X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
חברת בגרונטו תספק חינם את חבילת הקורסים ברמה של 3' יחידות לימוד לכל תלמידי התיכון בעיר
▪  ▪  ▪

תלמידי התיכון בקריית שמונה יוכלו ללמוד מתמטיקה בהיקף של שלוש יחידות דרך האינטרנט. חברת בגרונטו תספק חינם את חבילת הקורסים באינטרנט לתלמידי התיכון בעיר באמצעות הקרן לקידום קריית שמונה.
הקורסים מאפשרים לתלמידים להתכונן לבחינת הבגרות באופן אינטראקטיבי מלא תוך כדי תרגול אינטנסיבי שוטף.
מנכ"ל חברת בגרונטו, דוד דנינו, אמר בתגובה: "על-פי רוב, המכשול העיקרי בקבלת תעודת בגרות מלאה הוא הבחינה במתמטיקה ובנקודה זו אנו פועלים. המערכת האינטראקטיבית יחד עם הקורסים שפיתחנו מאפשרים לכל אדם להשלים את תעודת הבגרות שלו במתמטיקה באופן עצמאי ללא צורך בעזרה מונחית או כל אמצעי אחר".
דנינו הדגיש, כי בגרונטו מתכננת להמשיך ולתרום את הגישה למערכת למקומות נוספים בהן ממוצע הזכאים לבחינות הבגרות נמוך יחסית תוך שימת דגש מיוחדת על אזורים בעלי פרופיל סוציו-אקונומי נמוך.
"אני מאמין כי תרומתה של בגרונטו תסייע רבות לקידום תלמידי ואזרחי קריית שמונה" אומר אייל סונגו, מנכ"ל הקרן לקידום קריית שמונה. "מטרתה של הקרן היא לקדם פרויקטים ייחודים בתחומי התרבות, החינוך,התיירות,המדע והחברה בעיר. הפרויקט עם בגרונטו מהווה סנונית ראשונה של הקרן בתחום החינוך בעיר וכבר עתה אנו שוקדים על פרויקטים נוספים".
חברת בגרונטו תעניק לכל תלמיד תיכון בעיר חבילת הרשאות כניסה המקנה לו אפשרות גישה ללא תשלום לכל הקורסים באתר הלימודי של בגרונטו. בנוסף, תספק בגרונטו, באמצעות הקרן לקידום קריית שמונה הרשאות כניסה לכל משוחררי הצבא בעיר שיבקשו להשלים את הבגרות במתמטיקה באופן עצמאי.
העיקרון הלימודי המנחה את חברת בגרונטו מבוסס על ההנחה, כי למידה משמעותית חייבת להיות מושתתת על התמודדות אינטראקטיבית של התלמיד עם מאות מטלות לימודיות ולא על צפייה פסיבית של הלומד בהצגה ליניארית של תכני הקורס באמצעות מצגות, מרצים או סרטונים. על-פי עיקרון זה קורסי המתמטיקה של בגרונטו כוללים קרוב לאלף מטלות לימודיות מתוכם מוצגים בפני התלמיד המטלות המתאימות ביותר לצרכיו. במהלך ההתמודדות עם כל מטלה לימודית בקורס מוצגים בפני התלמיד משובים וטיפים מפורטים ומתואמים לרמת השליטה שלו בחומר הנלמד.
מערכת הלמידה בבגרונטו יודעת לאבחן באופן שוטף את יכולותיו של הלומד ובהתאם לכך להציג בפניו את הנושאים והתרגילים המתאימים ביותר לרמת שליטתו בחומר בכל רגע נתון.
בכל שלב יוכל התלמיד לקבל מהמערכת הערכת מצב מפורטת בהתאם לרמת השליטה שלו בחומר הנלמד. הקורסים בבגרונטו מותאמים גם למסגרות לימוד פורמליות ולמורים ומנהלי בית הספר בגרונטו מציעה כלים שונים למעקב וקבלת דוחות אודות ביצועי התלמידים בחתכים שונים.
במהלך השנה האחרונה שימשו הקורסים של בגרונטו כחומר הלימוד בקורסי הכנה לבגרות במתמטיקה שהופעלו בבית ספר התיכון הוירטואלי של מט"ח במסגרת פרויקט משותף של מט"ח ומשרד החינוך.
בגרונטו הינה חברה פרטית הנמצאת בבעלות מלאה של חברת סוקרטס לוג'יק בע"מ, חברה המתמחה בפיתוח מערכות ניהול למידה ו-Authoring Tools עבור מפתחי תכנים לתחום ה-e-Learning. באמצעות כלים אלו ניתן לפתח ולהפעיל קורסים ממוחשבים אינטראקטיביים ללא כל צורך או ידע בתכנות. האתר הלימודי של חברת בגרונטו וכל הקורסים המופעלים באתר זה פותחו באמצעות ככלי הפיתוח של סוקרטסלוג'יק.
לאתר בגרונטו: [קישור]

תאריך:  27/09/2004   |   עודכן:  27/09/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
"במחנה" שבועון חיילי צה"ל, רואה אור ברציפות מאז דצמבר 1934; מופץ מדי שבוע בעשרות אלפי עותקים ליחידות צה"ל
רנית נחום-הלוי
כ-18 אנשי אקדמיה יתכנסו באוניברסיטת ייל בניו יורק לוועידה בת יומיים כדי לחקור את חייו ועבודתו של זמר הפופ מייקל ג'קסון; ידונו בנושאי, גזענות, מין, היבטים אומנותיים והניתוחים הפלסטיים שעבר
יפעת גדות
נט"ל - המרכז לסיוע נפשי במצבי לחץ וטראומה על רקע לאומי תפעיל את מערך השירותים והסיוע; תחושות מצוקה רבות אינן באות לידי ביטוי עוד במהלך השירות הצבאי אלא רק לאחריו
יפעת גדות
הקהל יוכל להנות מתצוגה של מיטב האמנים הפועלים בישראל בחללים פתוחים וסגורים; בנוסף, תצוגות יפעלו במקום וגם יריד ספרי אמנות, מתחם אמנים מסחרי, דוכנים של גלריות לאמנות מכל רחבי הארץ ועוד
מיכאל דבורין
אמג'ד פרוקי בכיר המבוקשים של אל-קעידה במדינה, נחשב לאחראי בין היתר לרציחתו של העיתונאי היהודי-אמריקני דניאל פרל ולמספר ניסיונות לרצוח את נשיא פקיסטן מושארף
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il