X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
30% מהלינות היו של תיירים; מאפריל 2003 ועד אוגוסט 2004 נרשמה עליה של 4% בממוצע לחודש בלינות תיירים; עליה הגדולה ביותר בתפוסת החדרים נרשמה בתל אביב
▪  ▪  ▪

בחודש אוגוסט השנה הסתכם מספר הלינות במלונות התיירות בכ-2.4 מיליון לינות. כ-1.6 מיליון לינות היו של ישראלים, והיתר, 723 אלף, היו של תיירים. שהיוו יותר מ-30% מסך כל הלינות במלונות. כך נמסר מהלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, על סמך סיכומים ראשוניים של דיווחי המלונות הנערכים בלשכה עבור משרד התיירות.
תפוסת החדרים הממוצעת בחודש אוגוסט 2004 במלונות הפתוחים (תפוסה נטו) היתה 71%, לעומת 66% באוגוסט 2003. תפוסת החדרים הממוצעת במלונות הפתוחים (תפוסה נטו) בשמונת החודשים הראשונים של השנה היתה 51%.
בכל המחוזות היתה עליה בתפוסת החדרים בחודש אוגוסט השנה לעומת אוגוסט אשתקד. העליה הגדולה ביותר בתפוסת החדרים נרשמה במחוז תל אביב, בעיקר עקב גידול במספר התיירים במחוז זה.
בחודשים ינואר-אוגוסט 2004, הגיע סך כל הלינות במלונות התיירות לכ-11.6 מיליון לינות, מתוכן כ-8.3 מיליון לינות ישראלים והיתר - כ-3.3 מיליון לינות תיירים.
בתקופה זו חלקן של לינות התיירים בכלל הלינות הגיע ל-28% - גבוה יותר מזה שנרשם בכל אחת מהשנים 2001 ,2002 ו-2003.
נתוני הלינות במלונות מושפעים משינויים עונתיים, ועל כן עדיף שניתוח הנתונים יעשה על סמך נתונים מנוכי עונתיות ועל-פי המגמה. יש להדגיש, כי בשל שיטת חישוב המגמה של הנתונים מנוכי עונתיות הנהוגה בלמ"ס, המגמה של החודשים האחרונים עשויה להשתנות עם קבלת נתונים לחודשים הבאים או עדכון נתונים לחודשים קודמים.
מניתוח הנתונים מנוכי עונתיות העדכניים, עולה כי מאז חודש יולי 2003 ועד אוגוסט 2004 נרשמה רמה גבוהה של לינות תיירים במלונות - 358 אלף לינות בממוצע לחודש.
הרמה החודשית הממוצעת של לינות התיירים בחודשי הקיץ יולי-אוגוסט 2004 הגיעה ל-469 אלף לינות, גבוהה מהרמה שנרשמה בלינות התיירים בכל החודשים שלאחר פרוץ האירועים הביטחוניים באוקטובר 2000.
מחודש אפריל 2003 ועד לחודש אוגוסט 2004 נרשמה עלייה של 4% בממוצע לחודש בלינות התיירים; מחודש אפריל ועד לחודש אוגוסט השנה העליה היתה גבוהה יותר - 5% בממוצע לחודש.
לעומת זאת, מתחילת השנה נרשמו ירידות קלות במספר הלינות של ישראלים, לאחר עליות קלות בחודשים האחרונים של 2003.

תאריך:  26/09/2004   |   עודכן:  26/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכאל דבורין
קו הרכבת לנתב"ג הינו קו בינעירוני היוצא מנהריה-חיפה-ת"א-נתב"ג, שבהקמתו השקיעה רכבת ישראל 371 מיליון ש"ח; הרכבת תפעיל כ-64 רכבות אל נתב"ג וממנו ביממה בשני הכיוונים, כולל רכבות לילה
גלית יצחק
הוועדה לבחינת העיסוק בקוסמטיקה והפיקוח על טיפולים קוסמטיים פולשניים קבעה כי יש להסדיר ולפקח על העיסוק בקוסמטיקה; קוסמטיקאיות מפעילות מכשירי לייזר ומכשירים נוספים שיש בהם אפשרות לגרימת נזק גופני בשל עוצמת האנרגיה שהם פולטים
יפעת גדות
ילדים בני עשר המבלים זמן רב בפעילות 'אופיינית' למינם, נוטים לגלות יותר עניין, כישורים ומאפיינים אחרים שנתיים מאוחר יותר; בנות המשחקות שעות רבות ב"משחקי בנות" כמו קריאה, עבודות יד, ריקוד או משחקי בובות, נוטות לקבל ציונים גבוהים יותר באנגלית
אורלי ממן
הייבוא גדל ב-2.9 מיליארד דולר בשמונת החודשים של ‏2004; הייצוא גדל ב-2.1 מיליארד דולר: חודש אוגוסט רשם גידול של 18.2%
גלית יצחק
ארגון 'בטרם' מעניק כללי זהירות על-מנת שהחג יעבור בביטחה; בחג סוכות ילדים רבים נפגעים כתוצאה מבניית הסוכה ומכוויות ממרק רותח, שתיה חמה וכו'
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il