X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
אלפי תיירים מאירופה לא יגיעו לישראל לחג הפסח בגלל "צווארי בקבוק" תעופתיים; שר התיירות מקיים בשבוע האחרון מרתון של פגישות עם ראשי חברות התעופה, בדרישה להוסיף מקומות נוספים בטיסות לישראל
▪  ▪  ▪
הירשזון, מקיים מרתון של שיחות

תלונות רבות שהצטברו בלשכות משרד התיירות באירופה קובעות כי אלפי תיירים מאירופה לא יגיעו לישראל לחג הפסח - בגלל "צווארי בקבוק" תעופתיים, שמקורם בהיעדר היצע מספק של מושבים מצד חברות התעופה, ומחירים גבוהים.
במשרד התיירות מציינים, כי מדובר בפגיעה של ממש בתיירות לישראל, בעקבות אי מימוש בפועל של "מדיניות השמיים הפתוחים" - שתאפשר מתן מענה של היצע מושבים בתקופות ביקוש מוגברות.
במשרד התיירות מדווחים על היעדר היצע מספק של מושבים בטיסות "אל-על" ו"בריטיש אירווייס" מלונדון לישראל ו-KLM מאמסטרדם לארץ. בעייה דומה קיימת בטיסות "אל-על" ו"אייר פראנס" מפריז לתל אביב. גם המחירים הגבוהים של כרטיסי הטיסה, אינם תורמים למצב: כך, למשל, חברת "אל-על" גובה 500 לירות שטרלינג בטיסה מלונדון לתל אביב.
סוכנים וסיטונאים מובילים באירופה מדווחים על קבוצות גדולות של בודדים, שאינם יכולים להגיע ארצה בגלל מחסור במושבים ומחירים גבוהים של כרטיסי טיסה.
מנתונים שאספה הקונסוליה של משרד התיירות בניו יורק עולה, כי יותר מ-3,000 תיירים "תקועים" בארה"ב בגלל מחסור חמור במקומות טיסה לישראל. שר התיירות, אברהם הירשזון, ציין כי משרד התיירות דוגל במדינות השמיים הפתוחים, שתאפשר תוספת מקומות טיסה; תפתח "צווארי בקבוק" מאירופה לישראל ותביא לתוספת נכבדת של תיירים לבתי המלון, שעדיין אינם בתפוסה מלאה.
השר הירשזון מקיים בשבוע האחרון מרתון של פגישות עם ראשי חברות התעופה, בדרישה להוסיף מקומות נוספים בטיסות לישראל.
מנכ"ל התאחדות המלונות בישראל אבי רוזנטל אמר בתגובה כי המחסור במושבים ובטיסות מאירופה בולם את מגמת ההתאוששות בתיירות. "יחד עם מגמת ההתאוששות עומדת תפוסת המלונות הממוצעת השנתית על כ-50% וחדרים רבים נשארים ריקים ומחכים לתיירים. זאת לעומת תפוסה גבוהה ומלאה עד כדי מחסור של הטיסות לארץ", אמר רוזנטל.
התאחדות המלונות קוראת לכל הגורמים העוסקים בתחומי התעופה והתיירות לפעול בדחיפות להגדלה מידית של קיבולת הטיסות לישראל גם בטיסות הסדירות וגם בטיסות הצ'רטרים. ההתאחדות סבורה כי יש לעשות כל שניתן כדי לאפשר לחברות הזרות להגדיל את מספר הטיסות לישראל ולפתח תחרות שוק כמקובל בעולם.

תאריך:  01/03/2005   |   עודכן:  01/03/2005
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ארי סירקין
היועץ המשפטי של המועצה הישראלית לצרכנות התפטר השבוע על רקע הפגיעה בעצמאותה; ברג הוסיף כי פגיעה בעצמאות המועצה עלולה להפוך אותה לאמצעי לניגוח אוייבים פוליטיים וכלכליים
הדר פרבר
בהודעת הסיכום של הוועידה גינו המשתתפים את הפיגוע בתל אביב; הפלשתינים התחייבו לאחד את מנגנוני הביטחון ולהילחם בשחיתות
עומר שיקלר
מספר המשתמשים בכביש עומד על 1.1 מיליון; 75% מהנסיעות מבוצעת על-ידי מנויים; כמות התלונות ירדה באופן דרמטי ל-0.04
מירב לוי
חבילות למשחקי הפיינל-פור במוסקבה, מסע תענוגות באיטליה בפרארי אדומה, טיול לקרואטיה בפסח, ספארי ג'יפים בבולגריה, טיולים של החברה הג"ג לבאלי ומקסיקו
גלית יצחק
מדוח שפרסם יוניצ"ף עולה, כי שיעור הילדים העניים במדינת ישראל עלה בכ-15% - למעלה מפי 3 משאר הארצות; מנכ"ל המועצה לשלום הילד: מדובר בתעודת עניות לישראל; ארגון יוניצ"ף קרא למדינות המפותחות להוריד את שיעור הילדים העניים בארצותיהם מתחת ל-10%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il