X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
זוהי פעולה ראשונה מאז שנמסרה בית לחם לפלשתינים לפני 7 חודשים; המחבל-המתאבד שביצע את הפיגוע בי-ם: איש גדודי חללי אל אקצה ממחנה הפליטים אל-ערוב שבנפת בית לחם; 2 מחבלים נהרגו סמוך לדוגית; 6 בתי מחבלים נהרסו ברמאללה
▪  ▪  ▪

כוחות גדולים של צה"ל פעלו מאז שעות הבוקר המוקדמות (יום ו', 30.1.04) בעיר בית לחם, לראשונה מאז נמסרה העיר לאחריות הביטחונית הפלשתינית, לפני שבעה חודשים. במהלך הפעילות, נעצרו 4 מבוקשים.
הפעולה הינה בתגובה לפיגוע ההתאבדות שביצע אתמול בירושלים שוטר פלשתיני, תושב העיר, פיגוע תופת שבו נרצחו באוטובוס עשרה בני אדם ונפצעו יותר מ-50, מהם 13 קשה.
ההוראה להיכנס לבית לחם - אזור המוגדר כשטח A (בשליטה פלשתינית), ולבצע פעולה מוגבלת במקום, ניתנה לאחר התייעצות שקיימו הלילה ראש הממשלה אריאל שרון, יחד עם שר הביטחון שאול מופז. שרון ומופז החליטו על פעולת ענישה וסיכול ממוקדים באזור בית לחם והסביבה.
בדיון שקיימו ניתנה הנחייה לכוחות הביטחון להגביר את הכוננות, בגלל ההתרעות ההולכות וגוברות. בידי מערכת הביטחון כ-50 התרעות, מהן כמה חמות לביצוע פגועי התאבדות.
המחבל המתאבד שפוצץ עצמו באוטובוס אגד הוא עלי ג'עארה, בן 24 מבית לחם, פעיל גדודי חללי אל אקצה - הזרוע הצבאית של הפתח. חיילי צה"ל הגיעו לפנות בוקר לביתו של המחבל-המתאבד, והכינו את ביתו של המחבל לפיצוץ. בני משפחתו התפנו מהבית ורוקנו את תכולתו, כאשר הבינו שצה"ל עומד להיכנס למקום. צה"ל מבצע מעצרים במקום, ולפי הדיווחים נעצרו כבר 4 פעילי טרור.
ג'עארה הועסק כשוטר במשטרה הפלשתינית והתגורר במחנה הפליטים אל-ערוב בנפת בית לחם. הוא אחיינו של אחד המגורשים בפרשת כנסיית המולד, ג'יהאד ג'עארה.
סמוך ליישוב דוגית שברצועת עזה הרגו חיילי צה"ל שני מחבלים חמושים במטען חבלה. הכוח זיהה חוליה של חמישה פלשתינים, וירה אליהם פגז מטנק, ממנו נהרגו השניים.
לפנות בוקר הרגו חיילים מבוקש בכיר מחמאס בכפר בית עווא הסמוך לחברון. ברמאללה הרס צה"ל שישה בתים של פעילי חמאס.

תאריך:  30/01/2004   |   עודכן:  30/01/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
עיתון בבלארוס דיווח, כי בית קברות יהודי בעיר צ'רניקוב הפך לאתר גזיזת כבשים ומזבלה; למרות הפגנות ובקשות של חברי קונגרס אמריקנים, לא הפסיקה ממשלת בלארוס את העבודות להרחבת אצטדיון כדורגל בעיר גרודנו, על שטח בו שוכן בית קברות יהודי עתיק
עומר כרמון
בעיר הבירה נחנכה "כיכר פלשתין" ובה מפה של ארץ ישראל ללא אזכור מדינת ישראל; שני מועמדים בולטים לנשיאות, ממוצא פלשתיני, הבטיחו כי יסגרו לאחר הבחירות את שגרירות אל-סלבדור בירושלים
רנית נחום-הלוי
הצעת מנכ"ל משרד רה"מ שהאוצר יעביר 1.5 מיליארד ש"ח משך 3 שנים עבור תכניות הבראה ברשויות - נדחתה ע"י שר הפנים; ביום א' השבתה של כל השירותים המוניציפליים ב-238 רשויות
גל ברגר, רנית נחום-הלוי
בטקס קבלת הפנים לאסירים הלבנונים בביירות, אמר מזכ"ל החיזבאללה כי ישראל עוד תתחרט על כך שלא שחררה את סמיר קונטאר; "לא נסכים שגורל האסירים יהיה תלוי רק במידע על רון ארד"; "נמשיך לגרום לאויב לשלם מחיר יקר כל עוד הוא תוקף את אדמתנו"
רנית נחום-הלוי, מירב לוי
את הדברים אמרה במסיבת עיתונאים שנערכה בביתם ברמת אביב; "כשנפגשנו, אבא שלי פרץ בבכי", הודתה טננבאום
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il