X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
תלמידים בבתי הספר העל-יסודיים יעברו קורס הקלדה עיוורת בערבית; הקורס הועבר לראשונה בהצלחה בחטיבת הביניים ג'יסר א-זרקה
▪  ▪  ▪

תלמידים בבתי הספר העל-יסודיים במגזר הערבי ירכשו מיומנויות גבוהות בשימוש במחשב, במטרה להביא לצמצום "הפער הדיגיטלי" בין האוכלוסיה הערבית בישראל לאוכלוסיית העולם המערבי.
התלמידים יעברו קורס הקלדה עיוורת בשפה הערבית, אשר פותח על-ידי חברת סייט אנד סאונד, המתמחה בהדרכה של מקצועות המחשב, בעלות של מיליון ש"ח.
הקורס הראשון נוסה לראשונה בהצלחה בחטיבת הביניים ג'יסר א-זרקה, ובעקבותיו יחלו לפעול קורסים נוספים בשנת הלימודים הנוכחית. תלמידים בבתי הספר העל-יסודיים ביישובים כפר קרא, כפר קסם, ג'לג'וליה, אל-זהרה, דליה ואום-אל-פחם יעברו את קורס ההקלדה העיוורת עוד השנה.
בכל קורס משתתפים כ-20 תלמידים אשר יסגלו את מיומנויות ההקלדה העיוורת, ויוכלו להקליד באופן חופשי בערבית בקצב התחלתי ממוצע של 18 מילים בדקה.
גיא בלוסטוקי, סמנכ"ל שיווק של קבוצת סייט אנד סאונד, ציין כי "בתחילת שנות השמונים השימוש במעבד תמלילים פשט במהירות והתרחב. מיומנויות ההקלדה העיוורת הפכו לנדרשות יותר ויותר והקניית טכניקות להקלדה עיוורת הפכו לזמינות כמעט בכל שפה כתובה בעולם, מלבד ערבית. למעלה מ-20 שנה לא למדו משתמשי מחשב דוברי ערבית ברחבי העולם כולו, להקליד באופן עיוור".
"שיטות לימוד ההקלדה הקיימות אינן תקפות בשפה הערבית מאחר ומקלדת המחשב עברה שינוי. עד כה לא פותחה שיטה ללימוד הקלדה עיוורת בערבית - לא בישראל ולא בעולם כולו, כולל בעולם הערבי. לכן אנו מאמינים כי תכנית הלימודים תופעל בשנה הקרובה לא רק בישראל".

תאריך:  29/11/2004   |   עודכן:  29/11/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רנית נחום-הלוי
שום מפלגה לא תיכפה את עמדתה על הליכוד, אמר שרון בישיבת סיעת הליכוד; השר לפיד: הקב"ה אומר לחרדים לא להינתקות, אך כסף לתמוך בשרון ובהינתקות - מותר; השר לפיד קרא לרה"מ להוציא את המורדים ולהכניס במקומם את העבודה: השר פורז: בעוד 48 שעות כבר לא אהיה שר
נועם שרביט
בג"צ ימתין עם הכרעתו בעתירת 380 מבני העדה שכבר עלו לארץ, הדורשים ליישם את החלטת הממשלה מלפני כשנה וחצי, הקובעת כי יש להעלות את בני הפלאשמורה לישראל; ההכרעה תבוא לאחר דיון שיקיים ראש הממשלה בחודש דצמבר, עם תום שנת התקציב; סלי מרידור: יש לראות בחומרה את הגבלת קצב העלייה מכל מדינה שהיא
מיכאל דבורין
באיזו ערכאה משפטית - בית משפט אזרחי, בית הדין האזורי לעבודה, או שניהם במפוצל - תידון תובענה הכוללת עילות נגד מי שהיו דירקטורים ועובדים כאחת? בית המשפט העליון פסק, כי אין ברירה אלא לפצל את התביעות
יפעת גדות
מחקר חדש גילה עלייה של כמעט פי שניים במקרי השבץ האיסכמי (הנגרם כתוצאה מחסימת כלי דם) בנשים צעירות עם היסטוריה משפחתית של שבץ אצל קרובי משפחה מדרגה ראשונה
הדר פרבר
17 גופות התגלו בנוסף ל-15 אשר נמצאו יום קודם; הגופות נמצאו בבית קברות בעיר; הצבא ממשיך את המבצע להשבת השליטה בעיר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il