X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
עוד שבועיים מתחילה שנה אזרחית חדשה, אם עדיין לא הכנתם כרטיסים מראש, ריכזנו כמה הצעות לפתיחת השנה החדשה עם ניחוח של חו"ל
▪  ▪  ▪

עוד שבועיים מתחילה שנה אזרחית חדשה. באירופה וגם בארה"ב מיהרו להוציא את מיטב הקישוטים לרחובות. כבר הכנתם כרטיסי טיסה ומקום במלונות?, אם לא, הנה כמה מההצעות לפתיחת שנה אזרחית עם ניחוח של חו"ל:
אלדין טרוול מציעה סיורים מיוחדים בניו-יורק:
סיור במנהטן בעקבות סקס והעיר הגדולה: למכורי הסדרה "סקס והעיר הגדולה" מציעה אלדין טרוול סיור של 3 שעות במנהטן באתרים המרכזיים בהן בילו קארי בראדשו וחברותיה בסדרה. להיכנס לנעליה האופנתיות של קארי בראדשו וחברותיה וכבשו את העיר ניו יורק.
המדריך יקח את המטיילים לאזורי הבילוי של הבנות: הבר הקבוע של קארי וחברותיה שם שותות קוסמופוליטן, הלא הוא המשקה החביב על קארי, ביקור בבוטיק של ג'ימי צ'ו, בוטיק הנעליים המקורי, גם הוא היה חביב על קארי. וביקור במרפסת דירתה של קארי. עצירה בחנות בה קנתה שרלוט את הארנב, ביקור במאפייה של מירנדה שם קונה את העוגיות המיוחדות הנקראות cupcake, ביקור בבר השייך בסידרה לסטיב ולאיידן חביב הבנות, סיור בכנסייה שם פגשה סמנתה את הנזיר. ביקור בלוקיישן בו נמצאת הגלריה בה עבדה שרלוט, סיור ליד חנות הרהיטים בה איידן עיצב את הרהיטים והסברים מהמדריך על מידע מאחורי הקלעים, פרטים עסיסיים שלא היו ידועים על הבנות.
עלות הסיור: החל מ-70 דולר לזוג.
נשמה, אוכל וג'אז בהארלם: בסיור זה ילמדו המטיילים על תחילת ההיסטוריה של הג'אז בהארלם באמצעות סיור שיאפשר להתנסות בג'אז ממקור ראשון ובארוחת ערב ביתית אשר אופיינית לדרומיים בארה"ב.
עם שקיעת החמה יחל סיור של היסטוריית הג'אז באזור המנוגד כל כך לאפ-טאון, הדאונטאון. במסגרת הסיור ילמדו המטיילים על ההיסטוריה של התרבות השחורה, מקום הולדת הביבופ (סגנון ג'אז מודרני שהתפתח בשנות הארבעים של המאה העשרים והתאפיין באימפרוביזציות מודגשות, מנגינות מהירות ומגוון אקורדים נרחב) ו"הרנסנס של הארלם". "הרנסנס של הארלם" הוא הכינוי לתקופה שאחרי מלחמת העולם הראשונה שהצטיינה בפריחת התרבות והמוסיקה של השחורים בארה"ב, שתחילתה כאמור ברובע הארלם ונכנס ל-JAM SESSION שהוא קונצרט ג'אז מאולתר במועדון ג'אז מקומי.
אורך הסיור 5 שעות; עלות: הסיור 198 דולר לזוג.
סיור מקיף במנהטן: בואו להכיר את מנהטן מהאפ-טאון לדאון-טאון. הסיור מתחיל בכיכר הטיימס סקוור. הטיימס סקוור מפורסמת בכל ראש השנה האזרחית כאשר ערוצי הטלויזיה השונים מסקרים את ירידתו של הכדור הזוהר העשוי קריסטל שהפך לסמל תחילת חגיגות השנה האזרחית. מיליוני זוגות ברחבי העולם מחכים למול מסכי הטלויזיה על-מנת לצפות בירידתו של הכדור על-מנת שיוכלו לחגוג בנשיקה המסורתית של תחילת השנה. האירוע נצפה באמצעות הלוויין על ידי מיליארד צופים. לאחר מכן נבקר בכיכר מדיסון, בגריניץ', בסוהו, באיטליה הקטנה ובפארק באטרי.
