X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת The Princeton Review האמריקנית מפעילה את המיזם בארה"ב להכנה לקראת בחינות ההערכה במוסדות אקדמיים; השירות מציע תרגול שאלות, מבחנים ומיני בחינות על גבי צג הטלפון
▪  ▪  ▪

חברת The Princeton Review, בעלת המיזם להכנת בחינות ההערכה במוסדות אקדמיים בארה"ב, תפעיל בישראל לקראת 2005 מיזם באמצעותו ניתן יהיה להתכונן לבחינות דרך המכשיר הסלולרי.
השירות מציע תרגול של שאלות, מבחנים ומיני בחינות (Mini Test) המופיעים על גבי צג הטלפון כמופעי פלאש (Flash) ופופ אפים (Pop Ups) על-פי תיכנות מראש של המשתמש. המופעים, מציגים שאלות ומבחנים בתחומים הרלוונטיים: דקדוק, בניית משפטים, היגיון, אלגברה וגיאומטריה ומספקים משוב מיידי למשתמש המכיל הסברים מפורטים על דרך הפתרון הנכונה, סיכום התוצאות וכד'. וכן מאגר שאלות ותרגולים המתעדכן באופן קבוע על-פי קצב ההתקדמות של כל תלמיד.
בחינות ההערכה האמריקניות, נחשבות לבחינות קשות ומאתגרות, האמורות לחזות את מידת ההצלחה של התלמיד לעמוד בדרישות הלימודים. מדובר בבחינות כגון: SAT, המקבילה לבחינה הפסיכומטרית הישראלית, TOEFL, בחינת אנגלית לסטודנטים זרים, GRE, הנדרשת לתארים מתקדמים, GMAT למועמדים לתואר שני במנהל עסקים (M.B.A) ועוד.
מטרת המיזם החדש היא להתחבר לשפה של הצעירים. ד"ר אלעד הלפרין, יועץ פדגוגי של פרינסטון ריוויו ישראל: "מתודות הלימוד המסורתיות המתבססות על שינון מספרים ותרגול בחינות, מקשות על צעירים ששפתם אחרת, מהירה וחדשנית יותר. זה לא אומר שהאפשרות החדשה תחליף את הצורך לשבת בבית ולתרגל, אבל ברמת השינון ותירגול 'חשיבה נכונה', זה יקל מאוד על הצעירים, יתיש אותם פחות ויאפשר תרגול לאורך זמן, גם בשל העובדה שהתלמיד נושא כל הזמן את המכשיר הנייד וגם בגלל שהשפה האינטראקטיבית מדברת אליו יותר".
בינתיים יוכלו רק אמריקנים להשתמש בשירות מסוג זה, שכן החברות האמריקניות הגדירו את התקופה הקרובה כתקופת ניסיון לקהל האמריקני, שהוא קהל היעד העיקרי של השירות. עם צאת הפרויקט, הודיעה פרינסטון העולמית, שהיא מתכוננת כבר השנה להחדיר את השירות במדינות מחוץ לארה"ב בהן פועלים סניפיה. מגעים עם חברות סלולריות החלו כבר בסין ובסינגפור. החל מ-2005 מתכננת החברה האם (האמריקאית) לפנות לחברות הסלולר גם בשאר המדינות וביניהן ישראל.
נכון להיום, ישנן מגוון שיטות בהן ניתן להתכונן לבחינות מסוג זה. עצמאית, באמצעות ספרי לימוד ייעודיים, באון - ליין דרך אתרי אינטרנט של בתי הספר המכינים לבחינות, באמצעות קורסים ועוד. מהשירות יוכלו ליהנות רק משתמשים המחזיקים במכשיר נייד בעל תמיכת אינטרנט.
יותר ישראלים לומדים בארה"ב
מספר הישראלים הניגשים מידיי שנה לבחינות האמריקאיות עולה באופן קבוע. עפ"י ההערכות, למעלה מ-6,000 איש ניגשו במהלך שנת 2003 לבחינות האמריקניות כ-4,500 ישראלים מתוכם התקבלו ללימודים ועזבו לארה"ב כבעלי ויזות סטודנט. מחקר שפרסמה Princeton Review The ישראל בתחילת השנה, הצביע על כך שבין השנים 2000 ל-2003 עלה מספר הישראלים הניגשים לבחינה הנדרשת לקבלה לתואר ראשון בארה"ב (SAT) ב-22%. כ-2,300 ישראלים ניגשו לבחינה זו בשנת 2003.
שינויים בבחינת ה SAT
בחינת ה-SAT הפכה בשנה האחרונה, לאחד מהנושאים המדוברים בארה"ב. בתחילת השנה פרסם ועד האוניברסיטאות בארה"ב (הקולג' בורד), המורכב מראשי 4,300 מוסדות חינוך מובילים בארה"ב, הודעה על שינויים דרמטיים שתעבור בחינת ה-SAT עד לשנת 2005.
ההודעה גרמה לפאניקה של ממש בארה"ב והכניסה את מערכת החינוך העל יסודי בארה"ב לחילופי האשמות עם הקולג' בורד ולהאצה של תוכניות לימוד חדשות התואמות את המתכונת החדשה. מידי שנה ניגשים לבחינת ה SAT למעלה ממיליון איש בארה"ב בלבד ועוד מאות אלפי נבחנים במדינות נוספות ברחבי העולם.

תאריך:  18/08/2004   |   עודכן:  18/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
השניים הפסידו לצמד הגרמני המצויין קיפר ושוטלר בתוצאה 2:6, 6:2, 6:2; פרידמן סיים שלושה שיוטים וממוקם במקום הרביעי בדירוג הכללי; פבל גופמן, סיים במקום ה-19 בגמר האולימפי
עומר כרמון
עיתונים ברוסיה ובטורקיה: נשיא רוסיה יגיע בראשית החודש הבא לביקור רשמי באנקרה; ילחץ על מארחיו להקים צינור נפט שיורחב גם לישראל; ידרוש לשנות ההחלטה לבטל מכרז בו עלה לשלב הגמר קונסורציום ישראלי-רוסי
הדר פרבר
מילות שיריו של הראפר בני מן מעודדות את תלייתן של לסביות ורצח של הומוסקסואלים
עומר כרמון
בעיר טיחואנה נעצר קונסול מקסיקו לשעבר בלבנון, אורטז עבדאללה; הדיפלומט חשוד במעורבות ברשת שזייפה דרכונים עבור מהגרים מהמזה"ת; ועדת חקירה אמריקנית מצאה קשר בין החיזבאללה לאל-קאעידה
עומר כרמון
הדוח מעריך כי בשנת 2050 יהיו 11.9 מיליון פלשתינים ביהודה, שומרון ורצועת עזה; בישראל יתגוררו 10.6 מיליון תושבים - יהודים וערבים; גידול חד צפוי באוכלוסיית המדינות העניות, ומנגד ירידה במדינות העשירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il