X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
החל משעות הצהריים נכנסו נחילים גדולים ממצרים והתיישבו באזור ים המלח; במהלך היום בוצעו טיסות ריסוס במקומות שונים בדרום; עד כה לא דווח על נזקים גדולים לחקלאים
▪  ▪  ▪

נחיל ארבה באורך של מספר קילומטרים נחת בשעות הצהריים (ד', 24.11.04) בעין גדי, לאחר שעבר את הגבול ממצרים. ממשרד החקלאות נמסר כי מחר, עם שחר, ירוססו הנחילים מן האוויר.
בקיבוץ עין גדי חוששים מפגיעה בגן הבוטני הייחודי, שאנשי הקיבוץ מטפחים זה שנים רבות. זאת בנוסף לפגיעה בשדות ובמטעים של הקיבוץ וקיבוצי הסביבה.
משרד החקלאות מדגיש כי עד כה לא ידוע על נזק שגרמו נחילי הארבה לשטחים החקלאיים באזור. "כל עוד לא תיפטר בעיית הארבה במצרים - גם אנחנו נמשיך לסבול מהמצב", אמר אלדד לנדס, מנהל הרשות להגנת הצומח במשרד החקלאות. לדבריו, מחר תימשכנה פעולות הריסוס באזור.
במהלך היום בוצעו ארבע גיחות ריסוס באזור הדרום. באזור נחל שלמה, שבסמוך לאילת, בוצעו שתי גיחות וכן רוססו שטחים בשפך זהור, במצפה שלם ובחבל מעון. התקווה היא שהריסוס ישמיד את החרקים וימנע את התקדמותם לאזורי המרכז והצפון.
כאמור, בבוקר יום ה', יפעיל משרד החקלאות מטוסי ריסוס על-מנת להשמיד את נחיל הארבה. הפעם, בניגוד לשבוע שעבר, יהיה זה קשה יותר, מכיוון שהפעם התמקם הארבה בסמוך לבתי המגורים של הקיבוץ ובסמוך לשמורת הטבע.
המטוסים יאלצו לבצע את עבודתם מבלי לפגוע בשמורה או בתושבי הקיבוץ. החומר הינו מסוכן לבני אדם ונמנעים מריסוסו בקרבת אזורי מגורים.
בנוסף, המינהל האזרחי יעביר מחר כ-200 ק"ג חומר ריסוס למשרד החקלאות הפלשתיני באיזור יריחו. זאת על-מנת שיוכלו להתגונן מפני המזיקים.

תאריך:  24/11/2004   |   עודכן:  25/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
מ"מ השר לביטחון פנים השיב בכנסת לכל מבקריו: מישהו הדליף לעיתונות על כוונתי להדיח את ניצב מזרחי ולכן נאלצתי להודיע על-כך ביום א'; לא תיאמתי זאת עם הבחירות בליכוד ולא התמודדתי על כל תפקיד שם; אימצתי המלצה של צוות משפטי-משרדי שהקמתי; עוד אמר: המפכ"ל ידע מראש והיועץ מזוז סמך ידו על החלטתי
אלונה קורן
הרווח הנקי של בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדל ב-50%
גלית יצחק
כך מסרה האגודה למלחמה בסרטן; מדי שנה מתגלים כ-120 גברים החולים בסרטן האשכים; האגודה הוציאה לאור חוברת בנושא סרטן האשכים המיועדת בעיקר לחולים אלו ולבני משפחותיהם; החוברת מכילה מידע רב ועדכני
הדר פרבר וסוכנות איי.פי
דבריו של רה"מ הפקיסטני שאוקט עזיז הופנו לעיתונאים - ולא בצינורות דיפלומטים; נשיא פקיסטן: הדברים נאמרו על בסיס דיונים בפקיסטן בלבד ולא צפויה כל תגובה מהודו
אלונה קורן
זאת בעקבות סירוב ההנהלה לדרישתם לאייש מחדש מאות משרות של עובדים שפרשו לאחרונה; מנכ"ל בזק לוועד העובדים: "הפסיקו את העיצומים מיד"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il