X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הדגיש: "תפקידי להגן על החולים, ובאחריותי לחשוב קדימה על הצרכים שיידרשו בעוד מספר שנים באזור"
▪  ▪  ▪

שר הבריאות, דני נוה, הודיע (יום ד', 30.6.04) בביקור שערך בבית החולים השרון בפתח תקוה, כי על-פי הנתונים שיש בידו לא ניתן לסגור את בית החולים. "תפקידי להגן על החולים, ובאחריותי לחשוב קדימה על הצרכים שידרשו בעוד מספר שנים באזור. הרבה יותר קשה לסגור בית חולים מאשר לפתוח בית חולים", אמר השר נוה.
נוה הוסיף, כי "הנהלת קופת חולים כללית תצטרך לעמול קשה ביותר בניסיונה לשכנע בצדקת החלטתה לסגור את בית החולים".
במהלך הביקור הוצגו בפני השר נתונים דמוגרפיים ובריאותיים באזור. בין הנתונים שהוצגו: בית החולים השרון משרת אוכלוסייה של יותר מרבע מיליון תושבים, אשר אמורה בתוך עשור להכפיל את עצמה. בבית החולים השרון יש כ-130,000 ימי אשפוז בשנה, והוא נותן שירות מרפאות חוץ ל-120 אלף מטופלים, ובמיון מטופלים 45 אלף חולים.
ראש עיריית פתח תקווה, יצחק אוחיון, שיבח את דבריו של השר ודרש ממנו לבטל את החלטת קופ"ח כללית. "אסור להשאיר מאות אלפי תושבי האזור בחרדה לגורל שירותי הבריאות הניתנים להם", אמר אוחיון.
יו"ר ארגון עובדי קופ"ח כללית, פרופ' בן-חמו: "אנחנו החלטנו שבית החולים הזה לא ייסגר. נוכל להתקיים בלי הנהלת הקופה, אך לא בלי בית החולים השרון".
יו"ר ההסתדרות הרפואית בישראל, ד"ר יורם בלשר, דרש משר הבריאות להסיר מיידית את לוח הזמנים של קופ"ח כללית. "יש לעצור מייד את כל מהלכי הכללית המתוכננים בנושא, עד לביטול המוחלט של רעיון הסגירה".
תגובת הכללית: "הרפורמה שהציגה הכללית בנושא מערך השירותים הרפואיים בפתח תקוה מתבססת על תחזיות דמוגרפיות של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה ותחזיות רפואיות המקובלות בעולם המודרני וכן על המצב הקיים בשרון ועל פתיחת מרכזי מצויינות רפואיים, בצד צמצום כפילויות, שכל כולן בזבוז כספי ציבור שאין להן כל קשר לרפואה ולבריאות הציבור.
"הרפורמה כוללת את שינוי יעודו של השרון, הוספת מיטות אישפוז בבילינסון, פתיחת המרכז הראשון בישראל למחלות סרטן בבילינסון, שדרוג בית החולים בית רבקה והפיכת השרון למרכז מתקדם לטיפולי יום.
"עבודת ההכנה נעשתה על-ידי צוות מקצועי בראשות סמנכ"ל בתי החולים בכללית ומנהל מרכז רפואי רבין ובהשתתפות אנשי רפואה, סיעוד, מנהל וכספים.
"הכללית הציגה כבר את התכנית בפני הנהלת משרד הבריאות. הכללית תעביר את מלוא הנתונים העובדתיים, המקצועיים והרפואיים למשרד הבריאות, היא משוכנעת כי משרד הבריאות יגיע לאותן מסקנות מקצועיות מתבקשות אליהן הגיע הצוות המקצועי שפעל בכללית.
"הנהלת הכללית חזרה על הודעתה כי יעשה מאמץ מירבי למציאת פתרון תעסוקתי לעובדים הקבועים במסגרת מוסדות הכללית באזור פתח תקוה. מאמץ זה מותנה בשיתוף פעולה ורצון למציאת פתרון מצד העובדים".

תאריך:  30/06/2004   |   עודכן:  30/06/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מירב לוי
עיריית לוד הפסיקה לשלם משכורות לעובדיה מזה חודשים רבים; במסגרת חשבון מיוחד הועברו 3 מיליון ש"ח כספים שוטפים לתשלום משכורת חודש יוני
מחלקה ראשונה
כך אמר היום שר התמ"ת והתקשורת, אהוד אולמרט, לאחר שהוצגה בפניו טיוטת עיקרי הבדיקה שנעשתה על-ידי משרד התקשורת בנושא זה; השר אמר, כי הדבר יתאפשר במידה והדוח הסופי ומסקנות המשרד בתום שימוע עם חברות הסלולר, יתאמו לממצאי הביניים
מירב לוי
כך עולה ממחקר שהוכן על-ידי ד"ר יגאל בן-שלום, מנכ"ל הביטוח הלאומי ורני בר-צורי ממרכז טאוב; מהדוח עולה כי 150,000 ילדים נמצאים בסכנה ישירה ומיידית; 30% מהילדים בישראל חיים מתחת לקו העוני
מירב לוי
ההוסטל מספק סביבה מקצועית, חמה ותומכת עבור בני הנוער, במטרה לשלבם במסגרות לימודים או עבודה בקהילה המתאימים ליכולתם
גל ברגר
איש מהדוברים הפלשתינים לא הגיב היום להחלטת בג"צ המבטלת את רוב תוואי גדר הביטחון בצפון-מערב ירושלים; ראש הממשלה הפלשתיני בתגובה פושרת ויחידה: "יש להפיל את הגדר, כל הדיבורים לגבי שינוי התוואי אינם רלוונטיים"; הפלשתינים נערכים לדיון בהאג בנושא
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il