משם יצאו המטיילים לשייט בן שעה לתצפית על פסל החרות ולעבור מתחת לגשר ברוקלין. חזרה לפארק באטרי ומשם נסיעה צפונה לסנטרל פארק. ביקור בקתדרלת סנט. ג'ון, הארלם ומוזיאון מייל, השדרה החמישית ובמרכז רוקפלר שם תהיה תצפית בעץ חג המולד הענק והמרשים אשר נבחר בקפידה. העץ הוצב כבר ב-30 בנובמבר בטקס מרשים שכלל סלבריטיס והוא יישאר עד ה-3 בינואר. יש בו מעל ל-25 אלף נורות.
אורך הסיור: 8.5 שעות; עלות: 158 דולר לזוג.
סילבסטר בלונדון: טיסה + 7 לילות במלון בדרגת תיירות על בסיס לינה וארוחת בוקר - החל מ-689 דולר. יציאה ב-27.12.
חגיגת תחילת שנה בקאריביים: שישה לילות במערב הקאריביים - יציאה מפורט לודרדייל באונייה Century - החל מ-281 דולר. יציאה ב-2.1.05 .
שבעה לילות במזרח הקאריביים: יציאה ממיאמי באוניה הגדולה בעולם Voyager of the seas - החל מ-410 דולר. יציאה ב-8.1.05.
חופשה טרופית בקנקון: חופשה בת 9 ימים במלון רדיסון הסיינדה, מלון 4 כוכבים על בסיס חצי פנסיון - 1,599 דולר. המלון ממוקם ליד שוק האומנויות של קנקון, החוף במרחק 3 ק"מ ומציע שירות הסעה למגרשי הגולף ולחוף הים. במלון מועדון כושר ובריאות ומגרשי טניס.
המחיר כולל טיסת אל-על, טיסות פנים, העברות, מסי נמל והיטלים. יציאה במהלך חודשי החורף.
חורף חם בטנריף: חופשה בת 7 ימים באי טנריף במלון 5 כוכבים SEMIRAMIS על בסיס חצי פנסיון - 1,079 דולר. המלון ממוקם על חוף הים, בפוארטו דה-לה קרוז ומשקיף על כ-5,000 מ"ר של גנים ירוקים, 3 בריכות (3 מחוממות ואחת בריכת מי -ים), סאונה, מכון כושר, מגרש טניס. המחיר כולל טיסת אל על, טיסות פנים, העברות, מסי נמל והיטלים. יציאה במהלך חודשי החורף.
בעקבות הסלסה והסיגרים בקובה : חופשב בת 8 ימים הכוללת 3 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר במלון הוואנה + 3 לילות על בסיס הכל כלול במלון בעיירת הנופש ורדרו ((VARADERO - 1,599 דולר. המחיר כולל טיסת אל-על, טיסות פנים, העברות, מסי נמל והיטלים. יציאה במהלך חודשי החורף.
טיול מאורגן להודו ונפאל: הטיול בן 14 ימים וכולל סיורים בדלהי העתיקה והריקשות בשוק התבלינים, דלהי המודרנית, ג'אייפור הוורודה, רכיבה על פילים למצודת אמבר, ביקור בטאג' מאהל ובמצודת אגרה, ארמונות באורצ'ה, מקדשים ארוטיים בקג'ורהו, וארנאסי ושייט על נהר הגאנגס. קטמנדו- אתרי העמק ופטאן.
המחיר 2,586 דולר ליציאה ב-17.1.05 וכולל טיסות בחברת התעופה תורקיש, טיסות פנים, מסי נמל והיטלי בטחון, מלונות מדרגה ראשונה, חצי פנסיון, אוטובוס מיוחד, מלווה קבוצות מנוסה, תשר לנותני השירותים בחו"ל.
