משרד התיירות יצא בימים אלה בקמפיין נסיוני חדש באתרי אינטרנט מובילים בבריטניה למכירת חבילות תיור לישראל באמצעות האינטרנט. בארבעה אתרי אינטרנט מובילים בבריטניה, הופיע באנר חדש של העיר אילת, שאליו נחשפו, על-פי מימצאי משרד התיירות כ-890 אלף איש בבריטניה.
עוד עולה מהנתונים, כי נרשמו יותר מ-3,000 כניסות של משתמשים לתוך הבאנר של העיר אילת, שהוביל למכירת כמה עשרות חבילות נופש לעיר הקיט הדרומית. במשרד התיירות מציינים כי הניסוי היה מוצלח, מאחר והוא הראה ממוצע כניסות של 0.34% שהינו גבוה פי 2 מהממוצע. לחיצה על הבאנר פתחה חלון עם מגוון הצעות לנופש במלונות אילת במחירים שונים.
מנכ"ל משרד התיירות, אלי כהן, ציין כי משרד התיירות החליט לאמץ שיטות שיווק מתקדמות בעולם למכירת חבילות נופש באינטרנט לקהלי יעד ממוקדים. לדבריו, הניסוי מוכיח שהשימוש בכלי האינטרנט בקמפיין ארוך טווח, מגובה בכלי תקשורת נוספים.
מנכ"ל משרד התיירות הוסיף, כי הפיילוט הוכיח את עצמו וכי ישנה כוונה להרחיבו גם למדינות סקנדינביה והולנד.