X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ארגון 'יד לאחים': מסיונרים שהפעילו בקרית ים מערך חלוקה לנזקקים - התנו את החלוקה בהשתתפות באירועי הטפה מיסיונריים
▪  ▪  ▪

המיסיונרים - 'היהודים המשיחיים' המפעילים בקרית ים מערך של חלוקה מזון וביגוד לנזקקים, התנו את החלוקה בהשתתפות באירועי הטפה מיסיונריים - כך טוען הארגון 'יד לאחים'.
מאחורי החלוקה המסיבית של מזון וביגוד בכמויות ענק בקרית ים הצפונית הסתתרה אגודה מיסיונרית של היהודים המשיחיים הקוראת לעצמה 'קהילת אהלי רחמים'. החלוקה הזאת שפנתה לקהל יעד רחב של משפחות נזקקות, כולן יהודיות לכל דבר, לא הסתכמה בנתינה יפה אגב חיוך או איחול כלשהו.
תוך כדי החלוקה ביקשו המיסיונרים מהמקבלים לבוא ולהשתתף בשיעורים שהם מקיימים במקום. הבקשה הזאת הפכה עד מהרה להתניה מפורשת שבקיומה מותנה המשך מתן הסיוע. תנועת המסיונרים, כידוע, משכנעת יהודים לקבל את האמונה בישו ובברית החדשה.
אנשי האגף למאבק במיסיון של ארגון 'יד לאחים' שעלו על התופעה גילו ממצא מדהים המלמד על אחד המקורות שמהם זורמים כל העת עוד ועוד יהודים אל המרכז המיסיונרי. במשרדי הסניף המקומי של המוסד לביטוח לאומי המקומיים, מסתבר, פעלו מתנדבים שפעילותם במקום מורשית כמי שבאים לעזרת הנזקקים הפוקדים את שערי המוסד.
לאחרונה נודע כי המתנדבים הללו כיוונו את הנזקקים ומעוטי היכולת אל קהילת אהלי רחמים המיסיונרית. "שם יוכלו לעזור לכם בחפץ לב", הם אמרו לכל נזקק. כשהנזקקים הללו אימצו את ההמלצה ויצרו את הקשר עם אנשי האגודה המיסיונרית - הם נפלו כפרי בשל לידי המיסיונרים.
"מדובר ביהודים מעוטי יכולת שהאוכל והביגוד שהוגש להם על-ידי המיסיונרים, הם מאוד חיוניים עבורם כאוויר לנשימה. היות ומדובר ביהודים שאינם מבינים את משמעותה החמורה של עצם השתתפותם באירועי ההטפה המיסיונרים וההשלכות החמורות הנובעות מכך - אי אפשר לבוא בטענות אליהם", אמרו השבוע ב'יד לאחים'.
הנהלת 'יד לאחים' פנתה אל הביטוח הלאומי והעמידה את אנשי ההנהלה על חומרת הדברים. השבוע נודע כי הביטוח הלאומי הורה למתנדבים כי מכאן ואילך אין להם כל רשות להפנות את הנזקקים לאגודת החסד המיסיונרית אלא אך ורק למרכזי חסד יהודים.
יו"ר 'יד לאחים', הרה"ג רבי שלום דב ליפשיץ שליט"א, התייחס השבוע בחומרה רבה לתופעה החדשה באומרו כי "לפי מקרים נוספים הקיימים בידינו, המיסיונרים מאמצים בכך שיטה חדשה של התחזות למתנדבים למען ציד הנפשות שלהם".
הגרש"ב ליפשיץ הכריז כי 'יד לאחים' מתכוון להקים בקרוב, בתקווה שיימצא מימון מלא לכך, מערך של חלוקת מזון יבש וביגוד לטובת משפחות נזקקות "כדי שהללו לא יזדקקו לטובות המיסיון".
__________
לאתר קריות באינטרנט www.krayot.com

תאריך:  30/12/2004   |   עודכן:  31/12/2004
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אורלי ממן
האפיק המנייתי הניב למשקיעים את התשואה הגבוהה ביותר שהסתכמה ב-16.5% במדד המניות הכללי; עוד בלט לטובה האפיק הלא צמוד שעלה ב-5.5%; צמודי המדד הממשלתיים הניבו תשואה של 4.9% והשקל תוסף ב-0.1% מול הדולר
גלית יצחק
חברת פרדיקס החלה בימים האחרונים לבצע ניסויים קליניים שלב I בתרכובת חדשנית PRX-03140; התרופה עתידה לשפר את תפקודי הזיכרון ויש לה פוטנציאל של הגנה על העצבים ומניעת הידרדרות נוספת במצבם של החולים
אורלי ממן
מדד 'מיטב' לבחינת ביצועי קופות הגמל ב-2004 מצביע על עלייה בשיעור נומינלי של כ-8.2% עד 8.7%; שוק המניות היה מהגורמים המשמעותיים לתשואה החיובית, בעיקר תודות לעליות החדות שנרשמו בו בנובמבר ודצמבר
נועם שרביט
בימ"ש השלום בכפר סבא חייב את שני מאמני הכדורגל לשלם הפרשי הצמדה של דמי שכירות בחנות בעיר, שם היתה ממוקמת סוכנות הרכבים שלהם בעבר; שרף ושום טענו, כי בעלי השטח ויתרו על הפרשי ההצמדה בהסכם בע"פ, אך השופטת לא האמינה לגרסתם
מיכאל דבורין
בית הדין להגבלים עסקיים קיבל את המלצת הממונה על הגבלים עסקיים דרור שטרום והעניק לאקו"ם היתר זמני להמשך פעילותה, בכפוף לתנאים אשר גובשו בהסכמה שהושגה בין הצדדים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il