סילבסטר באירופה עם דיזנהויז - טרמינל 1
- פראג: טיסה + 3 לילות במלון 3 כוכבים - 379 דולר; יציאה ב-30.12.
- בודפשט: טיסה + 3 לילות במלון 3 כוכבים - 399 דולר; יציאה ב-30.12.
- פריז: טיסה + 3 לילות - 570 דולר; יציאה ב-30.12; טיסה + 7 לילות - 735 דולר; יציאה ב-26.12.
- אמסטרדם: טיסה + 3 לילות במלון 3 כוכבים - 579 דולר; יציאה ב-29.12.
- ברצלונה: טיסה + 3 לילות במלון 3 כוכבים - 616 דולר; יציאה ב-30.12.
- לונדון: טיסת אל על + 7 לילות - 699 דולר; יציאה ב-27.12.
סילבסטר בניו יורק: טיסות אל-על + 3 לילות - 799 דולר; תקף ליציאות בין ה-20 ל-30 בדצמבר וחזרות בין ה-30 לדצמבר ל-9 לינואר.
- כל המחירים כוללים מסי נמל והיטלים והעברות.
"סקי למהדרין"
חבילות סקי לציבור הדתי הזקוק לאוכל כשר למהדרין: סוכנות שלי טורס מציעה חבילת סקי מותאמת במיוחד לגולש המקפיד על כשרות כהלכתה. סקי למהדרין מאפשר לצאת לחופשת סקי בראש שקט - המלונות הוכשרו למהדרין ומתנהלים תחת פיקוח של משגיחי כשרות ובאישור הרבנים המקומיים (ההשגחה בשוויץ ובצרפת נעשית על-ידי הרב שיינפלד מבני ברק).
המתכונת היא לשלוש ארוחות ביום (ארוחת הצהרים ארוזה נלקחת עם הגולש לשטח) ושתיה חמה עם עוגות באופן חופשי. שלי טורס מאפשרת בחירה מגוון מלונות כשרים במספר אתרי סקי מובילים באירופה:
- בשוויץ - בווילר, ארוזה, וסן מוריץ
- איטליה - מודנה, באוסטריה ובצרפת.
יש מלונות שעובדים כך לאורך כל העונה ויש גם כאלו שמוכשרים לתקופה ספציפית (בעיקר בחגים). חבילות סקי למהדרין כוללות פנסיון מלא, טיסות, סקי-פס וביטוחים.

תאריך:  09/12/2004   |   עודכן:  09/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יפעת גדות
קיימת השפעה שלילית על ה-IQ מעישון ומתפקוד ריאות לקוי - הנובע מעישון; המגמה שנראתה בקרב מעשנים שלקחו חלק במבחנים היתה ביצוע פחות טוב מהלא מעשנים
הדר פרבר
הוסכם על שני הצדדים כי יתקיימו דיונים בנושאים שונים וייקבע הליך מתואם לאישור פרסומות
מיכאל דבורין
זאת בעקבות בקשה דחופה בהסכמה שהוגשה לביהמ"ש בנדון; מבקשת המינוי שהוגשה על-ידי עורכי הדין בר-טוב ובכר עולה כי ש.א.פ חבה לבנק הבינלאומי לבדו, לא פחות, מ-46 מיליון ש"ח וכי מצבה הרעוע לא מאפשר לה אפילו להשלים פרויקטים שהחלה בהם
יפעת גדות
מתחרים שמאליים לעיתים קרובות מפיקים תועלת מיתרון זה בענפי ספורט כמו טניס או קריקט; אנשים שמאליים מתפתחים בחברות אלימות יותר כאמצעי להגנה עצמית
מ ירב לוי
יוסי וסרמן אמר את הדברים על רקע הפרסומים לפיהם במסגרת מסקנות ועדת דברת יפוטרו כ-15,000 מורים; שני ארגוני המורים מתכנסים להחליט על דרכי הפעולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il