X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
את התוכנה משיק המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מט"ח); התוכנה מאפשרת למשתמש לכתוב במילים או בסמלים והיא מתרגמת באופן אוטומטי מילה כתובה לסמל גרפי וסמל גרפי למילה כתובה; תוכנת הכתיבה בסמלים, שפותחה בחברת WIDGIT הבריטית, זכתה בפרסים ותורגמה כבר ל-15 שפות
▪  ▪  ▪
הזמנה בתוכנת סמלים

המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מט"ח) משיק בימים אלה תוכנה מהפכנית לתקשורת באמצעות סמלים. באמצעות התוכנה יוכלו לראשונה ילדים ומבוגרים בעלי צרכים מיוחדים, שאינם יכולים לכתוב ולקרוא, להפיק מסמך כתוב.
תוכנת הכתיבה בסמלים, שפותחה בחברת WIDGIT הבריטית, זכתה בפרסים ותורגמה כבר ל-15 שפות, תורגמה לעברית על-ידי מט"ח. התוכנה מאפשרת למשתמש לכתוב במילים או בסמלים והיא מתרגמת באופן אוטומטי מילה כתובה לסמל גרפי וסמל גרפי למילה כתובה, ומאפשרת ליצור טקסט רצוף בעל דקדוק נכון.
לדברי עפרה רזאל, מנהלת האגף לטכנולוגיות מידע ותקשוב במט"ח, בישראל יש אלפי ילדים ומבוגרים המוגדרים כבעלי צרכים מיוחדים ואשר זקוקים לתוכנה זו כ"אוויר לנשימה". המשתמשים הראשונים יהיו כעשרה בתי ספר של החינוך המיוחד שנבחרו לצורך ההתנסות הראשונית וכשלושים מבוגרים המקבלים מחשבים לביתם בהשאלה מ"עזר מציון".
פעילות מט"ח בתחום האוכלוסיות בעלות הצרכים המיוחדים נעשית במסגרת פרויקט מיתר של מט"ח. במסגרת פרויקט מיתר, עוסק מט"ח בהתאמה של חומרי למידה לילדים בעלי צרכים מיוחדים, פיתוח טכנולוגיות מחשב במיוחד לילדים הלוקים בליקויים פיזיים ותקשורתיים חמורים, יצירת קהילה וירטואלית באינטרנט לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים ופעילות לתמיכה בהוריהם של ילדים מוגבלים ובעלי צרכים מיוחדים.
למט"ח אתר אינטרנט ייחודי, שפותח יחד עם עמותת "קשר", המיועד להורים ולבני משפחה של ילדים עם צרכים מיוחדים. באתר מידע מעודכן על כל הזכויות, הארגונים, המסגרות הטיפוליות וכדומה, וכן קבוצות תמיכה וקבוצות דיון המיועדות להרחיב את הקשרים בין החברים בקבוצה. האתר מאפשר למשתתפים ללמוד מניסיונם של אחרים, לתמוך זה בזה, להחליף רעיונות, דעות והתנסויות, ליצור קשרים חדשים, לטפח יחסים, למצוא סוגי מידע שונים ואף לפרסם מידע. כתובת האתר: www.makom-m.cet.ac.il.
המרכז לטכנולוגיה חינוכית עוסק בפעילות חינוכית בישראל כ-30 שנה. מט"ח הוא חלוץ במעורבות ובקידום תהליכים חינוכיים, בפיתוח חומרי למידה והטמעתם, והוא בין הגופים החינוכיים המובילים בישראל בפיתוח טכנולוגיות ושימושים באינטרנט לתהליכים של הוראה ולמידה.

תאריך:  01/06/2004   |   עודכן:  01/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
מספר פיצוצים נשמעו ועשן נראה עולה מאזור המטות של הקואליציה
מירב לוי
המזרק החדשני, המהווה חידוש עולמי, יחשף לראשונה בתערוכת החקלאות באינטרנט:AgriAHead
הדר פרבר
תוכנית ההינתקות ו-HOT - בין עשר הכישלונות השיווקיים
נועם שרביט
קבע: יש לקבל את אישור היועץ המשפטי לממשלה "כתנאי להגשת קובלנה נגד עובד ציבור, בכל מקרה בו היעדר הזיקה בין המעשה ובין תפקידו אינו גלוי לעיני כל"; בכך אימץ העליון את החלטת המחוזי; נמרודי טען: מזרחי ביצע עבירות פליליות ומשמעתיות בחקירת בנו, עופר
יפעת גדות
המטרה - להעביר את אספקת המזון לצה"ל לידי 2-3 ספקים אזרחיים; צה"ל יחסוך ויצמצם עלויות כספיות, ישפר את איכות המזון ויגוון את המזון המוגש בצה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il