X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
משה ויגדור יזם, בין היתר, את הקמת כפר היי-טק והגן הטכנולוגי בקמפוס בגבעת רם וקידם את מסחור הידע האינטלקטואלי של האוניברסיטה
▪  ▪  ▪

סגן נשיא ומנכ"ל האוניברסיטה העברית, משה ויגדור, הודיע (יום א', 5.9.04) על החלטתו לסיים את תפקידו באוניברסיטה בחודשים הקרובים, לאחר 12 שנים בהן כיהן בתפקיד.
ויגדור היה שותף לכל ההחלטות המשמעותיות שליוו את האוניברסיטה בעשור האחרון ובהן:
עסקת המקרקעין של האוניברסיטה עם מנהל מקרקעי ישראל; הקמת החברה לנכסי האוניברסיטה; הקמת המערך הנרחב של העמותות וחברות הבת של האוניברסיטה; התפיסה הכלכלית בניהול ושינוי תפיסות הניהול באוניברסיטה.
כמו-כן, ויגדור היה אחראי על הפיתוח הפיזי המואץ של הקמפוסים בהר הצופים, בגבעת רם, בעין כרם וברחובות ועל שיפור חזותם. כן פעל לקידום פרויקט שיפור איכות השירות לסטודנט, שכלל שינוי בתרבות הארגונית, הקמת חוות המחשבים והקמת מרכז המידע המשוכלל לסטודנט.
בתקופתו של ויגדור צומצם משמעותית מספר המועסקים בסגל המנהלי (במאות עובדים) והתייעלה המערכת המנהלית. בין היתר, יזם ויגדור את הקמתם של כפר ההיי-טק והגן הטכנולוגי בקמפוס אדמונד י' ספרא בגבעת רם, את פרויקט היזמות הראשון מסוגו בארץ של המעונות וכפר הסטודנטים בשיטת ה-DBOT, ואת קידום מסחור הידע האינטלקטואלי של האוניברסיטה.
נשיא האוניברסיטה, פרופ' מנחם מגידור, הביע את צערו ואמר, כי משה ויגדור הינו מנהל מעולה שהטביע חותמו על כל תחומי החיים באוניברסיטה. "שיתוף הפעולה בינינו היה דוגמה ומופת לעבודת צוות. בשם האוניברסיטה אני מביע את הוקרתי ואת תודתי על 12 שנות שירות מעולה", הוסיף פרופ' מגידור.
לדברי משה ויגדור, "לאחר 12 שנים של עבודה פורייה ומלאת סיפוק, הישגים ותרומה לאוניברסיטה ולעובדיה, אני סבור כי הגיעה העת לשינוי ולהעברת התפקיד". ויגדור הוא מהוותיקים במנהלים הכלליים של המוסדות האקדמיים בישראל וזוכה להערכה רבה בארץ ובחו"ל על תיפקודו.
לויגדור מערכת קשרים ענפה עם מוסדות אקדמיים מובילים בחו"ל ועם עמיתים בחברות היי-טק וטכנולוגיה מתקדמת, והוא משמש יועץ מיוחד של אונסק"ו לתחום של קשרי אוניברסיטה-תעשיה והעברת טכנולוגיה. כמו-כן, הוא נמנה עם צוות ההדרכה של אונסק"ו לתחום זה.
קודם לתפקידו כסגן נשיא ומנכ"ל שימש ויגדור כמנהל הכללי של חברת יישום, החברה לפיתוח המחקר והעברת הטכנולוגיה של האוניברסיטה, האחראית על יישומם של הפיתוחים האקדמיים לכלל מוצרים מסחריים.
משה ויגדור יסיים את תפקידו עד סוף שנת 2004.

תאריך:  05/09/2004   |   עודכן:  05/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
מעריכים כי הדולר יסחר ברמות של 4.48-4.52 ש"ח בשבוע הקרוב; עליה במדדי ספטמבר-אוקטובר
גלית יצחק
לדברי הבעל, אשתו החליקה הלילה על הרצפה בעת ויכוח שהתנהל ביניהם, היא קיבלה מכה בראשה והוא העביר אותה למיטה, ורק בבוקר מצא אותה במיטה ללא רוח חיים; אישה נעצרה בחשד שדקרה למוות את בעלה בת"א; נעצר תושב ר"ג שהטריד את חברתו לשעבר
אורלי ממן
החוזה: למשך 10 שנים בהיקף כספי של 75-120 מיליון דולר
מחלקה ראשונה
זהו סיפורה של קבוצת ילדים נכים וחולים שהגשימה חלום ובילתה באנטליה; סרט המתעד את חלומם ישודר בערוץ 1
הדר פרבר, ענבל אביב
השר עזרא: על מדינות העולם החופשי לנתק את קשרי התעופה שלהן עם מדינות התומכות בטרור; מחר: פגישה בין שרון לשר החוץ. מקור ישראלי מסר כי ככל הנראה ידונו השניים במלחמה בטרור בעיקר בעקבות אירוע הדמים הנוראי בבית הספר ברוסיה הרוסי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il