X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
נציג בנק ישראל בתגובה: זו האשמה מרושעת וחסרת בסיס; ח"כ שמחון: שבוע הבא תתקיים פגישה עם עו"ד שטרום והבנקים להסדרת העניין
▪  ▪  ▪

"לבנק ישראל אין אינטרס אמיתי להשפיע על עמלות הבנקים, אחרת הוא היה מיישם מזמן את דוח פיין שנועד להפחית עמלות אלה". כך האשים היום (יום א', 31.10.04) יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ שלום שמחון בכנס שקיימה המכללה האקדמית נתניה בנושא עמלות הבנקים.
ח"כ שמחון הוסיף, כי כיום אין אף אחד שמגן על הצרכן הישראלי. הוא מעריך, כי חקיקה בכנסת בנושא כפי שמבקש בנק ישראל לעשות, תארך שנתיים.
שמחון מסר, כי בשבוע הבא תתקיים פגישה בינו לבין הממונה על ההגבלים, עו"ד שטרום והבנקים להסדרת העניין. הממונה על ההגבלים הסכים עם שמחון, כי הצרכן הישראלי אינו מוגן, וזאת משום שהוא שבוי בידי הבנקים. לדעתו, יש לכווץ את עמלות הבנקים ולהציג טופס אחיד של חיובים שיאפשר לצרכן להשוות בין הבנקים.
הממונה על מחלקת המטבע בבנק ישראל, מרדכי פיין דחה את טענותיו של ח"כ שמחון וטען, כי מדובר בטענה מרושעת וחסרת בסיס. בנק ישראל כבר חייב את הבנקים להחזיר כ-100 מיליון ש"ח לאזרחים. בנק ישראל תומך ב"עסקת החבילה" שהציע ח"כ שמחון, אך את הנושא ניתן להסדיר רק בחקיקה שתקנה סמכויות לבנק ישראל, ולא בהסתמכות על רצון הבנקים כפי שקורה כיום.
פרופק דוד לב הרי, דיקן בית הספר לביטוח במכללת נתניה, האשים את הבנקים בקרטליזציה ואת הפוליטיקאים בכניעה ללחץ הבנקים. להערכתו מסקנות ועדת "בכר" לא יבוצעו. פרופ' סיני דויטש, דיקאן בית הספר למשטים במכללה, קרא לאפשר מעבר קל בין בנקים ולקבוע סכום קצוב לדמי טיפול בחשבונות.

תאריך:  31/10/2004   |   עודכן:  31/10/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
האזרח, תושב הגליל מצא את התיק בכרם הזיתים באזור מג'דל כרום; בבדיקה שערכה המשטרה עולה, כי התיק נגנב ממשאיתו של איש עסקים ביום חמישי האחרון
רנית נחום-הלוי
כך אישרה היום לקריאה ראשונה ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת; את הצעת החוק הגיש ח"כ אריה אלדד; הוועדה אישרה הצו המרחיב את הפיקוח של משרד הבריאות על רוקחים ורכישת תרופות; עוד אושר לקריאה ראשונה: מבוטחים יוכלו לעבור מקופה אחת לאחרת ב-4 מועדים בשנה
בתוכנית משתתפים 22 מנכ"לי עמותות ארציות; תהליך ההכשרה יימשך כשנה וכוללת נושאים כגון: מצוינות בניהול, הופעה מקצועית בפני קהל תורמים ועוד; מנכ"לית האגודה הישראלית למען יהודי אתיופיה: הקורס יסייע בפיתוח מנהיגות מקצועית בקרב האתיופים
מחלקה ראשונה
29% מהצעירים הבליינים אמרו כי הם שותים לפחות פעמיים בשבוע, לעומת 15.5% בכלל שותי הבירות ואילו רק 19.5% מהצעירים הבליינים שותים פעם בחודש או לעיתים רחוקות יותר, לעומת 34.6% בכלל שותי הבירות
גלית יצחק
קרדיולוגים מהמרכז הרפואי 'רבין' יתנסו בצנתורי לב במטרה להתאמן, לתרגל ולצבור ניסיון של הצוות הרפואי; פרופ' רן קורנובסקי: "חשוב שגם הצוות הפארארפואי שאינו מצנתר בחיי היומיום, יתנסה בצנתור לשם הבנת הקשיים שבו"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il