X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
המפגש נערך במסגרת אירועי "יום התלמיד המצטיין" ביוזמת מוטורלה ישראל; המטרה: לעודד את הנוער להמשיך במסלול הטכנולוגי גם בצבא וגם בלימודים הגבוהים; האירוע יפתח במעמד ראש הממשלה ושרת החינוך
▪  ▪  ▪

"יום התלמיד המצטיין" המתקיים באופן מסורתי אחת לשנתיים, יתקיים השנה במסגרת תערוכת טלקום 2004. כ-2,000 תלמידי כיתות י"א-י"ד, המצטיינים ביותר במקצועות המדעיים והטכנולוגיים מכל בית ספר ברחבי הארץ הוזמנו למפגש מיוחד עם עולם ההיי-טק.
אירוע "יום התלמיד המצטיין" הוא יוזמה של מוטורולה ישראל במסגרת פרויקט "חינוך-2000", ומאורגן בשיתוף פעולה עם משרד החינוך וצה"ל.
פרויקט "חינוך 2000" הושק על-ידי אלישע ינאי, מנכ"ל מוטורולה ישראל, בשנת 1994, בתקופה בה סבלה תעשיית ההיי-טק ממחסור בכח-אדם מיומן, ושם לו כמטרה להרחיב את היקף ההכשרה הטכנולוגית בישראל לקראת המאה ה-21.
מטרת האירוע לעודד את הנוער להמשיך במסלול הטכנולוגי בשירות הצבאי, בלימודים הגבוהים ובחיים האזרחיים ולהציג בפניהם את מגוון האפשרויות שפותחת בפניהם קריירה מקצועית בהיי-טק.
ינאי ציין, כי "בתקופת השפע בעולם ההיי-טק, עד לפני כ-4 שנים, היתה קיימת מודעות גבוהה בצורך להמשיך במסלול הטכנולוגי במוסדות להשכלה גבוהה. המשבר שעבר ענף ההיי-טק בשנים האחרונות עלול לגרום לנוער להאמין כי עדיף היום לפנות לכיוונים אחרים, אך אלו שיקולים מוטעים".
"אנו נמצאים כבר היום בפתחה של תקופת צמיחה חדשה, הטכנולוגיה היא העתיד ולכן תחום טכנולוגיות עתירות הידע מבטיח מקצוע מלא עניין ואתגרים. ידוע היום לכל, כי כלכלה איתנה מבוססת על רמת חינוך גבוהה ותעשיות היי-טק מצליחות. אם לא נפעל היום להרחבת החינוך המדעי-טכנולוגי בישראל, בעוד כ-4 שנים עלולה תעשיית ההיי-טק לעמוד שוב מול אותה בעייה חמורה של מחסור בכח-אדם טכנולוגי החמורה אותה חווינו בשנים 94'-98'", הוסיף.
"יום התלמיד המצטיין" ייפתח בטקס בו ישתתפו מ"מ ראש הממשלה ושר התקשורת, אהוד אולמרט, שרת החינוך, לימור לבנת וראש אגף התקשוב בצה"ל, האלוף אהוד (שינוטר) שני. במסגרת האירוע גם תינתן לתלמידים האפשרויות להיפגש עם נציגי החילות הטכנולוגיים בצה"ל וללמוד על מגוון המקצועות המוצעים להם בתחומים אלו במסגרת השרות הצבאי.
כמו-כן, יבקרו תלמידים בתערוכת "טלקום 2004", בה יוכלו לעמוד מקרוב על החידושים הטכנולוגיים של חברות ההיי-טק המובילות בישראל.

תאריך:  20/10/2004   |   עודכן:  20/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
הדר פרבר
שבעה חשודים נעצרו בחשד לפעילות טרוריסטית; ככל הנראה שיתפו פעולה עם גורמים באירופה, ארה"ב ואוסטרליה
אורלי ממן, אלונה קורן
שירות התעסוקה: יש כאן ירידה יפה ומשמעותית באבטלה; במיוחד יש לציין את הירידה במספר תובעי הבטחת ההכנסה - בשיעור של 5.1%; הביטוח הלאומי: הירידה בהיקף דורשי העבודה נובע מהקשחת הקריטרונים לקבלת דמי אבטלה
אורלי ממן
טוענים: ההמלצות מנוגדות למקובל בכל המדינות המפותחות
מירב לוי
מהם: כ-8,000 לומדים השנה בחו"ל; המקומות המובקשים: ארה"ב, בריטניה, צרפת, קנדה ואוסטרליה; משכורת שנתית לבוגר מוערכת בכ-130 אלף דולר
מחלקה ראשונה
המרכז, שהוקם במימון ארגון נשות הדסה יהיה פתוח לנערי הכפר, לילדים מעוטי יכולת ולכל ילדי האזור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il