בימים אלה מסתיימות העבודות בכביש 20 לכיוון דרום, בקטע שבין מחלף דב הוז למחלף יוספטל. בפרויקט נבנו מחלפים והכביש הפך לדרך מהירה. העבודות החלו במהלך שנת 2000 והן מוערכות בכחצי מיליארד ש"ח.
היום (ג', 30.11.04) הוצג קטע הכביש זה לשר התחבורה, מר מאיר שטרית, בביקורו בחברת "נתיבי איילון".
קטע הכביש ייפתח לתנועה ככביש פרברי מהיר עד סוף שנת 2004 - כשנה לפני המועד המתוכנן. לדברי מנכ"ל נתיבי איילון, אריה בר: "מבדיקות כלכליות שערכה חברת נתיבי איילון, עולה כי פתיחת הכביש תחסוך למשק הישראלי עשרות מיליוני שקלים".
הפרויקט הינו חלק מעבודות שמתבצעות באיילון דרום לאורך הציר כולו, מצומת הולץ ועד מחלף חולות, כולל עבודות התשתית שמבצעת חברת נתיבי איילון עבור רכבת ישראל. העבודות כוללות: הסטת קטעים מכביש האיילון לצורך פינוי הרצועה לתוואי המסילה, ביצוע קירות תומכים המפרידים בין רצועת הרכבת לרצועת הכביש לאורך של כ-24 ק"מ, ביצוע קירות אקוסטיים לאורך של כ-18 ק"מ ועבודות גישור בהיקף של כ-20,000 מ"ר. סה"כ ההשקעה בפרויקט זה עומד על 1.2 מיליארד
בנוסף מסרו מהחברה, כי לאור הרגישות החברתית והסביבתית, ניתן דגש מיוחד בתהליך התכנון והביצוע למזעור הפגיעה הסביבתית, הן מבחינה חזותית והן מבחינה אקוסטית. כתוצאה מכך, תוכננו המחלפים וולפסון, דב הוז ויוספטל כמחלפים משוקעים, בהם הדרך המהירה עוברת במפלס שהוא נמוך מפני הקרקע, ומופרדת על-ידי קירות תמך וקירות אקוסטיים. כמו כן, ימוגנו מספר רב של דירות בקומות הגבוהות של הבניינים הגובלים עם רצועת הכביש.
כביש מס' 20 ממוקם ממרכז מטרופולין תל אביב למבואותיו הדרומיים, ומספק גישה ישירה לעורק התחבורה העיקרי של המטרופולין לתושבי ראשל"צ, חולון ובת ים המגיעים מהדרום. בר הוסיף, כי "פרויקט תחבורתי זה הינו חלק משרשרת רבת חוליות, שחיבורן יחד מאפשר הקלה בעומסי התנועה, קיצור זמן הנסיעה ושיפור נוחות הנסיעה למען הציבור הרחב".