X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המזרק החדשני, המהווה חידוש עולמי, יחשף לראשונה בתערוכת החקלאות באינטרנט:AgriAHead
▪  ▪  ▪

פיתוח ישראלי חדש של מזרק המאפשר חיסון המוני של עופות יחשף לראשונה בתערוכת החקלאות הוירטואלית הראשונה באינטרנט - אגרי-א-הד, שתפתח בחודש יולי.
הפיתוח הוא של מזרק חדשני המצויד בשסתום על בסיס סיליקון. הוא ייעל את פעולת החיסון בלולים ויאפשר חיסון המוני של 3000 עופות בכל שעה - 15% יותר מהממוצע כיום.
מנכ"ל תערוכת אגרי-א-הד, דניאל וישניה, מסר שמגדלי העופות נדרשים לחסן את העופות לעיתים קרובות על-מנת למנוע הדבקותן במחלות כמו סלמונלה, אבעבועות או שפעת העופות שיכולות להיות מסוכנות לעופות ולצרכני הביצים ובשר העוף.
פעולת החיסון התכופה כרוכה בעלויות גבוהות ובהשקעת זמן עבודה רב והיא אחד מהמרכיבים המרכזיים בשלבי הגידול של העופות. כתוצאה מהעבודה המהירה מוזרק לעיתים חומר חיסון מעל הכמות הנדרשת או נשפך על הקרקע והדבר גורם להוצאות מיותרות למגדלים.
לדברי וישניה, המזרק החדשני, מתוצרת חברת "א. נחמד - מכשירים וטרינרים", יבטיח הודות למנגנון המיוחד הזרקת הכמות הנחוצה באופן מדויק לעוף. הוא העריך שבשנה הראשונה לשיווק המוצר ימכרו למעלה מעשרת אלפים יחידות למגדלים בארץ ובחו"ל.
ישראל היא יצואנית של מזרקים לחיסון עופות. המזרקים מהדור הנוכחי של חברת "א.נחמד" נמכרים בתאילנד, סין, הודו, סינגפור, מדינות אירופה ואפריקה וכן במדינות שאינן מקיימות יחסים דיפלומטים עם ישראל, ובהן: פקיסטן, מלזיה ואינדונזיה.
תערוכת החקלאות הראשונה ברשת האינטרנט אגרי-א-הד תפתח ב-15 ביולי ותמשך שלושה חודשים. בתערוכה צפויים להשתתף כ-150 מציגים מרחבי העולם, בתחומי החקלאות המרכזיים: השקיה, מיכון חקלאי, דשנים, חומרי הדברה וכימיקלים, חממות, מחקר, אריזה, חקלאות אורגנית, זרעים, ניהול פרויקטים, דייג וגינון. מארגני התערוכה צופים לכניסה של חצי מיליון מבקרים מקצועיים מכל העולם. התערוכה מאורגנת על-ידי חברת א-הד מכפר ורדים.
_________________
לאתר: www.agriahead.com

תאריך:  01/06/2004   |   עודכן:  01/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
תוכנית ההינתקות ו-HOT - בין עשר הכישלונות השיווקיים
נועם שרביט
קבע: יש לקבל את אישור היועץ המשפטי לממשלה "כתנאי להגשת קובלנה נגד עובד ציבור, בכל מקרה בו היעדר הזיקה בין המעשה ובין תפקידו אינו גלוי לעיני כל"; בכך אימץ העליון את החלטת המחוזי; נמרודי טען: מזרחי ביצע עבירות פליליות ומשמעתיות בחקירת בנו, עופר
יפעת גדות
המטרה - להעביר את אספקת המזון לצה"ל לידי 2-3 ספקים אזרחיים; צה"ל יחסוך ויצמצם עלויות כספיות, ישפר את איכות המזון ויגוון את המזון המוגש בצה"ל
גלית יצחק
הסרטן ניתן לאבחון עוד בשלב שלא ניתן לגלותו בצילום רנטגן רגיל; מכון מור מציע 10% הנחה לבדיקה עד ה-30 ביוני; סקר: 80% מהמעשנים לא מודעים שקיימת אפשרות לביצוע בדיקה לגילוי מוקדם של סרטן הריאה
מחלקה ראשונה
הפורטל מציע מידע שימושי בנושא עיצוב ובנייה והפנייה למומחים; בנוסף מתעדכן באופן שוטף במידע על תערוכות, מוסדות לימוד, חידושים בתחום ועוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il