X
יומן ראשי
חדשותתחקירים
כתבותדעות
סיפורים חמיםסקופים
מושגיםספרים
ערוצים
אקטואליהכלכלה ועסקים
משפטסדום ועמורה
משמר המשפטתיירות
בריאותפנאי
תקשורתעיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורהלכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונתמיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עתוידאו News1
פורמיםמשובים
שערים יציגיםלוח אירועים
מינויים חדשיםמוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טוריםבלוגרים נוספים
רשימת כותביםהנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישיםפירמות
מוסדותמפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורתאירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומייםאירועים כלכליים
אירועים מדינייםאירועים משפטיים
אירועים פוליטייםאירועים פליליים
אסונות / פגעי טבעבחירות / מפלגות
יומנים אישייםכינוסים / ועדות
מבקר המדינהכל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
היקף הזכייה במכרז נאמד בלמעלה מ-5 מיליון שקלים; כלי הרכב ישמשו את מנהל הרכב, משטרת ישראל וחברות ממשלתיות; בסוף השבוע דווח כי המדינה רכשה שני רכבי BMW משוריינים בעלות של 5 מיליוני שקלים
▪  ▪  ▪

מנהל הרכב הממשלתי החליט בתום מכרז לרכישת רכבי 4X4 בכל הקטגוריות עבור רכב דיזל בעל 5 מקומות, לרכוש את ה"טראקאן" של חברת יונדאי. היקף הזכייה במכרז נאמד בלמעלה מ-5 מיליוני שקלים.
המכרז מתייחס ל-3 הקטגוריות אשר נבחנו על-ידי ועדת המכרזים, הכוללות עשרות רכבי דיזל 4X4 עבור מנהל הרכב, משטרת ישראל ועוד. כלי הרכב מיועדים לתת מענה לדרישות ולמשימות של מנהל הרכב, משטרת ישראל וחברות ממשלתיות.
הדגם אשר זכה במכרז, מוצע במנוע טורבו דיזל 2.9 ליטר, בהספק מירבי של 165 כ"ס / 3800 סל"ד ומומנט 36.0 קג"מ / 2000 סל"ד. כלי הרכב מוצעים עם תיבת הילוכים אוטומטית 4 הילוכים, הילוך כוח 4WD בשילוב חשמלי. בנוסף, הרכב מצויד באבזור בטיחות עשיר הכולל, בין השאר, כריות אויר לנהג ולנוסע, מערכת בלימה בטיחותית EBD + ABS, מוט הגה קורס בזמן תאונה, קורות פלדה כפולות בדלתות ומרכב מחוזק עם כלוב מגן.
דני שביט, מנכ"ל כלמוביל - יונדאי, מציין כי הזכייה של הטראקאן במכרז, מהווה אישור נוסף להצלחה של הרכב כדגם מוביל בקטגוריית רכבי השטח ולהצלחה של המותג יונדאי בישראל, אשר בשנת 2004 סיימה במקום שני במכירות הרכב, עם 20,182 מסירות רכבים חדשים - עליה של כ-85% לעומת שנה שעברה. בנוסף הוא ציין, כי הטראקאן ממוקם בשנת 2004 במקום השלישי בטבלת מסירות רכבי השטח, כאשר במהלך השנה נמסרו 441 כלי רכב. עליה של כ-22% לעומת 2003.
בסוף השבוע דווח, כי המדינה רכשה שני כלי רכב משוריינים מחברת B.M.W הגרמנית. כלי הרכב הינם מדגם 760LI וישמשו את המדינה להגנת שרים מאויימים או בביקורים של אורחים מחו"ל, כדוגמת ראשי מדינות ומכובדים נוספים. המחיר המוערך של כל אחד מכלי הרכב, הכולל מערכות מיגון נרחבות, הינו כ-2.5 מיליון שקל [ראה ידיעה].
תאריך:  20/02/2005   |   עודכן:  20/02/2005
מועדון VIPלהצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר כרמון
המחלוקת: סעיף המגדיר את עילת ההתנצלות; ישראל מתחייבת להימנע מכל ניסיון ריגול; המגעים מתנהלים באמצעות שגריר ניו-זילנד באנקרה; אם תושג הסכמה יבקר הנשיא קצב בניו-זילנד בחודש הבא; ר"מ אוסטרליה בעקבות הפרשה הביטחונית בגינה עזב הקונסול הישראלי: "האיש הלך ואנו נותרים ידידים טובים מאוד של ישראל"
רנית נחום-הלוי
הערב אישרה הממשלה את תוואי גדר ההפרדה החדש; שרי העבודה תמכו בטענה כי התוואי מספח רק 7% משטחי הגדה; גוש שלום מאשימים את העבודה ואומרים: זוהי סטירת לחי בפרצופה של ההנהגה הפלשתינית החדשה
אורלי ממן
נתון זה מעיד על המשך ההתאוששות במשק הישראלי ובעיקר על שיפור ברמת הצריכה של הסקטור הפרטי; העליה במדד המשולב הושפעה בעיקרה מהעליות שנרשמו ברכיבי הפדיון של המסחר והשירותים
שלומי דיאז
על-פי החשד, החשודים הפיצו סמים בקרב בני הנוער בתוך המוסד החינוכי ומחוצה לו. המשטרה תבקש (יום ב'), להאריך את מעצרו של המחנך. מורה נוספת הובאה לבימ"ש ומעצרה הוארך בשלושה ימים. החקירה מסתעפת
גל ברגר
זאת, "אם הדבר יסייע במימוש תוכנית ההינתקות"; מופז ייפגש הערב עם האלוף גבי אשכנזי המועמד השני לרמטכ"לות, בנוסף לאלוף דן חלוץ; עוד הערב: הפגנה מול הקריה בת"א בסימן "בוגי - העם איתך"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il