X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
פורצים לדירות מתחזים למתווכים ובשעה שאחד שואל שאלות על הנכס חברו מחפש מפתח ומטביע אותו בפלסטלינה. למחרת הם יוצרים מפתח ופורצים לדירה בלא מפריע
▪  ▪  ▪

אתם מוכרים דירה? בשעה טובה. אנשים באים לראותה? מה טוב. הצרה היא שבין אלו שבאים לראות את הבית שלכם יכולים להיות פורצים שמצאו שיטה מהירה לסמן נכסים שניתן להגיע אליהם ולגנוב את התכולה.
על-פי דווחים לתחנות משטרה בארץ במהלך השבוע האחרון על התפרצויות לדירות, ולאחר שאנשי הזיהוי הפלילי של המשטרה לא מצאו סימני פריצה לבתים, התברר כי לפורצים היתה גישה נוחה לבית.
הצלבת שיטת הכניסה והפריצה הביאה את השוטרים למסקנה פשוטה, לגנבים היה מפתח. השאלה היא כיצד השיגו אותו. באיזור השפלה למשל אירעו באחרונה מספר פריצות בעל אותם מאפיינים. בעלי דירות הלוננו שרוקנו להם חפצים בעלי ערך אבל לא ראו את הפורצים. אלא שכולם סיפרו שכמה ימים קודם הגיעו אליהם מתווכים להתרשם מהבית.
החקירה העלתה כי הפורצים נהגו לעקוב אחר פרסומים בעיתונים על דירות למכירה. הם יצרו קשר עם בעלי הדירות והגיעו לפגישת התרשמות מהנכס.
בעוד אחד מהם מסייר עם הבעלים ורושם את הפרטים השני חיפש במהירות אחר מפתחות הבית. משמצא אותם הוא הניח את המפתח על חתיכת פלסטלינה ויצר את הדוגמא. על-פי השיטה הגנבים יוצקים אחר כך את דוגמת המפתח ויוצרים מפתח אמיתי, דבר שניתן לעשות כמעט בכל מקום עם מכונה פשוטה.
כעבור מספר ימים, משלמדו מתי הבעלים של הדירות אינם בבית, חזרו הגנבים נכנסו פנימה ולקחו כל מה שהם רוצים. במשטרת ראשון לציון שם התקבלו באחרונה מספר תלונות מהסוג הזה הצליחו להרכיב תיאור של ה"מתווכים". המדובר בשני גברים בעלי מבטא רוסי ואישה. כעת בודקים ביתר התחנות באיזור המרכז האם התיאור הזה עונה לתיאור שנמסר על ידי בעלי דירות נוספים.
המשטרה מבקשת מהציבור לקחת מכל "מתווך" את פרטיו האישיים. "כל מתווך מוסמך משאיר אצל המשפחה נייר מסודר עם פרטיו והסכם התקשרות לצורך מכירת הנכס. אחד שאינו מורשה יכול הלשאיר נייר מזוייף עם פרטים כוזבים ועל כן חשוב לזכור את פניו".
בנוסף מבקשת המשטרה מכל בעלי הדירות לשנות את ההרגל של לתלות מפתחות במקום בולט לעין, או במקום שכל אחד יכול להיות בעל גישה למפתחות.

תאריך:  24/02/2005   |   עודכן:  24/02/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארי סירקין
הצעת חוק הוגשה על-ידי 31 חברי כנסת ממפלגות שונות, ולפיה תוקם מועצה ישראלית לצרכנות שתפעל באופן עצמאי לטובת הצרכן; לדברי המציעים הרבים - החוק נדרש במיוחד עבור בני השכבות הסוציו-אקונומיות הנמוכות
הדר פרבר
אדם הלבוש במדי משטרה פוצץ מכונית תופת בחניון בתוך מטה המשטרה בתיקרית
מירב לוי
עלותו הכוללת של הפרויקט מוערכת בכחצי מיליארד ש"ח
ענבל אביב, רנית נחום הלוי
לפיד: "ידענו ש-290 מיליון ש"ח ליהדות התורה הם רק צעד ראשון בכניעת הממשלה לסחטנות החרדית"; פינס: "מדוע הצעת ההחלטה התווספה ברגע האחרון לסדר היום? כיצד בכוונת רה"מ לבטל את ההפחתה בתמיכות מבלי לשנות ההקצאה בתקציב?"
גלית יצחק
כך עולה ממחקר שפורסם ב-guardian unlimited; המרכיב הפעיל העיקרי שיש בחשיש עשוי למנוע את איבוד הזיכרון בקרב חולי האלצהיימר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il