רשת סופר-פארם מעמיקה את פעילותה בפולין: לאחר שנתיים של הקפאת פיתוח, רשת סופר-פארם פותחת שני סניפים חדשים לצד השניים הפועלים בהצלחה בורשה ובאופולה.
שני הסניפים החדשים הוקמו בהשקעה של 450 אלף דולר כל אחד, בערים וורוצלב בה 850 אלף תושבים, ושצ'צ'ין, עיר נמל על גבול גרמניה, שבה 700,000 תושבים.
סניפי סופר-פארם בפולין נפתחו טרום מכירות חג המולד וראש השנה האזרחית, בקונספט זהה לרשת הישראלית במבנה חנות מבנה ועם אותו תמהיל מוצרים.
ליאור רייטבלט, מנכ"ל רשת סופר-פארם, מסר: "מכירות חג המולד בסניפים החדשים היו מצוינות וסייעו רבות בחשיפה המהירה של הרשת והטמעתה בתרבות הקניות של הצרכן הפולני. למרות הכמות העצומה של בתי המרקחת הפרושים בפולין, מסתבר שחלקם היחסי של התרופות בצירוף הקוסמטיקה הרפואית בתמהיל מכירות הרשת הוא כפול מאשר בישראל. לדברי רייטבלט, קצב הגידול במכירות זהה כמעט לחלוטין לצפי בתוכנית העסקית".
סופר-פארם חתמה לאחרונה על 4 חוזי שכירות ומנהלת מו"מ על 6 סניפים נוספים. בסוף שנת 2004 תמנה סופר-פארם בפולין 9 סניפים. היקף ההשקעה של סופר-פארם בפולין עד-כה מוערך ב-4 מיליון דולר.
פתיחת הסניפים החדשים בפולין מלוות במסיבות השקה בנוכחות ראשי הערים, סלבריטי'ס מקומיים ונציגי התקשורת. כל פתיחה מלווה בקמפיין שלטי חוצות וחלוקת פליירים כנהוג ברשת הישראלית.
המתחרות בשוק זה הן: רשתות מערב אירופאיות מתחום ההיפר-מרקט כמו: TESCO מאנגליה, METRO מגרמניה, AHOLD מהולנד ו-CARREFOUR מצרפת ורשתות הקוסמטיקה DOUGLAS ו-SEPHORA מגרמניה וצרפת.