X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
מטרת המיזם: הכשרת בני נוער מאזורי הפריפריה למקצועות היי-טק; 45 תלמידים מארבע חטיבות ביניים בעיר השתתפו במיזם וסיימו בציון ממוצע של 84 הגבוה מהציון הממוצע בעולם
▪  ▪  ▪

45 תלמידים בארבע חטיבות ביניים בעיר כרמיאל השתתפו בשנה שעברה בפרויקט 'נטע', להכשרת בני נוער מאזורי הפריפריה למקצועות היי-טק. הציון הממוצע של התלמידים בפרויקט עומד על 84, והוא גבוה מהציון הממוצע של תלמידים המשתתפים בפרויקט 'נטע' בעולם.
'נטע' הינו מיזם חברתי-קהילתי ייחודי, שמטרתו המרכזית הכשרת בני נוער מאזורי הפריפריה למקצועות היי-טק ברמה הגבוהה ביותר. בפרויקט שמים דגש על אלמנטים חברתיים שעיקרם, בניית מנהיגות בקרב התלמידים המשתתפים בפרויקט, נתינה לקהילה וצמצום הפער הדיגיטלי.
בבסיס המיזם עומדים הקניית ערכים של מצוינות, עשייה ותרומה לקהילה, ועזרה לזולת בשילוב עם הקניית מקצוע מבוקש בתחום טכנולוגיית המידע והמחשב. תוכנית הלימודים נועדה לטפח בני נוער מעיירות הפיתוח ואזורי פריפריה לקידום הנוער הישראלי בתחום ההיי-טק.
תוכנית ההכשרה של מיזם 'נטע' נמשכת שלוש שנים החל מכתה ט', וכוללת הטמעה ותגבור של לימודי האנגלית, לימודי ניהול רשתות תקשורת וקורס מתקדם בנושא טכנולוגיית המחשב. בנוסף מכשירה התוכנית את בני נוער ללימוד עצמי, מכינה אותם ללימודים גבוהים תוך שימת לב מיוחדת לפיתוח אזרחות טובה בקהילתם.
המורים המקצועיים והמדריכים החברתיים אשר מנחים ומלמדים את התלמידים הינם אנשי מקצוע וחינוך מתחומי ההייטק והטכנלוגיה שעברו תוכנית השתלמות מיוחדת אשר הכשירה אותם לפרויקט. תוכנית הלימודים של המורים נשענת על תוכנית האקדמיה של חברת Cisco Systems הפועלת בהצלחה ברחבי העולם ובארץ.
ארבעה גופים תורמים לקידום מיזם נטע:
- קרן היסוד -המגבית המאוחדת לישראל: גוף המגבית הגדול והחשוב של התנועה הציונית הינו הגוף המרכזי המממן את הפרויקט.
הסוכנות היהודית לארץ ישראל: תורמת לפרויקט את הידע, הניסיון והתשתית הרחבה שלה. היא אחראית על הקשר השוטף עם הקהילה ומעורבת בתהליכי האיתור של התלמידים.
- סיסקו: תורמת את הידע העצום והתשתיות הטכנולוגיות לפרויקט. היא אחראית על ניהול מערך ההכשרה, הקניית הידע הטכנולוגי והבטחת האיכות על-פי מודל תוכנית האקדמיה שלה.
- עמותת תפוח: מיסודה של אי.די.בי. הפועלת לצמצום הפער הדיגיטלי בין תושבי המרכז לפריפריה אחראית על הניהול הכספי והאדמיניסטרטיבי ועל תפעול התשתיות בפרויקט.

תאריך:  11/08/2004   |   עודכן:  11/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
תינוקות שנולדו לאמהות שנטלו תרופות נגד דכאון במהלך ההריון, נדרשו לאשפוז מתמשך, הנשמה מלאכותית והזנה באינפוזיה
הדר פרבר
השניים נישאים לאחר שנה של חברות בחתונה צנועה
נועם שרביט
מימון-כהן עומד לדין בתאילנד באשמת רצח אשתו וביתור גופתה, אולם בג"צ דחה את דרישתו לחייב את ישראל לבקש את הסגרתו, משום שהוא עלול לקבל עונש מוות ומשפט לא הוגן; כעת הוא טוען: פסק הדין עלול לחרוץ את דיני למוות, הפסיקה הינה חדשה ומוטעית
עומר כרמון
האב, שעסק בטווית משי, נאלץ להפוך לנהג ריקשה בשל הצפת השוק העולמי במוצרי משי זולים מסין; לא השתכר די כדי להאכיל את ארבעת ילדיו
אורלי ממן
בהנהלת החברה חוששים מהשפעות החלטות הרגולטור על המשך ביצועים הפיננסיים של החברה בעתיד; "אם תתקבל ההחלטה על הפחתת תעריפי הקישוריות - היא תרסק את המודל העיסקי של החברות הסלולריות"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il