X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
הבעלים החדשים של החברה הם: אייל פרימור וג'וליו חסן; בימים אלה יוצאת לאור חוברת החברה לטיולים לשנה הקרובה; היעדים לשנה הקרובה: מרוקו, מזרח אפירהק, סין ואינדונזיה
▪  ▪  ▪

החברה הגיאוגרפית יוצאת לדרך חדשה, וחוזרת אל שוק הטיולים הגיאוגרפיים. המנכ"ל והבעלים החדש של החברה הגיאוגרפית, אייל פרימור אמר במסיבת עיתונאים שנערכה היום (ג', 18.1.04) כי החברה במהלך השבועות האחרונים היתה עסוקה בגיבוש ההנהלה והצוות המקצועי.
בהתייחסו לשני מותגי-העל המזוהים עם החברה הגיאוגרפית, אמר סמנכ"ל החברה הגיאוגרפית ומנהל השיווק, רמי רושקביץ, כי מלכת המדבר תצא שוב לדרך בקרוב. "הפעם כבעלים מלאים של המותג צפויים מספר חידושים מהפכניים באופן חשיפתו לקהל הנשים בישראל. אנו צפויים להשיק את מלכת המדבר 2005 בעוד מספר שבועות. את המסע תנהל השנה מטובות מדריכי החברה הגיאוגרפית, סיגל יושע".
גם לגבי איסוזו צ'אלנג', מסע הג'יפים בשיתוף עם חברת UMI יחשפו פרטי היעד בקרוב. את המסע ינהל השנה דוד מנינגר מהדמויות הבולטות בישראל בניהול, הובלת והדרכת טיולי האתגר והטבע. לצד כל אלה, תמשיך החברה את פעילותה אל מול קבוצות סגורות, חברות וארגונים במסגרת פעילות החטיבה הגיאוגרפית ומחלקת טיולי הג'יפים בנהיגה עצמית.
החברה בבעלות איל פרימור וג'וליו חסן (חברת קלאסיקה) החליטה על הנהלה מצומצמת בראשה עומד המנכ"ל אייל פרימור, וכן הסמנכ"ל ומנהל השיווק, רמי רושקביץ, ומנהל הכספים, אלון חבר, (לשעבר קסלמן וקסלמן). בראש בחטיבה הגיאוגרפית עומד דמיאן יפה ומנחם עבדי בראש מחלקת הג'יפים.
הצוות המוביל של החברה יכלול את אתי דיין, ששבה לאחרונה מתקופת מגורים בת שלוש שנים עם שבטי המאסאים באפריקה ואשר תנהל את מחלקת אפריקה, משה מנע ורותם אמיר - מחלקת אמריקה, עמית וילנר - יעדים פסיפיים, טלי זיו ולינור לוי-שמאי - אסיה, חנה'לה ונגר וסיגל אחרק - אירופה.
בימים אלה יוצאת לאור חוברת הטיולים של החברה הגיאוגרפית לשנת 2005, המכילה את כל המידע על כל הטיולים לאורך השנה ליעדים שונים על-פני הגלובוס לקבוצות מודרכות. ניתן לקבל את המידע גם באתר החברה באינטרנט: www.geotours.co.il.
סמנכ"ל החברה, רמי רושקביץ, הודיע כי החברה תתמקד השנה בארבעה יעדים חדשים: מרוקו, מזרח אפריקה, סין ואינדונזיה.
"אנו מאמינים שיש בידינו את כל הכלים להתמודד עם כוחות השוק, ולכבוש את מעמדנו. כבר עתה אנו מרגישים תמיכה רבה והבעת עניין וסקרנות מסוכני הנסיעות וחברות התעופה שמאמינות באמונה שלמה, בדרכנו החדשה", אמר.

תאריך:  18/01/2005   |   עודכן:  18/01/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נועם שרביט
נדחתה בקשתו של חקשורי להורות לשותפו לשעבר בובליל וחברת פרמייר לחזור מביטול כרטיסי האשראי שבידו; השופט: "בכרטיס האשראי נעשה שימוש למשיכת כספים בסכומים משמעותיים, ולכאורה יש בשימושו של מר חקשורי בכרטיס האשראי הפרה של התחייבות החברות כלפי בנק הפועלים"
גלית יצחק
שר הבריאות: ההחלטה מהווה רפורמה חשובה בפיקוח על המזון בישראל; שר החקלאות: המועצה תגבש קווי מדיניות ופעולות יישום אכיפה ובקרה בתחום המזון
מירב לוי
בן-ישי מתכוון להטיס נוסעים באמצעות ארקיע ליעדים שונים באירופה; יפעל לשיווק טיסות הפנים ארציות וחבילות נופש של ארקיע לאילת וצפון הארץ ממשרדו שבניו יורק
אורלי ממן
דטה בנק מסייעת לחברות ישראליות הנסחרות בבורסות האמריקניות לענות על הוראות חוקי סרבנס-אוקסלי; חוקים אלה מחייבים את החברות לשמור ולאחסן את כל הרישומים העסקיים, כולל הרישומים והמסרים האלקטרונים
אורלי ממן
צופה עסקאות בהיקף שנתי של כמיליון דולר, בהונגריה בלבד; מערכת הדגל של החברה, HumaNet מספקת פתרון תוכנה מלא ומקיף לניהול כל תחומי משאבי אנוש לארגון בכל סדר גודל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il