X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ממצאים אלו התגלו במחקר שערך משרד הפרסום צרפתי-שטרנשוס-זמיר בשיתוף עם רשת המדיה העולמית MPG
▪  ▪  ▪

מחקר שערך משרד הפרסום צרפתי-שטרנשוס-זמיר Euro, בשיתוף עם רשת המדיה העולמית MPG, מדווח על שינויים משמעותיים שיווצרו בשוק הפרסום עם כניסתו של הערוץ השלישי בינואר 2002.
המחקר מצביע על כך שנתח הצפייה של ערוץ 2 צפוי לרדת לכ-%20-%15בשעות הפריים, ואילו הערוץ השלישי צפוי לתפוס %15-%10 מנתח הצפייה כבר בשנה הראשונה לעלייתו.
נתח הצפייה (אחוז בתי האב שצופים בערוץ מסוים מסך כל בתי האב הצופים בטלוויזיה באותו זמן) של ערוץ 2, בשעות הפריים, ירד בהתמדה בשלוש השנים האחרונות מ-%40 בשנת 1999 לכ-%30 בשנת 2000 ולכ-%25-%20 כיום.
על-פי המחקר, צפויה כניסתו של הערוץ השלישי לצמצמם לחלוטין את עודפי הביקוש בזמן פרסום של ערוץ 2. כמו כן, חלקה של הטלוויזיה בעוגת הפרסום, המוערכת ב-1.2 מיליארד דולר לשנה על-פי איגוד המפרסמים, צפוי לעלות מכ-%21 ב-2001 לכ-%27 בשנת 2002.
חלקה של הטלוויזיה בעוגה הפרסומית יגדל גם בשל כניסה של מפרסמים חדשים שעד כה נמנעו מפרסום בטלוויזיה, בשל העלויות הגבוהות. העלייה בחלקה של הטלוויזיה בעוגת הפרסום יבוא על חשבון קיטון בחלקה של העיתונות, מכ-%62 כיום לכ-%58 בשנת 2002.
בנוסף, מצביעים מימצאי הניתוח על ירידה צפויה בתעריפי הפרסום בטלוויזיה בשיעור של כ-%20 ויותר, כולל בשעות הפריים. זאת ועוד: שיטת הקנייה צפויה להשתנות בעקבות התגברות התחרות. המחיר לא יקבע עוד לפי רצועת שידור או רייטינג בתי אב, אלא לפי עלות לנקודת רייטינג של קהל מטרה של אותו מפרסם.
השינוי בשיטת הקנייה נובע מכך, שערוץ 2 פונה לקהלים רחבים במיוחד, בעוד שהערוץ השלישי צפוי לכלול בלוח המשדרים שלו תוכניות ממוקדות לקהלים ספציפיים, דבר שיאפשר למפרסמים תכנון מדיה מדויק יותר.

תאריך:  10/12/2001   |   עודכן:  11/12/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פאוזנר
מותיר המלצות קניה לשופרסל ולריבוע הכחול
מירב לוי
כך עולה מדוח ממדי העוני ואי-השיוויון במשק בשנת 2000; בשנה שעברה חיו בישראל 1.08 מיליון בני אדם מתחת לקו העוני
מירב לוי
מנכ"ל איגוד התעשייה הקיבוצית טען כי בשעה כזו, כשכל מגזר במשק נדרש לתרום את תרומתו, לא ייתכן לפגוע בצורה כזו במפעלים
שי פאוזנר
בין המשקיעים: אגפא, סאיטקס, אפי, קבוצת סורוס, טבע ובנק דרזנר
מירב לוי
החלטת המועצה נתמכת על החלטת ועדת הפנים ואיכות הסביבה בכנסת, כי יש לסגור את האתר לאור המפגעים הסביבתיים הנגרמים מהמשך הפעלתו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il