X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
כתובות נאצה כנגד רה"מ רוססו ברחובות ירושלים; היום הוא יום השנה התשיעי לרצח ראש הממשלה רבין; אלמונים ניפצו את מצבת הקבר של בנו של ח"כ בוים; ברחוב דיזנגוף בתל אביב נתגלתה כתובת נוספת
▪  ▪  ▪

אלמונים ריססו הלילה (ג', 26.10.04) כתובות נאצה שונות כנגד ראש הממשלה, אריאל שרון ותוכנית ההינתקות. ברחוב שמואל הנביא בירושלים רוססה הכתובת: "חיסלנו את רבין, נחסל גם את שרון".
משטרת ירושלים פתחה בחקירה והיא מחפשת חשודים במעשה, ככל הנראה מדובר בגורמי ימין קיצוני המתנגדים לתוכניתו של ראש הממשלה, אריאל שרון.
בתגובה לכתובות הנאצה אמר נשיא המדינה, משה קצב: "אני מגנה בחריפות את הכתובות הללו. אני מקווה שהכותבים ייחשפו ויועמדו לדין". בנוסף, הוא הוסיף כי "אחרי שנכוונו לפני 9 שנים לא נסבול עוד תופעות כאלה".
ח"כ אפרים סנה מהעבודה, אמר "אנחנו בתחילתו של גל מרי וטרור מתוכנן. דרושה פעולה נרחבת ותקיפה של המשטרה והשב"כ בטרם יקרה אסון". ח"כ איתן כבל מהעבודה הוסיף, "זה מצער עד מאד שלא למדנו את הלקח ובמלאות 9 שנים לרצח הנתעב, אנו עדים לתקריות שמזכירות את הימים הנוראים ההם. יש לעצור לאלתר את השתוללות היצרים הזו לפני שיהיה מאוחר מדי".
ברחוב דיזנגוף בתל אביב נמצא כיתוב על קיר: "רצח פוליטי יתקבל בברכה". המשטרה פתחה בחקירה על-מנת לאתר את האחראים למעשה.
לפנות בוקר עצרו שוטרי סיור שלושה צעירים בשכונת מאה שערים בירושלים, שריססו כתובות בהן נכתב "מוות לערבים" וסמלי "כהנא חי" על קירות בתים.
כמו כן, אלמונים ניפצו הלילה את המצבה שעל קברו של אמיר בוים, בנו של ח"כ זאב בוים, בבית העלמין הצבאי בקרית גת. המשטרה פתחה בחקירת המקרה. לא ברור מה הרקע למקרה שהתגלה הבוקר.
בעקבות אירועים אלה והתגברות האיומים על חיי ראש הממשלה וחברי כנסת נוספים בימים האחרונים, הוחלט בשב"כ ובמשטרה לתגבר את האבטחה סביב שרון ואנשים נוספים הלוקחים חלק פעיל בתוכנית ההינתקות.
אירועי הזיכרון לראש הממשלה יצחק רבין, שנרצח לפני תשע שנים, ייפתחו אחר הצהריים (ג', 26.10.04) בהדלקת נר זכרון בבית נשיא המדינה. במהלך היום יתקיימו 51 טקסי זיכרון ביישובים שונים ברחבי הארץ במסגרת פרויקט "הרעות מסע ישראלי" יתקיימו זו השנה הרביעית בשיתוף מרכז יצחק רבין ו"אמנות לעם" [ראו קישור].

תאריך:  26/10/2004   |   עודכן:  26/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אריאל שרון / Ariel Sharon
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
בעקבות החלטת ועדת הכספים להגדיל בחצי מיליון ש"ח את הוצאות אבטחתו של ראש הממשלה לשעבר, ל-1.9 מיליון ש"ח, דורשת התנועה לבטל כליל את הכיסוי כשמדובר בנסיעות עסקיות; טוענת: הנסיעות מצמיחות לו בלאו הכי הכנסות ניכרות ונטל המימון אינו צריך ליפול על הציבור
אורלי ממן
היקף דמי האבטלה ששולמו ברבעון השלישי של 2004 עמד על כ-492 מיליון ש"ח
מחלקה ראשונה
הושלמה תערוכת דיוקנאות המייצגת את רחובות תל אביב-יפו ומוצגת על חזית בניין עיריית תל אביב למשך שלושה חודשים; הצגתן של 240 עבודות אמנות ייחודיות, באופן הזה, מהווה את האירוע האמנותי הגדול ביותר בעולם בנפח, בגודל ובתפיסה
גלית יצחק
הניידת תגיעה בתאריכים 7 לנובמבר ועד ה-11 בנובמבר; פרויקט ניידת הממוגרפיה מתקיים בישובים מרוחקים ובמגזרים באוכלוסיה בהם ההיענות נמוכה
אורלי ממן
עליה של 33% בייצוא מישראל לאסיה מתחילת 2004
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il