנשלחו אליו מאותו מקור והציגם כראיות; בית המשפט קבע, כי מפיץ הפורנו עבר 358 הפרות של החוק העוסק בשליחת דואר אלקטרוני
▪  ▪  ▪

יום אחד, החליט ג'ו הודג'ל ממדינת וושינגטון בארה"ב, שנמאס לו.
במשך זמן רב, "הופצץ" ג'ו בדואר אלקטרוני פורנוגרפי, שנשלח אליו על-ידי חברה בשם "GO Entertainment". לאחר שלא עזרו כל תחנוניו ובקשותיו מהחברה המפיצה, להפסיק את שליחת הדואר האלקטרוני, החליט ג'ו ללמד אותה לקח והגיש נגדה תביעה בבית המשפט, על שליחת 261 אי-מיילים בעלי תוכן פורנוגרפי מובהק.
באמצעות עורך דינו טומקינס, טען הודג'ל כי האי-מיילים הפורנוגרפים הפרו את החוק העוסק בדואר אלקטרוני מסחרי במדינת וושינגטון, ואת חוק הפורנוגרפיה במדינה.
חברת "GO Entertainment" הנתבעת, לא טרחה אפילו להגיש כתב הגנה, ובהיעדר הגנה נתן השופט תומאס זילי פסק דין כנגדה, וקנס אותה ב-179,000 דולר בגין נזקים שנגרמו לתובע. זאת, למרות שבית המשפט דחה את תביעתו של הודג'ל בשלושה מתוך ארבעת ראשי הנזק עליהם תבע. בראש הנזק האחד שכן התקבל על-ידי בית המשפט, נקבע כי הנתבעת הפרה 358 הפרות של חוק הדואר האלקטרוני במדינת וושינגטון ולפיכך עליה לשלם 179,000 דולר כאמור.
"החלטה זו שולחת מסר ברור לתעשיית הפורנוגרפיה, שהחברה לא תסבול דואר אלקטרוני פורנוגרפי בלתי-מאושר, שנשלח ישירות לבתים של אנשים. אנו משבחים את האל על הניצחון הגדול הזה, ואנו מקווים ומתפללים, כי ההחלטה הזו תהווה תקדים חשוב הממחיש את עליונות ערכי המשפחה, ותעזור למנוע את השליחה ההמונית של דואר הזבל הפורנוגרפי הזה לבתים של משפחות אמריקניות". כך אמר אלן סירס, נשיא ה-ADF - אחת הקבוצות הנוצריות השמרניות, שעמדו מאחורי תביעתו של הודג'ל ותמכו בה לאורך כל הדרך.
בהקשר זה נזכיר, כי ביום ג' שעבר, חתם הנשיא בוש על הצעת החוק הכללית הנוגעת לדואר זבל ואוסרת את שליחתו, הצעה שעברה ברוב גורף בשני בתי הקונגרס וקובעת, בין השאר, קנסות כבדים על מפיצי דואר שכזה וכן מאסר פוטנציאלי של עד 5 שנים.
בד בבד, עם ההצלחות האחרונות יש לזכור, כי הפורנו ממשיך לחגוג באינטרנט, ונתונים רשמיים מצביעים על גידול אדיר במספר דפי הפורנו באינטרנט. אם בשנת 1998 היו כ-14 מיליון דפים כאלה "בלבד", הרי היום אנו מדברים על למעלה מ-260 מיליון דפי אינטרנט העוסקים בפורנוגרפיה - גידול של 1,800 אחוזים (!).
בארגונים השמרניים בארה"ב מקווים, כי הפגיעה בהפצת דואר הזבל העוסק בין השאר בפרסום אתרי האינטרנט הללו, תפחית משמעותית את הכניסה אליהם. ועל-כך נאמר: אשרי המאמין.
תאריך:  19/12/2003   |   עודכן:  19/12/2003
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
כך מדווחת רשת ABC, בהסתמך על מסמכים שנתפסו במזוודה של הרודן המודח, שנמצאה עימו במעבה האדמה במקום מסתורו; בין יתר המסמכים, נמצאה רשימת שמות של סוכנים עירקיים כפולים שחדרו למפקדות האמריקניות
עומר כרמון
לרבה הראשי החדש של דרום אפריקה לא היתה זכות הצבעה כשנפל משטר האפרטהייד הגזעני והוא כתב ספר יחד עם נכדו של נלסון מנדלה
יפעת גדות
יוניסטרים פועלת להכשרת בני נוער ליזמות עסקית והנהגה חברתית, במטרה להצמיח מנהיגות יזמית-עסקית בתפיסת עולם דמוקרטית, בקרב בני נוער בישראל ובעולם
יפעת גדות
במושב "שלטון החוק וחוסן לאומי", אמר שר המשפטים לשעבר: "הכנסת לא עסקה בהגנת זכויות האזרח ורק המערכת המשפטית נשאה בעול הזה"; טוען: בעבר לא היו מעזים למתוח ביקורת על פסקי דין, כמו שעושים היום
הדר פרבר
שני סעיפי אישום נגדו עשוים להביא את הנאשם, לי מאלבו, לתא הנידונים למוות - ללא אפשרות לחנינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il