X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עלייה של 11% במספר השכירים שהועסקו במלונות תיירות; 41% מהפדיון הארצי התקבל במלונות באילת ובים המלח
▪  ▪  ▪

במחצית הראשונה של 2004 (ינואר-יוני) הסתכם פדיון מלונות התיירות ב-2.2 מיליארד ש"ח, עלייה של 25% לעומת המחצית הראשונה של 2003. העלייה מוסברת בעקבות המתיחות שגרמה מלחמת עירק שהחלה באמצע מרס 2003. בתקופה זאת נרשם מספר נמוך של לינות בבתי המלון - גם של תיירים וגם של ישראלים.
בהשוואה למחצית ראשונה של 2002 שהיתה שנת שפל בתיירות הנכנסת לארץ נרשמה עלייה של 22%. בהשוואה למחצית ראשונה של 2001 נרשמה עלייה של כ-3% בלבד. כל ההשוואות נערכו במחירים שוטפים.
הפדיון מתיירים במחצית הראשונה של 2004 הסתכם ב-751 מיליון דולר, עלייה של 72% לעומת אותה תקופהאשתקד בדומה ללינות התיירים. בתקופה המקבילה אשתקד נרשם מספר נמוך של אורחים בבתי המלון. כל פרסמה הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, על סמך עיבוד ראשוני של דיווחי בתי המלון הנערך עבור משרד התיירות.
עוד נמסר, כי יתר פדיון המלונות - 1.5 מיליארד ש"ח, התקבל מישראלים עבור לינות, אירועים ושאר שירותי המלונות, וכן מתיירים שרכשו שירותים שאינם פטורים ממע"מ.
בסעיף זה נרשמה עלייה של כ-21% במחירים שוטפים, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. העלייה בלינות ישראלים במלונות הייתה קטנה יותר, כ-8%. יוזכר, כי במספר היציאות לחו"ל של ישראלים בחצי ראשון של 2004 מול אותה תקופה אשתקד נרשמה עלייה של 26%.
מעיבוד נתוני פדיון מלונות התיירות לפי יישובים בחצי ראשון של ,2004 עולה כי 41% מהפדיון הארצי התקבלו במלונות באילת ובים המלח 29% באילת ו-21% בים המלח. עוד 29% התקבלו במלונות בירושלים ובתל אביב וכ-7% התקבלו ב-91 מלונות תיירות בקיבוצים ובמושבים. יתר הפדיון - 23% התקבל במלונות בשאר האזורים.
עלייה בהעסקת העובדים השכירים
במחצית הראשונה של 2004 הועסקו במלונות התיירות 20.9 אלף שכירים בממוצע לחודש, 11% יותר ממחצית ראשונה של 2003 וב-33% פחות לעומת ינואר-ספטמבר 2000. התקופה של שנת 2000 שלפני פרוץ האירועים הביטחוניים. נתונים אלה אינם כוללים עובדי חברות כוח אדם המועסקים במלונות.
שכר העבודה הממוצע לשכיר בחודש הסתכם במחצית הראשונה של 2004 ב-004,5 ש"ח לערך, ב-3% יותר מהשכר במחצית ראשונה של 2003 במחירים שוטפים. נתונים אלה מתייחסים למשרת שכיר בין אם העובד הועסק במשרה מלאה ובין אם במשרה חלקית.

תאריך:  13/09/2004   |   עודכן:  13/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
עובד בנמל אשדוד דרש לאכוף הסכם המעניק לו שכר של ראש ענף בנמל; הממונה על השכר באוצר הודיע, כי ההטבה לא אושרה על ידו; השופט: ההסכם בטל מכוח החוק ולכן התביעה נדחית
מיכאל דבורין
הרשות קיימה אתמול סדנא מיוחדת לעורכי דין ללימוד תקנות המיזוגים החדשות שבמרכזן טפסי הדיווח החדשים בעסקאות מיזוג; התקנות שפורסמו כבר במהלך חודש יולי, מכוננות רפורמה בהליך הדיווח על עסקאות מיזוג
הדר פרבר
הרגו את בני המשפחה לאחר שעינו אותם; סיבות ההתקפה אינן ברורות וטרם פורסמו
רנית נחום הלוי, ענבל אביב
איתם, שהפסיד: אני נשאר יושב-ראש התנועה; הרב שפירא: המפד"ל צריכה לפרוש מיידית אם יאושרו הפיצויים; הרב הביע עמדתו בפגישה עם נציגי חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי; כ-757 חברי המפד"ל השתתפו בהצבעה
רנית נחום-הלוי
יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ שלום שמחון קבע כי עלות חידוש רשיון ל-10 שנים לא תעלה על 365 ש"ח; הוועדה אישרה גם, חובת חגירת ילדים עד גיל 8 במושב בטיחות או מושב מגביה, וחובת נשיאת לוחית זיהוי כפולה בכלי רכב כבדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il