X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
השירות נוח בעיקר ללקוחות הטסים בקו תל אביב לונדון;לקוחות הטסים העל נוסעים עם מטען יד בלבד יוכלו לגשת ישירות לביצוע בידוק בטחוני ולעלות לטיסה
▪  ▪  ▪

שירות חדש ללקוחות חברת התעופה בריטיש איירווייס. החברה מאפשרת לכל לקוח הטס מתל-אביב ללונדון לבצע בידוק לטיסה בביתו והחל מהיום אפילו להדפיס את כרטיס העלייה למטוס במדפסת הביתית. בכך מאפשרת החברה לכל נוסעיה קיצור משמעותי בזמן ההמתנה בנמל התעופה בן-גוריון.
עד כה היו מחויבים כל נוסעי בריטיש איירווייס להגיע לנמל התעופה ולבצע בידוק שכרוך בהמתנה ממושכת בתור. לפני כשנה הציגה בריטיש איירווייס חידוש כאשר אפשרה לנוסעיה חברי מועדון הנוסע המתמיד ה-Executive Club לבצע תהליך של בידוק באמצעות אתר האינטרנט. עתה משלימה בריטיש איירווייס את המהלך ומאפשרת לכל נוסעיה היוצאים מתל-אביב להדפיס בבית את כרטיס העליה למטוס, ובכך לקצר עוד יותר את זמן ההמתנה בנמל התעופה.
נוסעים שיגיעו עם מטען יד בלבד יוכלו להגיע עם כרטיס הטיסה, כרטיס העלייה למטוס המודפס והדרכון לנמל התעופה, לבצע בידוק בטחוני מהיר, ולעלות לטיסה. נוסעים שיגיעו עם מזוודות, יבצעו בידוק ביטחוני, ימסרו את המזוודות בדלפק מיוחד של בריטיש איירווייס למסירת מזוודות מזורזת Fast Bag Drop, יקבלו עבורן קבלה ויעלו לטיסה. כל זאת - מבלי להתעכב בדלפקי הבידוק בנמל התעופה.
כרטיס העלייה למטוס המודפס כולל ברקוד ייחודי, אשר ייסרק על ידי דיילי בריטיש איירווייס לפני העלייה למטוס ויושווה לנתונים הנמצאים במערכת ההזמנות של החברה.
יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל, אמרה: "נמל התעופה בן-גוריון נבחר להיות אחד מנמלי התעופה הראשונים בעולם בהם מפעילה בריטיש איירווייס את הטכנולוגיה החדשנית. אנו חברת התעופה הראשונה שמציעה שירות מהפכני זה בישראל - והיא המובילה בעולם בכל הנוגע לחדשנות בתחום התעופה".
השירות החדש זמין לכל חברי מועדון הנוסע המתמיד של בריטיש איירווייס ה-Executive Club שיבצעו בידוק לטיסה 24 שעות טרם מועד ההמראה ולנוסעים הרשומים באתר האינטרנט של החברה ba.com שיבצעו בידוק לטיסה 12 שעות טרם מועד ההמראה. הרישום באתר בריטיש איירווייס פשוט ואינו כרוך בתשלום - כל שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר ba.com, ולהירשם לאתר במדור בו מבצעים בידוק לטיסה (check in).
נוסעים עם טיסות המשך מלונדון ליעדים אחרים יוכלו לבצע בידוק לטיסה מהבית עבור הטיסה מתל אביב ללונדון, וזאת על-מנת לבחור בעצמם את המושב במטוס. לאחר מכן יצטרכו לגשת לדלפקי הבידוק של בריטיש איירווייס בנמל התעופה בן-גוריון על-מנת לבצע בידוק רגיל לטיסת ההמשך.

תאריך:  30/08/2004   |   עודכן:  30/08/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
מדווחת על רווח נקי של 7 מיליון דולר לעומת הפסד של של 29 מיליון ברבעון המקביל; הכנסות החברה גדלו ב-24%
נועם שרביט
למרות שמפגינים אחרים קראו קריאות בגנות חיילי צה"ל והמשטרה ("רוצחים") ונגד מדיניות הממשלה, קבע השופט כי מדובר בתהלוכת מחאה "היתולית" של פעילי שמאל קיצוני משום שהתקיימה בפורים; בתהלוכה הוכו שוטרים והמפגינים הפרו את הסדר וחסמו כבישים
יפעת גדות
רוחות רפאים רעבות משוטטות בחודש זה על פני כדור הארץ, מחפשות אחר מזון ונקמה; יכולות ללבוש ולפשוט צורות רבות: נחשים, ציפורים, שועלים ועוד
הדר פרבר
פניה יככבו בקמפיין הפרסום של בושם ז'דור מבית כריסטיאן דיור
יפעת גדות
נחתם הסכם להקמת רשת חנויות האופטיקה הגדולה בישראל; כ-50 חנויות אופטיקה תוך כ-18 חודשים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il