X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
20% מהתקציב יגיע מהמועצה האזורית מרום הגליל; בישובי המועצה קיימים 700 חדרי אירוח, 30 מסעדות, 8 יקבים ועוד
▪  ▪  ▪

4 מיליון שקלים יושקעו בשיפור התשתיות התיירותיות בישובי המועצה האזורית מרום הגליל. כך נודע בסיור שנערך השבוע במרום הגליל, על-ידי המחלקה לתיירות כפרית במשרד התיירות, בראשותה של חנה קורן. 20% מהתקציב יגיע מהמועצה האזורית מרום הגליל.
התקציב הינו חלק מהשקעה של משרד התיירות בפיתוח אזור מרום הגליל. עוד קודם השקיע המשרד כ-2 מיליון שקלים בשדרוג 85 חדרי האירוח באזור, וזאת כחלק מפעילות משרד התיירות בישובי קו העימות בצפון הארץ, המעודדת תיירים ליזום ולהשקיע.
לאחרונה שודרגו חדרי אירוח, נפתחו מסעדות חדשות, נוספו יקבי בוטיק ולפני כחודש נפתח אתר חדש למיני גולף בהשקעה של חצי מיליון ש"ח בקיבוץ פרוד.
מזל אלקלעי, מנהלת מחלקת התיירות במועצת מרום הגליל, אומר: "היעד הבא שהצבנו לשנת 2005 הוא תיירות החוץ. בתקופה זו אנו מנהלים מגעים עם נציגים מארגון יהדות אנגליה וככל הנראה, כבר בקיץ הקרוב נזכה לראות ניצנים ראשונים, אם נוסיף לזה את תיירות הפנים שהולכת ומתחזקת, אין ספק שישובי המועצה האזורית מרום הגליל יזכו להכרה כוללת בארץ ובעולם".
כיום קיימים בישובי המועצה האזורית מרום הגליל: 700 חדרי אירוח, כ-30 מסעדות (בתי בר-קפה, מסעדות ביתיות, מאכלי עדות, גורמה) 8 יקבים, 7 מהם נחשבים ליקב בוטיק, המסחרי שביניהם, יקב הרי דלתון.
אטרקציות תיירות: טיולי ג'יפים וטרקטורונים, הופעות מוסיקה, טיפולים אלטרנטיבים, קברי צדיקים, מוזיאון המורשת הצ'רקסית, מחלבות, פארק המיני גולף בקיבוץ פרוד, 10 גלריות של אמנים מקומיים.
האזור מאופיין בנוף גלילי, מרחבים פתוחים ומסורת אירוח של שלשה מגזרים, היהודי, הנוצרי והדרוזי. הוא משלב חקלאות, תיירות, תרבות יין, מוזיקת עולם, מסלולי הליכה בטבע ועוד.

תאריך:  16/02/2005   |   עודכן:  16/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גלית יצחק
רק 2% מהישראלים ציינו כי סקס זה הדבר שהם נוהגים לעשות הכי הרבה במיטה, מלבד שינה; 1% ציינו כי הם נוהגים לישון מחובקים; תנוחת השינה המועדפת: שינה על הצד
יפעת גדות
פרוטוקול קיוטו קובע ל-30 מדינות מפותחות מחוייבויות חוקיות להפחית פליטות 6 גזי חממה עיקריים במהלך תקופה של 5 שנים 2008-2012, מתחת לרמה שנפלטה ב-1990
ענבל אביב
האזרחים ליוו את מסע הלוויה שיצא מביתו של חרירי בעיר לכיוון מסגד "מוחמד אמין", שם הוא נקבר בצהריים בקריאות נגד סוריה ונגד ממשלת לבנון; משפחתו של חרירי ביקשה מנציגים רשמיים של ממשלת לבנון שלא לבוא להלוויה
גלית יצחק
את הדברים אמר בכנס לשלום הילד שנערך באוניברסיטת בן גוריון; סקר: קרוב ל-20% מהמטופלים במרפאות קופת החולים מדווחים כי הם סובלים או סבלו בעבר מאלימות במשפחה
יפעתגדות
המלכה אליזבת השנייה אינה מעוניינת בהצגה ראוותנית; דורשת מהזוג לישון בחדרים נפרדים ערב החתונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il