X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כך עולה מסקר שערך איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים על דפוסי קניית מזון במגזר הרוסי בישראל
▪  ▪  ▪

65 מכוח הקניה הרוסי מתרכז בסניפי רשתות השיווק הגדולות. כך עולה מסקר שערך איגוד המזון בהתאחדות התעשיינים, בדבר דפוסי קניית מזון במגזר הרוסי בישראל.
מהסקר עולה עוד, כי משק בית במגזר הרוסי מוציא על מזון כ-1,525 ש"ח בחודש. מדובר על %85 משיעור ההוצאה החודשית הממוצעת על מזון בכלל האוכלוסיה היהודית.
הסקר נערך בחודש אוגוסט 2001 באמצעות מכון גאוקרטוגרפיה בהנהלת פרופ' אבי דגני וד"ר רינה דגני, בקרב 514 עולים בגילאי 18+. כמו כן, משק בית במגזר הרוסי מונה 3.3 נפשות, לעומת 3.6 נפשות בכלל המגזר היהודי.
לדברי אברהם קרינגל, יו"ר ועדת השיווק באיגוד המזון בהתאחדות התעשיינים ציין, כי המגזר הרוסי בארץ מפנה למכולות ולשווקים הפתוחים חלק קטן יותר ממה שמקצה לנקודות אלו כלל הציבור במגזר היהודי.
%12 רואים בצרכניות הרוסיות מקום קניה עיקרי. משקל המכולות במגזר הרוסי נמוך בכ-%57 מאשר בכלל האוכלוסיה היהודית. משקל השווקים נמוך בכ-%23 מאשר בכלל האוכלוסייה היהודית.
כמו כן עולה מהסקר, כי %64 ממשקי הבית במגזר הרוסי נוהגים לערוך קניית מזון מרוכזת. העולים מחבר העמים נוהגים לערוך קניות 3.5 פעמים בחודש בממוצע. מבצעי הקניות הם ההורים ובעיקר אם משק הבית. שליש מפזרים את קניית המזון על-פני מספר קניות שוטפות במהלך השבוע.
לדברי קרינגל, מייחס המגסר הרוסי חשיבות רבה יותר למחיר המוצר (%40) מאשר למותג (%26). כמו כן, %20 מהצרכנים הרוסיים בישראל, מרגישים חסר במוצרים שהיו רגילים אליהם מהבית בעיקר מוצרי פירות, בשר נקניק ולחם.
מהסקר מתברר עוד כי %71 מהציבור הרוסי מעדיף מוצרי מזון תוצרת הארץ על-פני תוצרת חול, בעיקר דברי מתיקה, מוצרי גבינות וכן מוצרי בשר ונקניק.
צריכת מוצרים דלי קלוריות נמוכה יותר בהשוואה לכלל המגזר היהודי. יחד עם זאת, צריכת מוצרים אלו שכיחה במגזר העולים בעיקר בקטגוריות של חלב וגבינות, לחם ומשקאות קלים.
תאריך:  18/11/2001   |   עודכן:  18/11/2001
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
השיקה פורום לקהילת ה-IT שיספק שירותי תמיכה מקוונת ללא תשלום
שי פאוזנר
אמר כי הוא מוכן לוויתורים מרחיקי לכת, אך לא לוויתור על ביטחונם האישי של אזרחי ישראל: טוען - כספי האיחוד האירופי משמשים את ערפאת למימון הטרור
מירב לוי
שי פאוזנר
רשמה הוצאות מימון של 44 מיליון ש"ח בשל התחייבויות דולריות
מירב לוי
בנאומו של פאואל יועבר מסר ברור, לפיו יתקיים מו"מ אינטנסיבי גם אם יתרחשו מידי יום אירועים ביטחוניים קלים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il